Gå til innhold

KG-brukere av motsatt kjønn som du ofte er enig med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er forskjellige jeg av og til er enig med. Kommer an på. Har sett kvinnelige brukere som har hatt noen dødsbra meninger om saker og ting :P

Oj sorry! Du var først men du nevnte ikke navn da ;)

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fotballen

Men nå er det jo slik at kvinner har en tendens til å være modigere enn menn også da.

Anonymous poster hash: 5f297...0e0

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre nynazisten som har Fabio-hår på profilbildet sitt. Neida.

Stort sett Mann 42 her også. Lurer på om han egentlig er 42. Kanskje han egentlig er 48 eller 53. Hm. Samma det, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins de eller er kjønnskrigen her inne gått så langt at vi tenker dust om brukere med motsatt kjønn?! Det er så trist at alle debatter blir kvinner mot menn :(

Jeg er kvinne og nesten bestandig enig med mann 42 :blomst:

Que? Kjønnskrig der altså.

Trodde Kvinneguiden Forum eksisterte fordi diskusjoner og debatter faktisk kan føre til nytt syn på både seg selv og verden. I så fall er uenighet en absolutt ingrediens.

Konsensus funker dårlig i så måte, selv om mange, ikke minst kvinner, gjør hva de kan for å tilstrebe den tilstanden (helt til den er oppnådd selvsagt, da skal også den disses, selvsagt. Drama og renkespill :fnise:)

Jeg kan tendere til å ha felles tankesett med flere jeg, litt tema-avhengig. Lille-Pus, Cathrine88 kan jeg være enige med, noen ganger. Men er det viktig? Tror ikke det. Setter pris på smarte debattanter som står for noe, evner å formulere seg og har kuse eller baller nok til å ta diskusjonen. Slik sexy Cuntzilla gjerne gjør, for eksempel. Jada, nå ble det nesten trakassering her dere, jeg vet det. Sorry :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta. Hun har fine meninger og holdninger, som jeg nesten alltid er enig med



Anonymous poster hash: 41de7...398
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta. Hun har fine meninger og holdninger, som jeg nesten alltid er enig med

Anonymous poster hash: 41de7...398

Fine, rene holdninger og meninger som føles så godt. Jeg personlig bryr meg mer om rett og galt, i tillegg til hensiktsmessighet.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, rene holdninger og meninger som føles så godt. Jeg personlig bryr meg mer om rett og galt, i tillegg til hensiktsmessighet.

? :klo:

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Jeg leser mye uten å poste. Synes Mann42 eller hva brukeren heter har gode argumenter og er flink til å diskutere.

Jeg skjønner dog ikke at han gidder sånn sett pga all drittslenginga han får. "Er du dum eller?" Osv bare fordi folk mener noe annet enn seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre nynazisten som har Fabio-hår på profilbildet sitt. Neida.

Stort sett Mann 42 her også. Lurer på om han egentlig er 42. Kanskje han egentlig er 48 eller 53. Hm. Samma det, egentlig.

Eller kanskje han er 32 & har lest the hitchhiker's guide to the galaxy ? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mange som har mye bra å fare med.

-PingTing

-Bond

-Tirkes

-Søgni

-KaDust

...og mange fler. Få nevnt, mange glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kjærlighet fra kvinnene her til meg :(

Hvem er du enig med da?

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du enig med da?

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

Ingen, jeg er en ensom surfer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en del menn her som "ser verre ut" fordi det finnes en del her som ligger veldig i ytterkantene. Om man diskuterer mot en radikal feminist kan man fort se ut som en mannsjåvinistisk svin, mens om man diskuterer mot andre parten ser man ut som det motsatte.

For min del så sitter jeg med følelsen av at gjennomsnittskvinnen har et litt mindre nøytralt syn på "kjønnskampen" enn gjennomsnitts KG-kvinner.

Kjønnskampen som det skrives om her inne er nok mer reell her inne enn i virkeligheten, ellers er jeg redd for hvor vi er. Feminister er dog flinke på å få andre kvinner til å føle at de "må" være en feminist, selv om de mest radikale er så borte i natta, at det ikke går an.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok en del menn her som "ser verre ut" fordi det finnes en del her som ligger veldig i ytterkantene. Om man diskuterer mot en radikal feminist kan man fort se ut som en mannsjåvinistisk svin, mens om man diskuterer mot andre parten ser man ut som det motsatte.

For min del så sitter jeg med følelsen av at gjennomsnittskvinnen har et litt mindre nøytralt syn på "kjønnskampen" enn gjennomsnitts KG-kvinner.

Kjønnskampen som det skrives om her inne er nok mer reell her inne enn i virkeligheten, ellers er jeg redd for hvor vi er. Feminister er dog flinke på å få andre kvinner til å føle at de "må" være en feminist, selv om de mest radikale er så borte i natta, at det ikke går an.

Men hvem er du oftest enig med av det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: 75a17...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er du oftest enig med av det motsatte kjønn?

Jolene kanskje.

Ikke så godt å si, da det er så mange brukere her, at jeg ikke sliter litt med å danne et bilde enkeltfolks meninger innenfor flere ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med navn på brukere, men er ihvertfall enig med flere kvinner enn menn her.

-Mann

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Uredd

brutal mann

Waco (jepp)

av og til WubWub

Kamikatze

Gorgonzola

I grosny

Summers

SynPhy

Det er mange flotte og spennende menn KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...