Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg og ei venninne skulle arrangere overraskelsesfest for min samboer, som fylte 30 år. Vi hadde sendt ut invitasjoner og satt og så igjennom lista over alle som skulle komme da jeg plutselig kom på at vi hadde glemt å invitere O, bestekompisen til samboeren min!
Krise, selvsagt, så vi kastet oss rundt, fikk sendt ut invitasjonen og lot som om ingenting hadde skjedd.
To dager etter kom jeg plutselig på .....O er jo ikke bestekompisen til min samboer...han er bestekompisen til min ex.... Min nåværende kjenner jo ikke O i det hele tatt!

Det skal sies at det var nesten 10 år siden jeg og ex'en hadde vært sammen og minst like lenge siden jeg hadde snakket med O.....

Han dukket heldigivs ikke opp på festen, men tror kanskje han lurte litt når han fikk invitasjonen...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På barneskolen var jeg på besøk hos en i klassen, etter skoletid.. Mine foreldre skulle komme å hente meg, måtte stå klar ute da de ikke visste hvilket hus. Ser bilen komme, men kjører forbi. Løper etter, bilen stopper og jeg setter meg inn å sier kjør. Det var ikke mine foreldre allikevel, bare samme bil.

Endret av rosahelikopter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva jeg har gjort nå, men husker en som tok hårkur i ansiktet istedet for hudkrem! Haha! Oppdaga det ikke før dagen etterpå xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ungene får ikke fred til å gjøre leksene, for jeg ler så skrekkelig!!! Haha,mer mer!!

Anonymous poster hash: e28eb...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hadde jeg en kunde som skulle bestille en vårrett til forrull. DA slet jeg med å holde maska!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sukk. På vei hjem fra jobb i dag skulle jeg innom å handle, på vei inn i butikken tenkte jeg to ting; kast tyggisen og sett solbrillene på hodet.

Hva gjorde jeg? Tok ut tyggisen, og kastet solbrillene rett i søpla :'( sto igjen med en ihjeltygd extra i hånden og skjønte nada....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt meg selv når jeg er nyforelsket, som en tidligere kommentar som jeg postet her. Jeg kom på en annen hendelse som også innebar at jeg var forelsket.

Jeg skulle pusse tennene før jeg gikk på jobb og frk Dew er ganske distre så tidlig på dagen. Jeg hadde tatt vann i tannglasset, satte det fra meg på baderomsdisken, gikk på kjøkkenet og laget til saft i et annet glass, som jeg av en eller annen ubegripelig årsak brukte til å skylle munnen med mens jeg pusset tenner.

Jeg har aldri forstått hvorfor jeg gjorde det. Regner med at det var en forelskelse inni bildet her også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt meg selv når jeg er nyforelsket, som en tidligere kommentar som jeg postet her. Jeg kom på en annen hendelse som også innebar at jeg var forelsket.

Jeg skulle pusse tennene før jeg gikk på jobb og frk Dew er ganske distre så tidlig på dagen. Jeg hadde tatt vann i tannglasset, satte det fra meg på baderomsdisken, gikk på kjøkkenet og laget til saft i et annet glass, som jeg av en eller annen ubegripelig årsak brukte til å skylle munnen med mens jeg pusset tenner.

Jeg har aldri forstått hvorfor jeg gjorde det. Regner med at det var en forelskelse inni bildet her også...

:laugh: baderomsdisken?

Anonymous poster hash: 24b7f...1a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: baderomsdisken?

Anonymous poster hash: 24b7f...1a9

????

Unnskyld, kommer ikke på hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Var ganske ny i jobben min, og hadde en sjef som het Ole Fjell. Telefonen ringer, og de spør etter navnet på daglig leder. "Ole Dal" svarer jeg. Kom på at jeg hadde sagt feil naturformasjon i det sjefen snur seg og ser rart på meg.

:skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist ostesmørbrød med to kniver... Kom halvveis før jeg la merke til hva som ikke stemte. Sist gang ble det skje og kniv.

Opplever sånne fjerne øyeblikk titt og ofte - skal bli interessant å bli gammel.

Anonymous poster hash: f0b2a...5d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: baderomsdisken?

Anonymous poster hash: 24b7f...1a9

Benken på badet?

Baderomsbenken?

Hørtes ut som du var på Ikea, baderomsdisken liksom. :laugh:

Anonymous poster hash: 24b7f...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å lure på om jeg har et problem med handlevogner...... ikke første gangen dette skjer, men nå har jeg tatt det til nye høyder.

Var på butikken torsdag, fant handlevogna vår (trodde jeg...) ensom og forlatt ved ei hylle. Sendte noen slemme tanker til mannen min som alltid bruker å gå fra handlevogna, tok vogna og gikk videre. Etter ei lita stund møtte jeg mannen min, med handlevogn. Skyndtet meg å den vogna jeg trillet på på plass og håpte ingen hadde sett meg (lov å håpe!), passe rød i kinnene.

Igår så letet jeg i skapet etter Rye kjeks (sånne sunne, grove trekantkjeks), men fant de ikke. Jeg var sikker på at jeg kjøpte det, for jeg husker at jeg strekte meg himmelhøydt opp til øverste hylle for å få tak i de. Tutret og smelte litt til mannen min for jeg var helt sikker på at han hadde glemt å putte de i handleposen, at de ble liggende igjen på handlebåndet i kassa.

Brått gikk det opp et lys for meg. Jeg hadde tatt kjekspakken og puttet den i handlevogna. Men det var jo nettopp den fremmede sin handlekurv jeg puttet kjeksene i før jeg stakk av med handlevogna! Så en eller annen plass i byen er det en fyr som lurer på hvorfor han i hulseste har kjøpt seg supersunne Rye-kjeks.......

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Christina146

ler kjempegodt av denne tråden her! ^^

I Bergen var det nesten sommer idag, så jeg måtte jo ut for å nyte solen og lese til eksamen.

Jeg gikk gjennom sentrum, og valgte meg en plass ved teateret. Når jeg skulle krysse veien for å komme meg dertil, var jeg ganske konsentrert på å komme meg til "mitt" sted, så jeg gikk rett som det var ut i veien(Midt mellom to overgangsfelt). Ca. Halveis ser jeg meg rundt, og ser jo at det kommer en bil. Jeg innser også at jeg faktisk er i en vei, snur, og står og venter litt på kanten for å se om jeg kan gå over (ganske flau). Innser også til slutt at jeg kan gå 5 meter til overgangsfelter etter en liten stund. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke så lenge siden skulle jeg på fest, og skulle dra på meg strømpebuksa mi. Når jeg skulle til å dra den oppover lårene, altså hadde nesten fått den på, så merka jeg at jeg ikke hadde på meg truse... Og i tillegg lå det en post-it-lapp nederst i foten. Hm.

Så skulle jeg ta på meg toppen min etterpå, og når jeg hadde dillet og dallet med å få den på (litt komplisert å ta den på seg), så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta på BH.

Endret av pluttipott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde å låse opp en hengelås med en USB-stick for noen dager siden... Mastertåka :laugh:



Anonymous poster hash: b2fae...c12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble idag spurt om hvor gammel jeg var, og svarte da at jeg var 16 år.

....jeg er 20??????? Hvorfor i alle dager bestemte hjernen min seg for at jeg skulle si jeg var 16 år! Herregud. Så fjern.

Anonymous poster hash: be49c...85c

Jeg har flere ganger opplevd å tenke febrilsk etter å ha fått nettopp det spørsmålet. En gang måtte jeg faktisk spørre en venninne som var med meg: "Du, hvor gammel er det jeg er, egentlig?"

Anonymous poster hash: 726d5...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestemor som bor i aldersbolig har en "besøksbok" hvor vi skriver når vi har vert på besøk og hva vi har gjort, slik at hun på dager hun føler seg ensom og trist kan se tilbake i boken for å få opp humøret (og antageligvis anklage i det stille, de som det er lenge siden har vert innom)

Her i går så var jeg på besøk hos henne og skrev et langt stykke i boken om det vi hadde gjort sammen. Når jeg skulle skrive under så var jeg helt blank... var ikke snakk om å komme på navnet mitt, og jeg har et navn på hele tre bokstaver! Snakk om å være fjern!



Anonymous poster hash: 618b4...4d4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...