Gå til innhold

Ikke planlagte barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en del år siden hadde vi en ung enslig mor i nabolaget. Barnet satt i vogn og ble bestandig dårlig behandlet av moren.

En fin sommerdag i parken der moren behandlet barnet dårlig grep en annen mor inn. Den andre mora sa høyt og tydelig: Det er ikke, barnets navn, som er ansvarlig for at du ble voldtatt. Behandler du ikke ungen din skikkelig heretter så melder jeg fea til barnevernet.

Jeg fikk vite etterpå at hun hadde vært i en kibutz i Egypt og jobbet da hun ble voldtatt. Moren flyttet kort tid etter dette, men jeg har aldri glemt henne og barnet.

Er det mulig å ta seg av et barn på en god måte, når barnet har blitt

til ved voldtekt? Vil ikke barnet nli en påminnelse om voldtekten?

Anonymous poster hash: 7aad0...05f

Anonymous poster hash: dab03...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvvorfor gjorde dere ikke noe? Er jo ikke akkurat ei bikkje det er snakk om, kanskje ungen er dau i dag.



Anonymous poster hash: 94f48...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kibbutz i Egypt?

Mener det var det ja, dette er mange år siden, og jeg var en ung barnepasser.

Hva de andre mødrene gjorde mer enn denne ene vet jeg ikke. Barnet var mørkhudet.

Anonymous poster hash: dab03...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var det ja, dette er mange år siden, og jeg var en ung barnepasser.

Hva de andre mødrene gjorde mer enn denne ene vet jeg ikke. Barnet var mørkhudet.

Anonymous poster hash: dab03...e97

Kibbutz finnes/fantes i Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig dårlig og misvisende overskrift!

Anonymous poster hash: 0df3e...47e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en del år siden hadde vi en ung enslig mor i nabolaget. Barnet satt i vogn og ble bestandig dårlig behandlet av moren.

En fin sommerdag i parken der moren behandlet barnet dårlig grep en annen mor inn. Den andre mora sa høyt og tydelig: Det er ikke, barnets navn, som er ansvarlig for at du ble voldtatt. Behandler du ikke ungen din skikkelig heretter så melder jeg fea til barnevernet.

Jeg fikk vite etterpå at hun hadde vært i en kibutz i Egypt og jobbet da hun ble voldtatt. Moren flyttet kort tid etter dette, men jeg har aldri glemt henne og barnet.

Er det mulig å ta seg av et barn på en god måte, når barnet har blitt

til ved voldtekt? Vil ikke barnet nli en påminnelse om voldtekten?

Anonymous poster hash: 7aad0...05f

Anonymous poster hash: dab03...e97

For å svare på spørsmålet ditt. Ja, det er mulig å ta seg av barnet på en god måte selv om det ble til ved en voldtekt.

De aller fleste mødre elsker barna sine, selv om mange også hater faren til barnet. Jeg tror morskjærligheten overskygger minnet om voldtekten, altså at barnet vil ikke bli en påminnelse om voldtekten nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og barnet satt i vogn?

Ja, barnet var nærmere to år slik jeg husker barnet.

Jeg har aldri glemt det lille mørkhudede barnet, og den

moren som våget å si i fra. Jeg tror jeg var 12 år eller deromkring.

Kom til å tenke på dette da jeg leste en annen tråd i forumet.

Beklager misvisende pverskrift.

Anonymous poster hash: dab03...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til en jeg kjenner ble voldtatt og gravid i slutten av tenårene. Gjerningsmannen var også i tenårene, og angret hva han hadde gjort. De har jober gjennom det og far og barn hadde etterhvert noe samvær. Barnet er i nå myndig, men har hatt en god oppvekst med en kjærlig familie.

Anonymous poster hash: a0053...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hvvorfor gjorde dere ikke noe? Er jo ikke akkurat ei bikkje det er snakk om, kanskje ungen er dau i dag.

Anonymous poster hash: 94f48...54b

Mener du at det hadde vært ok å behandle en hund dårligere enn den fortjener å bli behandlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...