Gå til innhold

Gravid 14. åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er greit at dere har meninger om hvordan TS har håndtert dette, men dere bør pokker meg passe på hva dere sier til denne damen. En dag sitter dere i en situasjon selv hvor dere er i sjokk og fortvilelse, det rasjonelle forsvinner ut vinduet og overlevelsesmodus setter inn. Da håper jeg dere vil huske hvordan dere behandlet dette mennesket.

Jeg er helt enig. Selv om det skulle vært slik at TS hadde gjort noe galt så utrykker man seg ikke slik ovenfor et menneske i en krise! Ville dere sakt til en venninne at hun var verdens verste mor hvis hun hadde problem med å takle en tilsvarende krise på en optimal måte? Og her er der ikke bare en men mange som fortsetter å repetere det samme uten å bidra med noe nytt. Har man virkelig ikke noen hemninger for å si hva man føler og tenker? Tror man at TS er en robot som leser på skjermen og skriver på tastaturet? Det er særdeles få av disse innleggene som har bidrat med noe positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden er blitt som de berømmelige 10 fjærene som ble til 5 høns!

Diskusjoner knyttet til senabort er like usmakelige som diskusjonene om seksuell debut i ung alder, særlig når vi nå vet at jenta har blitt misbrukt av en godt voksen mann med barn på hennes egen alder. Skulle vi være dårlige forelde hva er da denne mannen overfor sine barn?

Hadde jenta stukket av for andre gang, hadde vi måttet varsle politiet og fått politiet til å stoppe henne. DA hadde også barnevernet kommet inn i bildet.

Ser at tråden nå er ryddet for 3. Gang, minst, uten å ha fått noen tilbakemeld. På ønsker om å få den slettet.

Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

Huff, håper dere som familie vil komme dere igjennom dette. Ikke rart din datter har fortrengt dette. Håper denne mannen blir buret inne. Klem til dere TS:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett denne tråden! I ren respekt av jenta det er snakk om, og familien hennes.

I et vanskelig øyeblikk, som moren her definitivt har hatt, er det fort gjort å be desperat om svar på et forum, men når saken fortoner seg slik den gjør, er det eneste rette å følge morens ønske om å slette tråden.

Den eneste årsaken til å beholde tråden, er for kvinneguidens søkemotoroptimalisering å gjøre.

Det er etisk ukorrekt!

Oppfordrer derfor til at tråden blir slettet etter morens ønsker. Utrolig om det skal måtte bli advokatmat før noen tar ansvar og føler ren og skjær menneskelig forståelse!



Anonymous poster hash: d3e44...9ec
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sex når du er 14 når den seksuelle lavalder er 16 så er du vel ikke direkte moden? Mener du gutta på 18 som nettopp har fått førerkortet og mener de er gode for å kjøre i 120 i 80 sone også er modne?

Anonymous poster hash: 22bb8...3c7

Synes du bruker en merkelig og dårlig sammenlikning.

Så vidt jeg husker nevnte jeg ikke hvor gammel kjæresten min var da vi hadde sex for første gang, og det er ikke ulovlig for to 14 åringer å ha sex. Den seksuelle lavalder er til for å beskytte barn mot overgrep og uønsket sex. Du kan ikke kalle meg umoden fordi jeg var klar for å ha sex før jeg fylte 16.

Anonymous poster hash: 91324...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett denne tråden! I ren respekt av jenta det er snakk om, og familien hennes.

I et vanskelig øyeblikk, som moren her definitivt har hatt, er det fort gjort å be desperat om svar på et forum, men når saken fortoner seg slik den gjør, er det eneste rette å følge morens ønske om å slette tråden.

Den eneste årsaken til å beholde tråden, er for kvinneguidens søkemotoroptimalisering å gjøre.

Det er etisk ukorrekt!

Oppfordrer derfor til at tråden blir slettet etter morens ønsker. Utrolig om det skal måtte bli advokatmat før noen tar ansvar og føler ren og skjær menneskelig forståelse!

Anonymous poster hash: d3e44...9ec

Jøss...

Anonymous poster hash: 0bc5e...cdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor gamle i år de som har skrevet i denne tråden er, og hvilken livserfaring de besitter.

Anonymous poster hash: a0f2c...5c0

36 år og har 3 barn, hvorav en av dem er en jente på 14 år. Jeg vet hvordan jeg som mor ville reagert i en sånn situasjon. Definitivt ikke sånn som ts og familien hennes... Og jeg synes at ts må nesten forvente svar på tiltale når hun beskriver hvordan hun og familien har behandlet datteren hennes....

Endret av Kittykat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du bruker en merkelig og dårlig sammenlikning.

Så vidt jeg husker nevnte jeg ikke hvor gammel kjæresten min var da vi hadde sex for første gang, og det er ikke ulovlig for to 14 åringer å ha sex. Den seksuelle lavalder er til for å beskytte barn mot overgrep og uønsket sex. Du kan ikke kalle meg umoden fordi jeg var klar for å ha sex før jeg fylte 16.

Anonymous poster hash: 91324...ec5

Som det er vist tidligere så er det ulovlig for to 14 åringer å ha sex selv om de ikke blir straffet. Loven er til for å beskytte unge som ikke er klar for det mot sexpress o.s.v. Om det er ønsket eller ikke av de som deltar har ikke noe med saken å gjøre. Uønsket sex mellom to 15 er ikke verre enn ønsket sex mellom en på 14 og en 24.

Nei, jeg vil ikke kalle deg moden om du er klar for sex før du fyller 16. Men jeg vil kalle deg umoden hvis du faktisk har sex. Man er klar for sex lenge før man er klar for å ta ansvaret for konsekvensene av et seksualliv som f.eks. uønskede graviditeter, kjønnsykdommer o.s.v. Å ha sex krever ikke mye modenhet, selv dyr er det tidlig.

Du er heller ikke en umoden sjåfør hvis du kan kjøre like trygt i 120 som det andre gjør i 80. Men du er en umoden sjåfør hvis du mener at du selv kan vurdere deg selv objektivt og sette deg utover loven som solidarisk skal gjelde for alle.

Anonymous poster hash: cbd4c...326

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg kom over denne tråden i dag via en annen tråd, og jeg er målløs. Fy søren så mye stygt som har blitt skrevet, både om en sårbar jente, og om foreldre i sjokk. Og all den motbydelige synsingen før dere visste noe som helst, og utifra et HI som er skrevet samme dag som sjokkbeskjeden kom. Jeg håper virkelig at ingen av dere som dømmer havner i lignende situasjoner, og at hun ikke må forholde seg til slike. Det skremmende er at det sitter sikkert både lærere, helsepersonell og barnehageansatte bak enkelte av tastaturene som har vrengt ut av seg forakt og fordømmelse her. Jeg ville gjort alt for å skjerme barnet mitt fra dere. Vemmelig.

Jeg håper det går bra med dere alle sammen, og at det har kommet et nydelig barn til verden. Ta vare på hverandre, og ta i mot den hjelpen dere kan få. Dere har hatt det tøft, men det BLIR bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvordan dette her endte?



Anonymous poster hash: b4aef...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over denne tråden i dag via en annen tråd, og jeg er målløs. Fy søren så mye stygt som har blitt skrevet, både om en sårbar jente, og om foreldre i sjokk. Og all den motbydelige synsingen før dere visste noe som helst, og utifra et HI som er skrevet samme dag som sjokkbeskjeden kom. Jeg håper virkelig at ingen av dere som dømmer havner i lignende situasjoner, og at hun ikke må forholde seg til slike. Det skremmende er at det sitter sikkert både lærere, helsepersonell og barnehageansatte bak enkelte av tastaturene som har vrengt ut av seg forakt og fordømmelse her. Jeg ville gjort alt for å skjerme barnet mitt fra dere. Vemmelig.

Jeg håper det går bra med dere alle sammen, og at det har kommet et nydelig barn til verden. Ta vare på hverandre, og ta i mot den hjelpen dere kan få. Dere har hatt det tøft, men det BLIR bedre.

Hvis det var i slutten av november, har det nok ikke kommet noe barn enda...

Men fint du setter deg på din høye moralske hest og fordømmer 27 sider med svar. Du har nok en mye høyere moralsk standard enn alle andre som har svart. Eller kanskje de hadde et poeng?

Anonymous poster hash: 6fbb4...342

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Jeg kom over denne tråden i dag via en annen tråd, og jeg er målløs. Fy søren så mye stygt som har blitt skrevet, både om en sårbar jente, og om foreldre i sjokk. Og all den motbydelige synsingen før dere visste noe som helst, og utifra et HI som er skrevet samme dag som sjokkbeskjeden kom. Jeg håper virkelig at ingen av dere som dømmer havner i lignende situasjoner, og at hun ikke må forholde seg til slike. Det skremmende er at det

sitter sikkert både lærere, helsepersonell og barnehageansatte bak

enkelte av tastaturene som har vrengt ut av seg forakt og

fordømmelse her. Jeg ville gjort alt for å skjerme barnet mitt fra

dere. Vemmelig. 

Jeg håper det går bra med dere alle sammen, og at det har komme

et nydelig barn til verden. Ta vare på hverandre, og ta i mot den hjelpen dere kan få. Dere har hatt det tøft, men det BLIR bedre.[/

quote]

Et innlegg til ettertanke!

Anonymous poster hash: be0e8...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen må da være født nå.langt over 12ukersgrensen i nov...så da kom den vel i april- mai.

For å være ærlig så tror jeg ikke på denne historien. Hvor mange 14åringercer gravid? Det er skrevet så mye fra mor her

Lett å kjenne igjen osv.

En mor med en så ung datter ville ikke beg å skrive noe sånt.

Tidligere var det en mor som la ut en lignende historie.Datter var veldig ung. Hun la ut om alt. Senere viste det seg at det var ingen jenter i den alder som fødte barn det året.

Noen tror at historiene deres ikke kan sjekkes.

Mulig noen kjeder seg...sitter å dikter opp historier

Anonymous poster hash: 37e95...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Granny?:-) håper alt ordnet seg for dere. Hadde satt pris på svar fra deg TS :-)

Anonymkode: 2c2b4...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...