Gå til innhold

Ville du latt dine barn gått i en barnehage kun med mannlige ansatte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, så absolutt. Min erfaring med menn i bhg er at mannfolka er mer impulsive i fht en rigid dagsplan, at de har lettere for å dra med ungene utendørs og at de leker mer direkte med barna. Men nå har jeg bare aktive og sporty gutter selv, så kan hende jeg farges av hva de hadde foretrukket.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann i barnehage. Jeg hjelper gutter og jenter på do, med bleieskift og å skifte klær når de er våte. Hvorfor er det mer ålreit med en kvinne ? Er ikke det akkurat det samme ? Et menneske er et menneske så lenge barnet stoler på den voksne. Ble veldig nysgjerrig nå.

Anonymous poster hash: 96212...60c

Vel, jeg stoler mindre på menn og tror menn i stor grad er pedofile når de trekkes mot slike yrker. Hadde vært skeptisk om mine tvillingdøtre ble skiftet på av menn!

Anonymous poster hash: fe500...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann i barnehage. Jeg hjelper gutter og jenter på do, med bleieskift og å skifte klær når de er våte. Hvorfor er det mer ålreit med en kvinne ? Er ikke det akkurat det samme ? Et menneske er et menneske så lenge barnet stoler på den voksne. Ble veldig nysgjerrig nå.

Anonymous poster hash: 96212...60c

Vel, jeg stoler mindre på menn og tror menn i stor grad er pedofile når de trekkes mot slike yrker. Hadde vært skeptisk om mine tvillingdøtre ble skiftet på av menn!

Anonymous poster hash: fe500...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg stoler mindre på menn og tror menn i stor grad er pedofile når de trekkes mot slike yrker. Hadde vært skeptisk om mine tvillingdøtre ble skiftet på av menn!

Anonymous poster hash: fe500...55e

Regner med at ingen mannlige medlemmer i familien din da får være alene med ungene dine. Sjansen for at faren din eller mannen din klår på de er nok større enn barnehageonkelen.

Anonymous poster hash: 62eb7...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen til jenta er det en mann. Han er kjempepopulær blant alle ungene. Jenta ble så skuffet da hun ikke fikk invitere han i bursdagen sin. Han er mye mer sammen med ungene og leker og tullet. Helt i motsetning til damene som jeg har inntrykk av mest står å skravler sammen. Hadde ikke hatt noe imot flere mannlige ansatte

Anonymous poster hash: 77fc3...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at ingen mannlige medlemmer i familien din da får være alene med ungene dine. Sjansen for at faren din eller mannen din klår på de er nok større enn barnehageonkelen.

Anonymous poster hash: 62eb7...e82

Kun pappaen får lov, ingen andre menn. Jeg er nærheten så og si hver gang.

Menn er en egen dyrisk rase som overrasker. Ref. Bill Cosby og mange andre.

Anonymous poster hash: fe500...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun pappaen får lov, ingen andre menn. Jeg er nærheten så og si hver gang.

Menn er en egen dyrisk rase som overrasker. Ref. Bill Cosby og mange andre.Anonymous poster hash: fe500...55e

Er du da bevisst på, og klar over, at du lærer barna dine at alle menn er farlige? De merker at du ser på alle menn som potensielle overgripere, og vil derfor vokse opp og bli skeptisk overfor alle menn. Hvordan skal de da noen gang klare å få seg en kjæreste? Når de ikke klarer å stole på en mann.

Er mannen din enig i at det er slik dere skal oppdra ungene?

Anonymous poster hash: 871a0...e86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde latt barna mine gå i hvilken som helst barnehage, menn, kvinner, transer eller tvekjønnede, så lenge de var flinke med barn og jeg følte de var trygge der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg stoler mindre på menn og tror menn i stor grad er pedofile når de trekkes mot slike yrker. Hadde vært skeptisk om mine tvillingdøtre ble skiftet på av menn!

Anonymous poster hash: fe500...55e

Hvilket forklarer hvorfor likestilling er feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 23 Nov 2014 - 00:03, said:

Kun pappaen får lov, ingen andre menn. Jeg er nærheten så og si hver gang.

Menn er en egen dyrisk rase som overrasker. Ref. Bill Cosby og mange andre.

Anonymous poster hash: fe500...55e

Herregud, hvis du knapt nok stoler nok på mannen din til å bytte bleie på barna deres uten å forgripe seg på deg kan jeg ikke forstå hvorfor du fikk barn med ham!

Anonymous poster hash: 7d523...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvis du knapt nok stoler nok på mannen din til å bytte bleie på barna deres uten å forgripe seg på deg kan jeg ikke forstå hvorfor du fikk barn med ham!

Anonymous poster hash: 7d523...6e3

dem* skulle det stå

Anonymous poster hash: 7d523...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvis du knapt nok stoler nok på mannen din til å bytte bleie på barna deres uten å forgripe seg på deg kan jeg ikke forstå hvorfor du fikk barn med ham!

Anonymous poster hash: 7d523...6e3

Stoler selvsagt på ham. Er tilfeldigvis ofte i hjemmet når han skifter bleie og bader henne gjør vi begge.

Anonymous poster hash: fe500...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler selvsagt på ham. Er tilfeldigvis ofte i hjemmet når han skifter bleie og bader henne gjør vi begge.

Anonymous poster hash: fe500...55e

Du bør ikke stole på han heller. Alle menn er jo dyriske og potensielle overgripere. Mannen din venter nok bare på at de skal bli store nok for litt "kom til pappa, så skal han vise dere noe hemmelig".

Anonymous poster hash: 62eb7...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke stole på han heller. Alle menn er jo dyriske og potensielle overgripere. Mannen din venter nok bare på at de skal bli store nok for litt "kom til pappa, så skal han vise dere noe hemmelig".

Anonymous poster hash: 62eb7...e82

Ja, det har du nok helt rett i.

Anonymous poster hash: fe500...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke satt pris på det nei. På akkurat samme måte som at jeg ikke setter pris på at det er ingen menn i min datters barnehage nå. Men barnehagen er fantastisk på alle andre måter, så da tåler vi at kjønnsfordelingen er så skeiv.

Etter mitt syn kan menn og kvinner være akkurat like gode omsorgspersoner, men det er nå likevel greit med en balanse. Menn og kvinner er ikke like, og litt input fra begge sider hadde jeg likt med tanke på at ungen tilbringer så mye tid der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe imot bare mannlige ansatte, men som flere nevner så er det å foretrekke at det er en jevn fordeling av kjønn. Noe det desverre ikke er, skulle gjerne hatt flere menn i barnehagen. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

Ja, hvorfor ikke? Jeg ser ikke noe problem med det. For meg er det viktigste at de er flinke, kompetente voksne som kan ta seg av barn, bryr meg ikke om hvilket kjønn de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville jeg. Nå er det bare en mann i barnehagen til sønnen vår, men han er garantert den mest populære, den alle vil sitte på fanget til og den de har mest tiltro til. Han trøster og vugger når de gråter og er lei seg og herjer og tuller når de er klare for det. Og så mye spennende han lærer dem. Han skifter ikke genser pga en matflekk, men hvem bryr seg om det når han er en så strålende omsorgsperson...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er dette en utopisk problemstilling, tror det blir lenge til at det er kun menn i barnehagen. Men, jeg ser gjerne at det kommer flere menn til i barnehagene, tror det er sunt med en miks av begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...