Gå til innhold

Amalie skal gifte seg


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Jepp, da er det bestemt. Eller hvertfall nesten.

Det blir Mai 2011. Vi har vært forlovet siden april 2008, men vi ville vente med å gifte oss til vi hadde penger til dette selv. Ikke det at vi har så mye mer penger nå, men det er bedre tider i møte, så da har vi bestemt at det blir mai 2011 om ikke noe skulle komme i veien.

Forloveren min er Kvist, og ho er heldigvis gift og kan hjelpe meg med alt jeg ikke vet. Gulljente altså :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig deilig å ha satt mnd ja. Da blir det hele litt mer realistisk. Og det er litt lettere å jobbe mot noe syns jeg. Så i morra skal jeg en liten tur på et sted å sjekke priser.

Håper på å kan komme på ca 30 000kr for mat, drikke og lokale.

Klær utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale (choice muligens)

Papirer

Program (kvist)

Forlovere (kvist og V)

Fotograf (søss)

Bryllupssuite

Kake

Invitasjoner (søss/kvist)

Hvem skal pynte lokale

Brudekjole

Brudekjoletilbehør - sko, slør (?), underskjørt

Brudgomsklær

Toastmaster

Musikk

Brudebukett (?)ee

Gave til toastmaster og forlovere

Gjesteliste

Engangskameraer

Frisør (minni)

Negler

Bordplaserings-kart

Vigsler (humanetisk)

Ringer

En liste enn så lenge. Blir nok noen forandringer tipper jeg

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaa! Fant deg! :hoppe: :hoppe: :bryllup:

Gleder meg til å få være med å feire dere. Og er stolt og glad over å få være forlover :) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaa! Fant deg! :hoppe: :hoppe: :bryllup:

Gleder meg til å få være med å feire dere. Og er stolt og glad over å få være forlover :) Hurra!

Gleder meg masse jeg og!

Er veldig gla for at du ville være forloveren min og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amalie! Så koselig at du skal gifte deg! Fulgte med litt i smug angående prosjekt Leif, så jeg føler at jeg vet litt hvem du er :)

Har dere tenkt på dato?

Er det mulig å få se bilde av kjolen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie! Så koselig at du skal gifte deg! Fulgte med litt i smug angående prosjekt Leif, så jeg føler at jeg vet litt hvem du er :)

Har dere tenkt på dato?

Er det mulig å få se bilde av kjolen? :)

Hei så koselig med "gamle kjente" da :)

Vi har ikke bestemt dato nei, vi ville se litt ann på hva som var ledig og bestemme litt ut fra det. Men de to stedene jeg har hørt på i dag er ledig. Så kanskje vi kan bestemme selv. Er litt usikker på om det er lurt å ha det i begynnelsen av mai eller i slutten. 14 er ikke aktuell da den er litt for nær 17.

Så var bilde på plass

post-10525-1262642062_thumb.jpg

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig kjole!! :rødme:

Temperaturmessig er det kanskje best i slutten av mai. Men det finner dere vel ut av litt etterhvert :)

Skal bli spennende å følge deg fram mot den store dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi jo være inne uansett da, så sånn sett er jo ikke tempaturen så viktig. Om det blir choice så kanskje vi skal en liten tur ut for selve vielsen. Bare en tanke jeg og kvist har vært innom. Men min kjære likte ideen om det ikke er for høyt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi jo være inne uansett da, så sånn sett er jo ikke tempaturen så viktig. Om det blir choice så kanskje vi skal en liten tur ut for selve vielsen. Bare en tanke jeg og kvist har vært innom. Men min kjære likte ideen om det ikke er for høyt ned.

Gifte dere ute altså? Det høres jo herlig ut om det er fint vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå håper det blir fint vær asså. Tenk deg den terassen da, med fin blomsterpynt på. Hadde vært en perfekt ramme for vielsen. Så får vi heller feste klatresele på forloveden ;) Neida, når jeg klarer å være der ute, så klarer de fleste det asså. Er jo, som hun sa, ikke rett ned på gata utenfor gjerdet heller.

Og bilder, du fikk vel noen av meg gjorde du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fikk noen bilder av deg ja :)

De bare lå på mail, har ikke lasta de ned enda. Men kanskje jeg får gjøre det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, har snakka med søstra mi. Og ho er kanskje ikke hjemme da. Og det er ikke bare, bare å komme hjem heller. Men vi vil ikke vente et år med å gifte oss heller, for vi vil gjerne ha en liten til. Men det blir ikke før jeg har fast jobb og vi er gift. Jeg kan jo ikke gifte meg uten søstra mi til stede??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har snakka med søstra mi. Og ho er kanskje ikke hjemme da. Og det er ikke bare, bare å komme hjem heller. Men vi vil ikke vente et år med å gifte oss heller, for vi vil gjerne ha en liten til. Men det blir ikke før jeg har fast jobb og vi er gift. Jeg kan jo ikke gifte meg uten søstra mi til stede??!!!

Hæ? Kan hun ikke komme hjem til bryllup?

Hvor lenge skal hun være borte da? Går det an å ta bryllup før hun drar? Eller er det lenge før mai kanskje?

Men fysj for en urteit søster da, men kan da ikke drive å reise bort når søstra skal gifte seg kan man vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Kan hun ikke komme hjem til bryllup?

Hvor lenge skal hun være borte da? Går det an å ta bryllup før hun drar? Eller er det lenge før mai kanskje?

Men fysj for en urteit søster da, men kan da ikke drive å reise bort når søstra skal gifte seg kan man vel?

Kjempeteit. Men jeg kan ikke hindre ho heller. For jeg forstår hvorfor ho eventuelt ikke kan være hjemme i mai neste år.

Skulle vi ha gifta oss før ho drar måtte det blitt tidlig høst i år, og det rekker vi ikke spare penger til desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper din søster får vært med med i bryllupet dit. Hadde ikke blitt det samme uten henne regner jeg med.

Og får da inderlig håpe at det blir knallvær i slutten av Mai da..

Vi skal også gifte oss i slutten av mai, men det er ikke før til neste år

Lykke til med planlegging, så skal jeg prøve å følge med litt her også=)

Og gratulerer btw=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at søss kan komme om vi har det i slutten av mai (det kommer litt ann på da men mest sannsynlig, så går ut fra det) :)

Så da blir det nok 28-05-2011.

Hurra! Jeg gleder meg sånn.

Håper din søster får vært med med i bryllupet dit. Hadde ikke blitt det samme uten henne regner jeg med.

Og får da inderlig håpe at det blir knallvær i slutten av Mai da..

Vi skal også gifte oss i slutten av mai, men det er ikke før til neste år

Lykke til med planlegging, så skal jeg prøve å følge med litt her også=)

Og gratulerer btw=)

Hei hei :)

Ser ut som det kanskje ordner seg. Ho skal på skole, så er ikke bare å komme hjem. Men satser på at det går greit om det er i slutten av mai :)

Da skal vi jo gifte oss samtidig vi da jo :) Må følge med på deg og jeg da. Er litt morro å se hvordan det går med deres planlegging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at søss kan komme om vi har det i slutten av mai (det kommer litt ann på da men mest sannsynlig, så går ut fra det) :)

Så da blir det nok 28-05-2011.

Hurra! Jeg gleder meg sånn.

så bra da=)

Det er samme dato som vi skal gifte oss også. Siste helgen i mai 2011:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...