Gå til innhold

Luna_82 får sin Ole Brumbrum... 10.07.10


Luna_82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! :jepp: nå funker linkene!

Åh, så mye fint du hadde funnet!! Må ta meg en tur på Ebay når jeg får noen timer ledig... Tror jeg kan bli litt lost der.. hehe.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole :) Kjenner meg litt igjen angående samboer... hehe... Eller, han har i det minste vært interessert i hvor, når og hvordan... de store tingene ;) Men invitasjoner, fargevalg etc overlater han til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte min kjære i går om hvor han ville dra på bryllupsreise, men fikk ikke noe konkret svar. Jeg nevnte fire uker i USA, og han trodde jeg hadde drukket noe rart mens han var på jobb. :fnise:

Han mente at to uker i Florida hadde vært knall, også kunne han jobbe og tjene inn bryllupet i resten av ferien... :gjeiper:

Har også lyst til å dra til Mauritius, tror det er kjempefint der. :Nikke:

Eneste reisen som jeg har tenkt å bestille snart er en ukestur til Gran Canaria i Desember. :hoppe: Gleder meg, er ganske reisesyk allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei!! :goodbye:

Måtte inn her en tur og lese litt. Kaketoppen var kjempefin, liker alt som har snirkler på.... :sjenert:

Og du kan jo bare gjette hva jeg synes om kjolen.... :lur:

Det blir moro å følge deg i tiden framover, se hvordan planene tar form!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :goodbye:

Måtte inn her en tur og lese litt. Kaketoppen var kjempefin, liker alt som har snirkler på.... :sjenert:

Og du kan jo bare gjette hva jeg synes om kjolen.... :lur:

Det blir moro å følge deg i tiden framover, se hvordan planene tar form!

:klem:

:klem:

Kjolen er helt nydelig, men vil ha en annen farge der det røde er på min, har tenkt på mørkeblått...

Endret av Luna_82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Jeg vil også være med til syden!! :grine:

Får håpe det blir noe av turen vår, men kan se dårlig ut med tanke på at det muligens blir utbygging nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

e enda bedre syns e :):fnise:

Hehe, de hadde jo mange av de samme sangene... :fnise:

Denne er også veldig bra. :ler:

Baby-got-back!!! :danser:

Endret av Luna_82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolka har det greit de... :)

Mannen til en jeg kjenner hadde faktisk bare ansvaret for å kjøpe en blomsterbukett, ta seg en dusj, finne de rette klærne og møte opp i kirka. Alt annet var ordnet :fnise:

Jeg satser på at min blir litt mer engasjert når det ikke er så lenge til...

Hvordan reagerte forresten foreldrene deres på forlovelsen ?

Mamma ble kjempeglad og kjøpte blomster og kastet seg om halsen på oss :biggrin:

'Svigers' er litt mer aventende ? :roll:

Kanskje fordi kjæresten min er 'lillebror' og dermed tror de ikke helt at vi skal gifte oss? Særlig ikke siden det akkurat har blitt slutt mellom broren hans og dama, og de er endel eldre.

Men vi er i midten av tjueårene da så... så små er vi ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte min kjære i går om hvor han ville dra på bryllupsreise, men fikk ikke noe konkret svar. Jeg nevnte fire uker i USA, og han trodde jeg hadde drukket noe rart mens han var på jobb. :fnise:

Han mente at to uker i Florida hadde vært knall, også kunne han jobbe og tjene inn bryllupet i resten av ferien... :gjeiper:

Har også lyst til å dra til Mauritius, tror det er kjempefint der. :Nikke:

Eneste reisen som jeg har tenkt å bestille snart er en ukestur til Gran Canaria i Desember. :hoppe: Gleder meg, er ganske reisesyk allerede...

Vi skal også på "stor-bryllupstur" til USA! :jepp: Skal reise rundt med bil og fly i hvertfall 3 uker sommeren etter vårt bryllup. Så jeg synes ikke det virker som om du har drukket for mye :fnise: Gleder meg utrolig mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolka har det greit de... :)

Mannen til en jeg kjenner hadde faktisk bare ansvaret for å kjøpe en blomsterbukett, ta seg en dusj, finne de rette klærne og møte opp i kirka. Alt annet var ordnet :fnise:

Jeg satser på at min blir litt mer engasjert når det ikke er så lenge til...

Hvordan reagerte forresten foreldrene deres på forlovelsen ?

Mamma ble kjempeglad og kjøpte blomster og kastet seg om halsen på oss :biggrin:

'Svigers' er litt mer aventende ? :roll:

Kanskje fordi kjæresten min er 'lillebror' og dermed tror de ikke helt at vi skal gifte oss? Særlig ikke siden det akkurat har blitt slutt mellom broren hans og dama, og de er endel eldre.

Men vi er i midten av tjueårene da så... så små er vi ikke :)

Mamma ble litt paff, tror jeg. Lillesøster skal gifte seg til neste år, og de ble forlovet for ikke så lenge siden.

Svigermor ble veldig glad(Brumbrum er enebarn, og hun hadde kanskje gitt opp... :fnise: ) mens svigerfar ikke er den som sier så mye, så jeg er ikke sikker på hva han mener...

Min kjære begynner å nærme seg 30, så det er vel på tide med bryllup. :ler:

Vi skal også på "stor-bryllupstur" til USA! :jepp: Skal reise rundt med bil og fly i hvertfall 3 uker sommeren etter vårt bryllup. Så jeg synes ikke det virker som om du har drukket for mye :fnise: Gleder meg utrolig mye!!

:fnise:

Gleder meg også veldig til ferie/bryllupsreise. Får se etter hvert hvor det blir, men romantisk skal det bli uansett. :rødme: :love:

Ellers er det lite å oppdatere om bryllup, vil ikke slite ut brumbrum med for mye :bryllup: snakk før vi begynner å nærme oss bryllupet...

Akkurat nå holder vi på ute å arbeide litt, ska mure opp en kant bak huset, og jeg har vært flink å boret hull i fjellet, båret masse utstyr og ordnet sementblanderen. Så det var dagens :trene: Kan ikke bare sitte å :filer:...

Vi et bra team... :hjerter_rundt:

Endret av Luna_82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...