Gå til innhold

Savner dere stebarn når de er hos sin mor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i mitt stebarn, men jeg tar meg ofte i å ikke savne han når han hos sin mor. Flere?

Anonymous poster hash: 6fc6b...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min stesønn er ikke hos sin mor. Skulle ønske han var det iblandt da. De få helgene han er hos besteforeldrene sine så nyter jeg det uten å ha dårlig samvittighet. Min sønn er hos faren sin annenhver uke og han savner jeg så det gjør vondt :-(

Anonymous poster hash: 91f92...958

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, savner barnet når det er hos moren :) Ikke alltid selvsagt, men innimellom, og går det "for lenge" i forhold til normalen (altså at mor har barnet med på ferie, eller det er høytid hvor far ikke har samvær) så kjenenr jeg at det skal bli veldig kjekt å se barnet igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg savner dem, ja. Men jeg nyter også å ha noen dager uten å vie all min tid og oppmerksomhet til to små mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt stebarn er ikke hos sin mor, kun 2 uker i sommerferien. Savner barnet da, fordi det blir så lenge, men når det er på andre overnattinger er det stort sett bare greit med litt "luft".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var innmari godt når stebarna var hos mor. De var der annahver uke. Når vi fikk felles barn savnet jeg dem litt innimellom, for de var så god mot lillebroren sin :)

Nå som jeg ikke er sammen med barnefaren kan jeg synes det er godt når sønnen er hos far. Men jeg savner han fort!

Anonymous poster hash: 0c192...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er godt når det endelig blir stille.



Anonymous poster hash: 5e552...aeb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når barnet er hos sin mor nyter jeg tiden. Men jeg får vondt av min kjæreste når han savner sitt barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for min del kunne drittungene være hos sin mor hele tiden!



Anonymous poster hash: 02e99...64a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter sammen til høsten. Han har barna sine annenhver uke, mens jeg har mitt barn fult utenom annenhver helg. Regner med at jeg kommer til å savne barna hans, og at min datter vil savne dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er du gal :fnise:

Jeg savner ikke en gang mine egne barn når de er hos faren sin annenhver helg.



Anonymous poster hash: 08d5b...bbc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min hater at sønnen min reiser til far. Vil ha han hjemme mest mulig <3. Jeg derimot synst det er godt med litt fri noen dager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg savner dem ikke, men det er hyggelig når de kommer igjen! Føler meg ikke "ond" av den grunn, savner ikke min egen datter når hun er hos besteforeldre noen dager heller, f.eks.... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sønnen min også er borte, savner jeg ikke barnet til kjæresten. Men hvis sønnen min, kjæresten min og jeg gjør noe gøy sammen, savner jeg alltid "stebarnet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Synes det er deilig med barnefri. Skulle ønske barnet ikke var her så ofte egentlig.



Anonymous poster hash: a5f9f...1a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...