Gå til innhold

Hvem oppsøker man når et barn over 12 år virker til å ha litt adferdsproblemer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kontakte fastlegen, og fortelle litt om situasjonen. Det er andre mennesker som sier at de reagerer på at han oppfører seg sånn. Men jeg føler at det er noe jeg kan klare å jobbe med, og med litt arbeid så gjør han som jeg sier. Men jeg mener at det er BUP som kan gi han behandling for dette hvis han har det. Jeg er usikker, for han oppfører seg stort sett helt greit. Men jeg tenker på det fordi at faren sier at han kan ha det.

Anonymous poster hash: 550a3...5aa

Hva mener du med "det" som du gjentar gang på gang? :klo:

Trådstarter: Ja, foreks i dag, så har barnet vært kjempeflink. Ingen protester. Og han la seg klokken 21. Da var han trøtt sa han. :)

Men det er eksen sin kone som sier at han har problemer. Derfor spurte jeg om jeg skulle sjekke ut med legen, men hun går å sier at det er barnevernet som er tingen for slikt.

Det forstår ikke jeg. For da må hele nabolaget og mer til oppsøke barnevernet. For denne gutten er kjempegrei.

Anonymous poster hash: 550a3...5aa

Nei, i utgansgspunktet høres det helt på trynet ut å skulle involvere barnevernet. Men nå kjenner jo ikke vi hele historien, da.

Eksen sin kone følger med alt når det gjelder barna våre. Jeg har ikke gitt henne den jobben, men barna sier det. Og eksen sier det. Datteren til eksen sin kone, har fått jobben om å overvåke sønnen min på skolen og hvis hun ser han ellers. Jeg synes at det er helt sykt. Er ikke rart at sønnen min blir sur på eksen sin kone, når de driver på sånn.

Anonymous poster hash: 550a3...5aa

Noe skurrer her. Hvorfor i alle dager skulle kona til din eks ha interesse av å "overvåke" barna dine? Noe stemmer ikke her. Det må være noe "mer"...

Anonymous poster hash: e9769...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten - jeg ville kanskje begynt med skolen. Deretter helsesøster, så eventuelt fastlege. Eller BUP, om det var ille.



Anonymous poster hash: e9769...7b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

tenker at ungen er bortskjemt og er vant til å få vilja si hele tiden....da blir gjerne dette resultatet

Anonymous poster hash: 1436f...f22

Hvorfor tror du ungen får viljen sin hele tiden? Fordi det blir opprørt og skriker iblant?

Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...