Gå til innhold

Gave til 2,5-åring


Gjest Nordavind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datteren min på omtrent samme alder er veldig glad i puslespill, Brio togbane, sparksykkel, alt som har med Karsten og Petra å gjøre, Duplo og ikke minst turnmatten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5-åringer begynner vel å bli for store for bøker med klaffer?

Hvis du vil kjøpe bøker, anbefaler jeg serien om Moi fra Dunderly, de er innmari fine. Samme med Ingrid-bøkene, og Karsten og Petra som nevnt over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

2,5-åringer begynner vel å bli for store for bøker med klaffer?

Hvis du vil kjøpe bøker, anbefaler jeg serien om Moi fra Dunderly, de er innmari fine. Samme med Ingrid-bøkene, og Karsten og Petra som nevnt over her.

Jeg tenkte egentlig på en eller annen leke, men er ikke helt sikker hva de synes er spennende i den alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biler! Alltid populært med sånne små biler som gutta kan ha ganske mange av.

En liten plastbåt er også en fin gave nå mot sommeren, den kan brukes på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Er veldig mange leker som det står "ikke for barn mellom 0-3 år" så de kan du jo holde deg unna :) Nå kommer jo våren og sommeren snart, så jeg hadde satset på en leke til sandkassa. Kanskje en lastebil eller en gravemaskin. F eks merket Plasto har mye artig til utendørs lek.

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Takk for gode innspill, tror jeg går for en bil/båt o.l, gutten er visst veldig aktiv så jeg vet ikke om en bok ville passet så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjøper man i gave til en gutt på ca 2,5 år? Er helt blank. Hva leker de med i den alderen? Hvilke leker kan være "farlige" for dem?

Hva med et billig nettbrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp nettbrett med mindre du vet foreldrene synes det er ok. Det hadde ikke kommet på tale her i huset.

Min sønn liker puslespill, sykle, tegne, bygge lego, biler, hoppe på trampoline etc etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg tenker at det umulig kan ha noe å si hva du kjøper, så lenge du kjøper noe som holder ungen i aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Togbane, båter, ball, småbiler, utskytingsrampe/garasje til småbiler, gravemaskiner, brannbiler, campingbil med utstyr, gatekritt, vannpistol, såpebobler, duplo o.s.v.

Kjøp noe i ordentlig tre eller metall, evt solid plast hvis du kjøper biler/tog. Det finnes mye billige leker som går istykker omtrent idet du får det ut av pakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trøffel

Ikke kjøp nettbrett med mindre du vet foreldrene synes det er ok. Det hadde ikke kommet på tale her i huset.

Min sønn liker puslespill, sykle, tegne, bygge lego, biler, hoppe på trampoline etc etc :)

Signerer denne, nettbrett hadde vært uaktuelt her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...