Gå til innhold

Pysjamas med glidelås og føtter + umulige-å-få-av-tøfler


Søster K

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier, er på jakt etter pysj med glidelås og føtter i str 86 ca. OG tøfler til 1,5 åringen som hun ikke klarer å få av selv. Har et par fra superfit med borrelås som går rett av.. Også må det være såle, ikke sånne skinntøfler. Og helst ikke koste supermye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pysj med føtter er også på HM.

Tøfler som et barn ikke kan få av selv eksisterer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror de bare har knapper, ikke glidelås.

Det er mulig. Jeg har aldri kjøpt med glidelås, liker de ikke. Snudde bare pysjen bak frem tvangstrøyestyle når ungene begynte kle de av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd! Blir gal av å lete frem tøfler og sette de på hundreogsekstifjorten ganger om dagen..og mini er så iskald på føttene når hun våkner om morgenen, selv med strømpebukser isteden for pysj. Sokker tar hun bare av. Og knappepysj gjør mannen gal, så nå må vi finne på noe. Skal sjekke ut hm og name it. Somforøvrig ikke finnes i lilleputtbygda vår, men hurra for nettbutikker!

Tøflene skal også sjekkes ut. Ellers så blir det innesko med lisser, for av en eller annen grunn er sko mye stasere enn tøfler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna har ikke godt av å gå inne med sko md såle hele dagen. Foten skal utvikles fritt, og såle blir feil. Myke skinntøfler uten såle inne.

Anonymous poster hash: 60d7f...b89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna har ikke godt av å gå inne med sko md såle hele dagen. Foten skal utvikles fritt, og såle blir feil. Myke skinntøfler uten såle inne.Anonymous poster hash: 60d7f...b89

Mine barn er ikke inne hele dagen, synes det er helt ok at de kan løpe ut og inn på verandaen i påskesola. Så da trenger vi skikkelige tøfler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...