Gå til innhold

Henger dere på plass klærne etter dere har prøvd dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar de med ut av prøverommet og henger de på stativet utenfor. Er det ikke noe stativ eller ansatt der, legger jeg de tilbake i prøverommet. Hvis butikken ikke klarer å ha et fornuftig opplegg for sånt, får de skylde seg selv at prøverommene blir overfylt, jeg har ikke oversikt over butikken og vet hvor ting skal henge, føler heller ikke at det er min jobb å rydde butikken.

Anonymous poster hash: 75a94...051

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som bortforklaring for meg. De fleste prøverom har tydelige skilt hvor de ber kundene ta med varene ut igjen. Alle butikker ønsker at folk skal kjøpe varene deres, det betyr ikke at de synes det er greit at de kommer inn og lager et massivt rot.

Anonymous poster hash: 97504...2d2

Et tydelig skilt er jo noe annet, jeg skrev at jeg pleier å henge fra meg klærne på stativet, jeg gjør jo ikke det når det åpenbart ikke er et stativ der til det nettopp det formålet. Da henger jeg på plass, jeg går aldri fra det i prøverommet.

Butikker med store prøveromsavdelinger og ansatte som bemanner dem pleier ikke å ha disse skiltene da, hva som er vanlig kommer vel an på hvor man shopper.

Anonymous poster hash: 7f06a...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. I noen butikker er det et stativ utenfor prøverommet med klær man har prøvd. Er det det, så henger jeg de der, hvis ikke henger jeg de på plass igjen der jeg fant de. Legger de aldri igjen i prøverommet iallfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ærlig å sier at jeg ikke bestandig henger på plass.

Anonymous poster hash: bb268...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Tar de med ut av prøverommet og henger de på stativet utenfor. Er det ikke noe stativ eller ansatt der, legger jeg de tilbake i prøverommet. Hvis butikken ikke klarer å ha et fornuftig opplegg for sånt, får de skylde seg selv at prøverommene blir overfylt, jeg har ikke oversikt over butikken og vet hvor ting skal henge, føler heller ikke at det er min jobb å rydde butikken.Anonymous poster hash: 75a94...051

Hvis du ikke klarer å huske hvor klærne du selv plukket med deg kommer fra har du enten tatt med det flere klær enn hva som er tillatt eller så trenger du å teste hukommelsen/hjernefunksjonen din. Her er det noe galt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å huske hvor klærne du selv plukket med deg kommer fra har du enten tatt med det flere klær enn hva som er tillatt eller så trenger du å teste hukommelsen/hjernefunksjonen din. Her er det noe galt.

Og så?? Mange sliter med hukommelsen. Det gjør dem da ikke til dårlige mennesker som fortjener sånne spydige slengbemerkni get fra ukjente.

Anonymous poster hash: 883aa...632

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar de med ut av prøverommet og henger de på stativet utenfor. Er det ikke noe stativ eller ansatt der, legger jeg de tilbake i prøverommet. Hvis butikken ikke klarer å ha et fornuftig opplegg for sånt, får de skylde seg selv at prøverommene blir overfylt, jeg har ikke oversikt over butikken og vet hvor ting skal henge, føler heller ikke at det er min jobb å rydde butikken.

Anonymous poster hash: 75a94...051

Kjerring.

Anonymous poster hash: 42c44...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger dem på plass der jeg hentet dem, med mindre det står et stativ utenfor som er ment til opphenging, eller ekspeditøren signaliserer at hun skal henge på plass etterpå. Sistnevnte skjer vel oftest når jeg faktisk kjøper noe. Da havner de klærne som ikke passet gjerne på eller ved disken mens jeg betaler det jeg skulle ha, og da får jeg gjerne beskjed om at "La dem ligge, jeg henger dem på plass senere."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å henge de på plass hvor jeg fant de, før jeg fant ut at mange ansatte foretrekker å selv henge på plass. Så bare hvis det ikke er sånn stativ utafor prøverommene, henger jeg klærne hvor de hang. Noen ganger sier en ansatt "Jeg kan ta plaggene jeg :) " om jeg ikke skal ha noe av jeg prøvde..

Sure bør ingen ansatte være, samme hvilken policy de har.



Anonymous poster hash: a2078...cfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger på plass.

Og irriterer meg om jeg kommer inn i et prøverom fullt av klær, som gjerne ligger vrengt i en haug!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk flere ganger prøvd klær som allerede hang i prøverommet før jeg kom inn dit, og endt opp med å kjøpe et par også. vinn vinn he he

Det har jeg også. Så noens sløvhet kommer både meg og butikken til gode :P

Anonymous poster hash: a2078...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger det på stativet eller legger det på disken ved prøverommet (der det noen ganger står folk å jobber). Handler som oftest på internett da, så slipper dette :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger klærne på stativet de har ved prøverommene.

Jeg jobber da ikke der, så gidder ikke bruke tiden min til å lete meg frem til hvor jeg fant de ulike plaggene. Bedre at de ansatte, som får betalt for å være der, gjør dette. Litt service må man forvente selv om vi er i Norge!



Anonymous poster hash: 11019...7ef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjerring.

Anonymous poster hash: 42c44...7cc

LOL, så frekt! Kalle noen kjerring fordi de forventer at de ansatte i butikken faktisk jobber?! Spar oss.

Anonymous poster hash: 11019...7ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å huske hvor klærne du selv plukket med deg kommer fra har du enten tatt med det flere klær enn hva som er tillatt eller så trenger du å teste hukommelsen/hjernefunksjonen din. Her er det noe galt.

Hehe :) er nok ikke noe galt med "hjernefunksjonen" min.

Anonymous poster hash: 75a94...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg henger/legger stort sett klærne på plass der jeg fant dem, eventuelt på stativ ved prøverommet hvis jeg ikke har så god tid.

Forøvrig så liker jeg faktisk at det ligger klær på prøverommet når jeg kommer inn. Er det rette størrelse så prøver jeg det ofte på og har endt opp med mange fine kjøp som jeg kanskje ikke i utgangspunktet trodde var fint, eller har oversett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Går alltid på plass med klærne. De får jo mye arbeid med å hente klær hele tiden og så blir det rot på prøverommet. Mange ganger har jeg ikke fått plass til å henge opp klærne jeg skal prøve fordi det er stappfullt med klær hengende på knaggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke min jobb å rydde i butikken, så jeg henger aldri ting på plass hvis det ikke står et stativ utenfor. Hvis de er så dumme og ikke setter opp stativ, så får de ta konsekvensene med rotete prøverom...

Anonymous poster hash: 13b87...491

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har sikkert ikke andre ting å gjøre i løpet av en arbeidsdag.

Det er jo en av oppgavene til butikkansatte!!

Anonymous poster hash: abad6...efe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...