Gå til innhold

Hva er din økonomiske guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper søte kjoler jeg sjeldent får bruk for. De er heldigvis ikke så veldig dyre da.



Anonymous poster hash: fdbae...1a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørblader. Toppet seg i dag når jeg kjøpt samme blad som jeg hadde kjøpt før.. herregud så smart!

Anonymous poster hash: 59f23...e39

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenutstyr...og da helst Kitchen Aid maskiner og diverse tilbehør til disse :) .... Men tror jeg har det meste av det jeg trenger nå...håper jeg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøker! Jeg prøver bevisst å unngå bokhandelen når jeg er i butikker, for går jeg innom ender jeg alltid med å overbevise meg selv om at "jeg må ha denne" eller "det er alt for lenge siden jeg har unnet meg en god bok"...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker! Jeg prøver bevisst å unngå bokhandelen når jeg er i butikker, for går jeg innom ender jeg alltid med å overbevise meg selv om at "jeg må ha denne" eller "det er alt for lenge siden jeg har unnet meg en god bok"...

Dere som kjøper bøker, hvorfor låner dere ikke bare på biblioteket isteden?

Anonymous poster hash: 7ef61...1f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kjøper bøker, hvorfor låner dere ikke bare på biblioteket isteden?

Anonymous poster hash: 7ef61...1f8

*My preciousssssss*

Glemmer å levere tilbake ;)

*6 år etter..Åh...har jeg denne boka fremdeles?*

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kjøper mye matvarer som ikke er nødvendig da, men det dyreste må være HIFI og

musikk. Har nok bikka 6 sifferet sum for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som kjøper bøker, hvorfor låner dere ikke bare på biblioteket isteden? Anonymous poster hash: 7ef61...1f8

Som The Tardis nevner er det lett å glemme å levere tilbake, man har liksom "en tidsfrist" hengende over seg før man er ferdig med den. Dessuten er det så utrolig deilig å eie de bøkene man synes er bra, se dem i bokhylla og å kunne lese om igjen når man får et innfall. Ser for meg det er sammenlignbart for folk som samler på tvserier eller cder.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosmetikk, sko, bøker og ting til hunden.

Hunden har seriøst mer utstyr enn 3 barn tilsammen. Og ja, jeg vet at det er galskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som kjøper bøker, hvorfor låner dere ikke bare på biblioteket isteden?

Anonymous poster hash: 7ef61...1f8

Hva skal man da ha i bokhylla?? :klo:
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus, Pepsi Max, og så og si alt av designervarer :fnise: "Men det er jo greit å kjøpe denne, den består jo av 100% ull! Gensere/vesker/skjerf i godt materiale er jo en investering.." :jolie:



Anonymous poster hash: f023d...809
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay! Galskapen min har blusset så til de grader opp igjen etter at jeg begynte å kjøpe julegaver der. Det ble ikke bare julegaver for å si det slik...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...