Gå til innhold

Herr og Fru den 2. August!


Gray

Anbefalte innlegg

De skoene var dødslekre!! :jepp: Hadde jeg bare klart å gå på noe sånt, men jeg hadde nok sett halvfull ut om jeg hadde prøvd. ;) Du får kjenne etter hvordan de er på foten når du er i London, kan jo hende de er behagelige selvom de er høye! :Nikke:

Jeg har heller ikke fått kjolen min. Og jeg stresser også med størrelsen, jeg prøvde min i 38 og den ble bestilt i 34. Jeg bruker jo vanligvis 36/38 i klær, så jeg skjønner ikke at 34 kan være riktig! :klo: Men den har snøring i ryggen da, så da har man litt mer justeringsmulighet. Tenkte å ringe brudesalongen snart og høre om de vet når den kommer. Skal bli godt å få prøvd den igjen, og få på plass alt av tilbehør! :jepp: Jeg har hatt noen dager nå hvor jeg har vært i tvil om jeg har valgt riktig kjole, fordi den er så stor og tung, og jeg er redd for at den skal bli altfor varm og slitsom å gå med... :sjenert: Men på den annen side, i hvilken annen anledning kan man ta på seg en prinsessekjole?? ;)

Jeg syns det høres kjempestilig ut med lilla bånd jeg! Veldig fint med litt farger ja, og det blir så gjennomført når en farge går igjen på flere detaljer. :Nikke: Tenk så kult hvis både du og lillejenta har lilla bånd i midjen! :rodmer:

Nå tror jeg vi har landet på hvor vi skal reise på bryllupsreise, ser ut som det blir Sardinia på oss! :rodmer: Det skal bli deilig, har ikke vært i varmere strøk siden jeg var gravid i uke 6! :)

Sardinia! Dit har vi alltid hatt lyst! Så gøy at du nevnte det :) Det dummer er at vi ikke vet om mannen skal begynne å jobbe eller gå rett på master, så vi kan ikke bestille noe før etter alt er avklart. Noe som ikke vil skje før etter bryllupet ca. Sykt irriterende å leve i uvisshet :fnise: Har dere bestillt? Du må isåfall fortelle meg om hele opplegget deres ;) Og lille My skal være med?

Stor og tung kjole ja.. Min er ikke så tung (tror jeg værtfall :klo: husker ikke..) men jeg skal ha underskjørt osv på meg da. Det er nesten så jeg håper på litt kjølig sommervær den dagen, brudekjole, sjakett, smoking, mørk dress og langkjoler i 25+ hørtes slitsomt ut :sol: Men man kan nesten ikke si slik i Norge! Vi skal gifte oss på Vestlandet, så det blir sikkert 17 grader og stiv kuling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi bestilt bryllupsreise, johooo!! :hoppendeglad: Det blir meg, mannen og lille My på chartertur til Sardinia. ;) Vi drar 4 dager etter bryllupet, og blir borte 1 uke. Vi reiser med StarTour og skal bo i Porto Conte, 15 min utenfor Alghero. Tror vi kommer til å leie bil et par dager også, så vi kan komme oss litt rundt. :Nikke: Men mesteparten blir nok total avslapning på stranden ved hotellet! :sol: Sardinia er jo en stor øy, så vi rekker nok ikke å se alt som vi burde, men sånn er det å reise med småbarn. Jeg gleder meg masse ihvertfall!! :danse: Så kjipt at dere ikke vet hva det blir til med bryllupsreise. Håper dere får til å ta dere en tur! :jepp:

Jeg håper også at det ikke blir for varmt på bryllupsdagen! :fnise: Oppholdsvær og max 20 grader tenker jeg er greit. ;) Bare vi slipper unna striregn så er jeg fornøyd!! Vi skal ta bryllupsbilder utendørs etter vielsen, så regn er helt krise. Har ikke noe backup-plan der ennå. :klo: Hva gjør dere i forhold til fotografering? Har du forresten fått sløret i posten ennå?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi bestilt bryllupsreise, johooo!! :hoppendeglad: Det blir meg, mannen og lille My på chartertur til Sardinia. ;) Vi drar 4 dager etter bryllupet, og blir borte 1 uke. Vi reiser med StarTour og skal bo i Porto Conte, 15 min utenfor Alghero. Tror vi kommer til å leie bil et par dager også, så vi kan komme oss litt rundt. :Nikke: Men mesteparten blir nok total avslapning på stranden ved hotellet! :sol: Sardinia er jo en stor øy, så vi rekker nok ikke å se alt som vi burde, men sånn er det å reise med småbarn. Jeg gleder meg masse ihvertfall!! :danse: Så kjipt at dere ikke vet hva det blir til med bryllupsreise. Håper dere får til å ta dere en tur! :jepp:

Jeg håper også at det ikke blir for varmt på bryllupsdagen! :fnise: Oppholdsvær og max 20 grader tenker jeg er greit. ;) Bare vi slipper unna striregn så er jeg fornøyd!! Vi skal ta bryllupsbilder utendørs etter vielsen, så regn er helt krise. Har ikke noe backup-plan der ennå. :klo: Hva gjør dere i forhold til fotografering? Har du forresten fått sløret i posten ennå?? :popcorn:

Sløret var fantastisk! :hoppendeglad: Tykt, fin kvalitet og 3 meter langt. Vel verdt de 75 kronene (eller noe slik) som jeg betalte værtfall :fnise:

Bryllupsreisen hørtes fantastisk ut, My! :rodmer: jeg er max misunnelig..

Vi driver å "ser an" hehe tilværelsen vår for tiden, flytte, ikke flytte, begynne på master eller ikke, få ny jobb, selge leiligheten eller ikke, kjøpe hus, bryllupsreise eller ikke.. Og på toppen av det hele så har jeg nettop søkt meg inn på et 5 årig profesjonsstudium :sjenert:

Hahaha, det er totalt håpløst for tiden! Vi går rundt i en sånn vente-boble.. Bra vi har planer værtfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ha sendt meg linken til der du kjøpte det sløret? ;) Hvor lang tid tok det før du fikk det?

Skjønner at det et litt slitsomt å være i vente-bobla. Men så mange spennende planer dere har da!! :jepp: Hva slags studium er det du har søkt på? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lete fram en link, er vel en liten måned siden jeg kjøpte det vil jeg tro. Det ble levert i påsken, men da var jeg på hytta så jeg fikk hentet det i går først.

Etter jeg hadde lagt knøttet i går så laget jeg meg en liten ballerinadott på hodet også festet jeg sløret på litt ulike måter, mens jeg gikk rundt i leiligheten med det på hodet :fnise: Jeg så skikkelig brudete ut med det!! :rodmer: (sambo var på jobb så han så selvfølgelig ikke noe. Viktig å bevare spenningen! :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å teste det ut!! :jepp: Sløret ditt har to lag, ikke sant? Jeg lurer på om jeg skal prøve å finne et med bare ett lag. Tror det passer bedre til kjolen min. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å teste det ut!! :jepp: Sløret ditt har to lag, ikke sant? Jeg lurer på om jeg skal prøve å finne et med bare ett lag. Tror det passer bedre til kjolen min. :Nikke:

Funnet deg slør? :) Det er flest med ett lag på ebay syntes jeg, så det blir vel ikke vanskelig å finne.

Vi har S.U datoen satt til i morgen, så nå begynner vi endelig å få litt oversikt over hvor mange som kommer :) Men måtte jo minne på en haug mennesker på at fristen var i morgen.. Jeg skjønner at folk glemmer det, samtidig som jeg syntes det er irriterende :fnise: Men det tok meg 3 minutter å sende sms til "gjengen" da, så bør ikke klage egntlig :)

Slik som det ser ut nå blir vi 37 eller 41 til middag og 15 til kaffe ca :) vi hadde kalkulert med 73 gjester, så jeg syntes det er litt trist at vi "bare" blir max 52-56..

Jeg er i familiebursdager med flere mennesker omtrent! Nei, uff. Nå syter jeg bare!

Vi var på IKEA i går å kjøpte vaser og lysestaker til festen da! Og vi har kjøpt lilla popcorn-bokser til popcorn"boden" vi tenker å ha :nigo: gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg :sjenert:

Bryllupsplanlegging er så spennende (sier hun som aaaldri kommer i gang...), gøy å lese om hvordan andre tenker å gjøre det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg :sjenert:

Bryllupsplanlegging er så spennende (sier hun som aaaldri kommer i gang...), gøy å lese om hvordan andre tenker å gjøre det :Nikke:

:velkommen: Skal du gifte deg du også? Når? :) Så lenge man har booket kirke, lokale og mat så har man god tid har jeg merket. Og kjole er vel ganske viktig da ;)

Min kjole kommer om en måneds tid tror jeg! :strix: Nå er neste steg på planen en tur til London, der jeg skal kjøpe sko, undertøy, smykker, sminke, hårpynt, forloverkjole og annet gøy. Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Skal du gifte deg du også? Når? :) Så lenge man har booket kirke, lokale og mat så har man god tid har jeg merket. Og kjole er vel ganske viktig da ;)

Min kjole kommer om en måneds tid tror jeg! :strix: Nå er neste steg på planen en tur til London, der jeg skal kjøpe sko, undertøy, smykker, sminke, hårpynt, forloverkjole og annet gøy. Gleder meg! :hoppe:

Det er planen ihvertfall! Vi tenkte egentlig neste sommer, men med baby og boligkjøp spørs det ikke om økonomien vår helst mener vi bør vente til 2016, ihvertfall om mannen skal få bryllupet som han ønsker seg :fnise: Får jeg viljen min stikker vi på ferie og kommer hjem som nygifte, og tar oss en fest sammen med familie og venner litt senere. Men tipper jeg kan se langt etter den :P

Hvor har du kjøpt kjole fra? Jeg leter meg ihjel etter drømmekjolen, men er jo så mange drømmekjoler å velge i :ler:

Londontur høres helt fantastisk ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet deg slør? :) Det er flest med ett lag på ebay syntes jeg, så det blir vel ikke vanskelig å finne.

Vi har S.U datoen satt til i morgen, så nå begynner vi endelig å få litt oversikt over hvor mange som kommer :) Men måtte jo minne på en haug mennesker på at fristen var i morgen.. Jeg skjønner at folk glemmer det, samtidig som jeg syntes det er irriterende :fnise: Men det tok meg 3 minutter å sende sms til "gjengen" da, så bør ikke klage egntlig :)

Slik som det ser ut nå blir vi 37 eller 41 til middag og 15 til kaffe ca :) vi hadde kalkulert med 73 gjester, så jeg syntes det er litt trist at vi "bare" blir max 52-56..

Jeg er i familiebursdager med flere mennesker omtrent! Nei, uff. Nå syter jeg bare!

Vi var på IKEA i går å kjøpte vaser og lysestaker til festen da! Og vi har kjøpt lilla popcorn-bokser til popcorn"boden" vi tenker å ha :nigo: gøy!

Har funnet noen aktuelle slør, bestiller i kveld tenker jeg. :Nikke: Får håpe de er like bra som ditt. ;)

Jeg syns litt over 50 gjester hørtes akkurat passe ut jeg. :jepp: Vi har ikke s.u. før i slutten av måneden, så jeg vet ikke hvor mange vi blir. Ca 35 har sagt ja foreløpig.

Popcorn bod? Så gøy! :popcorn: Hvordan gjør dere det?

Jeg har litt hetta for kjolen min nå, visstnok kommer den i midten av juni, og med bryllup 21. juni så blir det litt i siste liten!! Brudesalongen skulle sjekke opp om de kunne få det til fortere, men har ikke hørt mer siden jeg pratet med de i begynnelsen av uke. Ja ja, det ordner seg. :fnise:

Så gøy med Londontur, elsker London! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er planen ihvertfall! Vi tenkte egentlig neste sommer, men med baby og boligkjøp spørs det ikke om økonomien vår helst mener vi bør vente til 2016, ihvertfall om mannen skal få bryllupet som han ønsker seg :fnise: Får jeg viljen min stikker vi på ferie og kommer hjem som nygifte, og tar oss en fest sammen med familie og venner litt senere. Men tipper jeg kan se langt etter den :P

Hvor har du kjøpt kjole fra? Jeg leter meg ihjel etter drømmekjolen, men er jo så mange drømmekjoler å velge i :ler:

Londontur høres helt fantastisk ut! :jepp:

Grunnen til at vi gifter oss i år er for å få det skviset inn mellom baby nr. 2 og huskjøp :fnise: Skulle vi gjort ferdig de to først så hadde det sikkert ikke blitt bryllup før 2017. Så da bestemte vi oss i september/ oktober -tror jeg- i fjor. Så he skjønner at økonomien ikke alltid er enige i deres planer! :Nikke:

Kjolemerket heter Kenneth Winston, og jeg syntes ALLE kjolene der er nydelige! :rodmer: Min kjole ser slik ut: http://plbgbridal.com/product/kenneth_winston/style_pl1506 , men jeg skal ha et underskjørt med 3 ringer under da, slik at skjørtet blir større. Jeg syntes det utgjorde masse! Det ble mer Wow-faktor over den :strix:

Så koselig med baby! Nr1 eller nr 2? Når har du termin? Jeg begynner å bli akutt babysjuk igjen nå om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn bod? Så gøy! :popcorn: Hvordan gjør dere det?

Jeg har litt hetta for kjolen min nå, visstnok kommer den i midten av juni, og med bryllup 21. juni så blir det litt i siste liten!! Brudesalongen skulle sjekke opp om de kunne få det til fortere, men har ikke hørt mer siden jeg pratet med de i begynnelsen av uke. Ja ja, det ordner seg. :fnise:

Så gøy med Londontur, elsker London! :hjerte:

Vi har kjøpt inn masse små lilla, rosa og hvite popcornbokser 15x20 cm (kjøpt på ebay seff, kan finne bilde å legge ut ettepå :) ) også har vi tenkt å sette fram mange forskjellige popcornkrydder og gjøre litt utav det. Noe slik som jeg legger ved her, jeg elsker nemlig popcorn! :fnise:

:hakeslepp: Kommer kjolen bare noen dager før bryllupet? Da hadde jeg fått totalt panikk.. Vet du om det er mye som må gjøres på den? Legge opp eller noe slik? Har du hele ditt antrekk klart nå? Hva med vesla? Bare 1,5 mnd igjen nå jo! :hoppe:

post-75038-135219_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Har funnet noen aktuelle slør, bestiller i kveld tenker jeg. :Nikke: Får håpe de er like bra som ditt. ;)

Jeg syns litt over 50 gjester hørtes akkurat passe ut jeg. :jepp: Vi har ikke s.u. før i slutten av måneden, så jeg vet ikke hvor mange vi blir. Ca 35 har sagt ja foreløpig.

Popcorn bod? Så gøy! :popcorn: Hvordan gjør dere det?

Jeg har litt hetta for kjolen min nå, visstnok kommer den i midten av juni, og med bryllup 21. juni så blir det litt i siste liten!! Brudesalongen skulle sjekke opp om de kunne få det til fortere, men har ikke hørt mer siden jeg pratet med de i begynnelsen av uke. Ja ja, det ordner seg. :fnise:

Så gøy med Londontur, elsker London! :hjerte:

Ohmylord! Da hadde selv den roligste brud fått hetta tror jeg! :ler:

Vi har kjøpt inn masse små lilla, rosa og hvite popcornbokser 15x20 cm (kjøpt på ebay seff, kan finne bilde å legge ut ettepå :) ) også har vi tenkt å sette fram mange forskjellige popcornkrydder og gjøre litt utav det. Noe slik som jeg legger ved her, jeg elsker nemlig popcorn! :fnise:

:hakeslepp: Kommer kjolen bare noen dager før bryllupet? Da hadde jeg fått totalt panikk.. Vet du om det er mye som må gjøres på den? Legge opp eller noe slik? Har du hele ditt antrekk klart nå? Hva med vesla? Bare 1,5 mnd igjen nå jo! :hoppe:

Åh, popcornbod! Så tøft! :hoppe:

Og den kjolen var fiiiiiiin! Mulig jeg har sagt det før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohmylord! Da hadde selv den roligste brud fått hetta tror jeg! :ler:

Åh, popcornbod! Så tøft! :hoppe:

Og den kjolen var fiiiiiiin! Mulig jeg har sagt det før :fnise:

Jeg hadde fått stresseksem av de derre kjolegreiene til My, jeg! :ler: Jeg har allerede mareritt om dette bryllupet, så alt bør vitterlig gå som smurt framover. (Herregud de drømmene jeg har hatt i det siste.. I den ene så glemte jeg og mannen å møte opp :fnise: litt kjipt egentlig! )

Takk Tekola, kjolen er lekker! :rodmer:

Jeg kjøpte meg nettop sko!! :nigo: Disse: http://www.brandos.no/badgley-mischka/lacie-mp2075-dk-rose/a54957

Jeg hadde tenkt å vente til London, men siden jeg må å få tilpasset kjolen før Londonturen, så må skoene være på plass snart. Det irriterer meg liiiiitt at jeg "måtte" kjøpe de, men så lenge de passer så funker de vel. Hadde jo sett for meg noen fancy designersko jo! :fnise: Men disse er skikkelig fine da :Nikke:

Endret av Gray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi gifter oss i år er for å få det skviset inn mellom baby nr. 2 og huskjøp :fnise: Skulle vi gjort ferdig de to først så hadde det sikkert ikke blitt bryllup før 2017. Så da bestemte vi oss i september/ oktober -tror jeg- i fjor. Så he skjønner at økonomien ikke alltid er enige i deres planer! :Nikke:

Kjolemerket heter Kenneth Winston, og jeg syntes ALLE kjolene der er nydelige! :rodmer: Min kjole ser slik ut: http://plbgbridal.com/product/kenneth_winston/style_pl1506 , men jeg skal ha et underskjørt med 3 ringer under da, slik at skjørtet blir større. Jeg syntes det utgjorde masse! Det ble mer Wow-faktor over den :strix:

Så koselig med baby! Nr1 eller nr 2? Når har du termin? Jeg begynner å bli akutt babysjuk igjen nå om dagen :fnise:

Og bryllup som skal være så romantisk og greier, her driver vi og skviser det inn mellom alle andre planer i livet :fnise: Neida! Men alt må jo passe inn så godt som mulig :)

Kanonfin kjole! :jepp: Går rundt og drømmer etter en kortere brudekjole selv, slik at jeg kan ha høye, lilla sko som synes godt :sjenert: De du har kjøpt var kjempefine!

Baby nr 1, han kom i januar :rodmer: Fire mnd i dag, tiden flyyyr. Og så vil vi vel egentlig begynne å prøve på nr 2 neste sommer/høst, så skal vi gifte oss i forhold til baby bør vi få det gjort neste sommer :ler: Eller etter neste kid! Hvor gammel er din? Mulig jeg har lest det i boka her, men slitenmammahjerne og alt det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og bryllup som skal være så romantisk og greier, her driver vi og skviser det inn mellom alle andre planer i livet :fnise: Neida! Men alt må jo passe inn så godt som mulig :)

Kanonfin kjole! :jepp: Går rundt og drømmer etter en kortere brudekjole selv, slik at jeg kan ha høye, lilla sko som synes godt :sjenert: De du har kjøpt var kjempefine!

Baby nr 1, han kom i januar :rodmer: Fire mnd i dag, tiden flyyyr. Og så vil vi vel egentlig begynne å prøve på nr 2 neste sommer/høst, så skal vi gifte oss i forhold til baby bør vi få det gjort neste sommer :ler: Eller etter neste kid! Hvor gammel er din? Mulig jeg har lest det i boka her, men slitenmammahjerne og alt det der :P

Å, babytid :rodmer: Jeg merker at til trass for ett stykk slitsom ettåring nå om dagen, så begynner babysjuken å bli ganske tilstedeværende :fnise:

Vesla mi ble født for 13 mnd siden, så hun er mer barn enn baby nå kan man si. Merker jeg iblant akutt savner den tiden der hun bare sov og spiste, og jeg fikk kose med henne så mye jeg orket! Nå får jeg nøye meg med kos når hun har feber :ler: lille propellen..

Planen neste gang er å få nr2 i februar/mars 2016. Jeg blankt nekter å være gravid under bryllupet. Så da blir det å vente ett år mer enn jeg eeegentlig vil ;)

Høye lilla sko var min originale plan også! (Badgley mischka Randals) men nå ble det noen litt lavere i rosa. Håper jeg blir fornøyd med det istedet ;) Får de vel i posen i morgen eller tirsdag håper jeg :hoppe:

Jeg har rare føtter, så håper jeg slipper å returnere dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, babytid :rodmer: Jeg merker at til trass for ett stykk slitsom ettåring nå om dagen, så begynner babysjuken å bli ganske tilstedeværende :fnise:

Vesla mi ble født for 13 mnd siden, så hun er mer barn enn baby nå kan man si. Merker jeg iblant akutt savner den tiden der hun bare sov og spiste, og jeg fikk kose med henne så mye jeg orket! Nå får jeg nøye meg med kos når hun har feber :ler: lille propellen..

Planen neste gang er å få nr2 i februar/mars 2016. Jeg blankt nekter å være gravid under bryllupet. Så da blir det å vente ett år mer enn jeg eeegentlig vil ;)

Høye lilla sko var min originale plan også! (Badgley mischka Randals) men nå ble det noen litt lavere i rosa. Håper jeg blir fornøyd med det istedet ;) Får de vel i posen i morgen eller tirsdag håper jeg :hoppe:

Jeg har rare føtter, så håper jeg slipper å returnere dem :sjenert:

Jeg nekter også å være gravid under bryllupet, så i grunn tror jeg vi satser på neste år. Har ikke budsjett til å gjøre det så himla dyrt og svært, men det ønsker jeg igrunn ikke heller. Vil ha det så enkelt som mulig. Må bare bli enige om hvordan vi vil gjøre det, hvor osv. Tiltak! :P

Satser på at skoene svarer til forventningene,og at de passer :hoppe: Har egentlig kjøpt skoene jeg skulle bli gift i, men de er ivory da, men sabla fine og gode å gå i. :sjenert: Men om jeg går for kort kjole mååå jeg jo ha knæsje sko..*kremt*

Håper på en 2016 baby jeg også ;) Babytiden er herlig, men hver alder har vel sin sjarm tenker jeg. Blir smått babysjuk selv når jeg ser disse bittesmå nyfødte :ler: Det lille jeg har av fornuft klarer heldigvis å holde meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt inn masse små lilla, rosa og hvite popcornbokser 15x20 cm (kjøpt på ebay seff, kan finne bilde å legge ut ettepå :) ) også har vi tenkt å sette fram mange forskjellige popcornkrydder og gjøre litt utav det. Noe slik som jeg legger ved her, jeg elsker nemlig popcorn! :fnise:

:hakeslepp: Kommer kjolen bare noen dager før bryllupet? Da hadde jeg fått totalt panikk.. Vet du om det er mye som må gjøres på den? Legge opp eller noe slik? Har du hele ditt antrekk klart nå? Hva med vesla? Bare 1,5 mnd igjen nå jo! :hoppe:

Morsom idé med popcorn! :jepp:

Nå har jeg fått beskjed at kjolen sannsynligvis kommer i slutten av mai eller helt i starten av juni. Så da går det fint! :hoppe: Kjolen må legges opp litt ja, men ellers tror jeg ikke det må gjøres noe. Nei, har litt igjen på både mitt og veslas antrekk... :sjenert: Jeg er et menneske som jobber best under press, og venter gjerne til siste liten med å gjøre ting! :fnise: Men nå blir det fullt fokus på bryllup framover! :jepp:

Planen neste gang er å få nr2 i februar/mars 2016. Jeg blankt nekter å være gravid under bryllupet. Så da blir det å vente ett år mer enn jeg eeegentlig vil ;)

Kan dere ikke bli gravide rett etter bryllupet da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Å hjelp! Det er jo snart en måned siden jeg skrev her inne! Jeg er skikkelig sløv :sjenert:

Uansett, bryllupsplanlegging er kjedelige greier. Bortsett fra i går, da var det spennende på den feile måten kan man si. Jeg får prøve å begynne på begynnelsen på denne "spennende" fortellingen:

Vi skal leie et lokale der det er 4 forskjellige resturantører som står for mat og servering, og vi endte da opp med å velge Rica hotell, siden de hadde det beste tilbudet. I går var jeg på et møte med de for å avklare meny, dekking, servitører og alt som følger med. Etter vi hadde avklart menyen så ville de gå videre til å snakke om vinpakken vi ønsket, "vinpakken? Vi ska ikke ha noe vinpakke. Vi skal ta med oss alkohol selv, det har jeg allerede avklart med kommunen, og de mente det var ok" svarte jeg da. Svaret jeg fikk var "vel, det kan være ok for kommunen, men det er ikke ok for oss. Får ikke vi stå for alkoholen så trekker vi oss fra avtalen, da det ikke vil bli lønnsomt nok for oss."

:bond::daane:

Det vil bli et tilleg på mellom 30-40 000 kr å måtte kjøpe alkoholen via et hotell. Det er det ikke snakk om at vi orker å ta oss råd til (jeg hadde heller kansellert bryllupet på trass) Såå nå står vi uten resturantør til bryllupsdagen. Flott! *angst*

Kjolen min kommer til min hjemby på fredag og jeg dro derifra i dag.. Rekker ikke opp igjen før ett par uker før bryllupet. Kjenner jeg begynner å bli ganske metta av alt dette nå :ler:

Den kjolen bør jaggu sitte som et skudd ellers så blir jeg knust! Jeg kan faktisk ikke miste mer vekt nå, da ender jeg opp med å bli regelrett mager.. (Beste slankekuren noen sinne: løpe etter en AKTIV ettåring dagen lang :fnise: )

Kan dere ikke bli gravide rett etter bryllupet da? ;)

Tullsjor :ler: Jeg har nok med A jeg, enn så lenge ;)

Nå er det under en måned igjen, My!! Fortell :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...