Gå til innhold

Hjelp! Hva gjør jeg nå? Jeg angrep noen som var stygg mot katten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var galt av henne å sparken katten. Men hun er kanskje allergisk eller noe og derfor ikke ville dytte den vekk, så derfor gjorde hun det med foten i stedet? Det var galt av deg også å true henne, selv om jeg kan forstå at man kan bli revet med. Men hun var jo ikke direkte slem med katten. Det hadde holdt om du sa i fra at du skulle holde katten innestengt mens hun var der så hun ikke ble plaget av den mens hun var der. Det går an å tenke på andre vet du.

Anonymous poster hash: f2005...914

Troll!

Anonymous poster hash: ebfc2...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang tar du en 10-liters bøtte med isvann som du heller på henne i det hun går inn i felleshagen og gir henne beskjed om at dere ikke liker dyremishandlere!

Nå tar du katten til veterinær og dokumenterer evt. skader, sender henne regningen og melder henne. Dyremishandlere er gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amortentia

Du truet henne ikke på livet. Så du har ingenting å være redd for. Samme skjedde hos oss, en syk idiot sparket hunden vår. Han ser stor og skummel ut, men har et hjerte av gull. En fyr skulle liksom "forsvare" hunden sin (som vill hilse på hunden min) og han sparket han!!!

Mamma klikket og sto å ropte i trynet på han at hun skulle banke livskiten utav han. Han presterte så å sparke etter andre hunden vår, som var 12 år på den tiden!!!!!! DA klikket det for mamma, og hun faktisk slo etter fyren.
Jeg ble så sint at jeg ropte en del etter fyren også, hater trynet på han enda.

Har også banket opp en drittunge (var 6 år eldre enn meg, jeg var 10 år på den tiden). Han sparket katten min flere ganger, jeg ble så sint at jeg fløy på fyren. Pappa sto å så på og flirte seg ihjel :P

Så du har all rett til å reagere!!!!!
Folk som skader uskyldige dyr er avskum!! Det å sparke en hund som går til angrep, er noe annet, det er selvforsvar. (selv om at jeg er imot å skade dyr) men det å skade et dyr som ikke gjør noe galt... det er forkastelig.

skjenner jeg blir sint på dine vegne. Drit i anmeldelsen, du truet henne ikke på livet, du gjorde ingenting ulovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som skal annmeldes er det den forpulte drittkjerringen. Dyremishandling er det verste jeg vet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var noen av mine dyr drittkjerringa sparket, da hadde nok jeg sittet i fengsel nå.

Hvordan går det med katten din TS?



Anonymous poster hash: cd587...b2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy faen. For ei drittkjerring, tror du fleste dyreeiere ville reagert minst like kraftig som deg.

Anonymous poster hash: 4c687...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...