Gå til innhold

Spørsmål om Crest professional effects; pussing, effekt etc..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg tannbleking fra crest, av typen professional effects. Synes det var litt lit info i pakningsvedlegget om hvordan man skal behandle tennene før og etter mtp tannpuss. Jeg pusset tennene med tannkrem før behandling første gangen men etter googling leste jeg et sted at man IKKE skal bruke fluor rett før bruk da det kan redusere effekten- stemmer det? Og hva med etterpå? Man må jo få pusset og fjernet gelen helt så jeg regner med bruk av tannbørste er påkrevd, men kanskje uten tannkrem? synes det er merkelig at det ikke står noe om dette i vedlegget.

En annen ting; kan man la stripsene sitte på lengre enn de estimerte 30 min, og vil det da bleke mer? Synes det er lite med 30 min daglig



Anonymous poster hash: b21e2...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke puss tennene RETT før, men en liten stund i forkant. Du kan pusse med litt vann etter du har tatt ut stripsene, eller bare skylle munnen. Hvis du absolutt vil, kan du bruke 2 strips etter hverandre/samme dag, men da vil du antageligvis kjenne litt mer ising. Bruker du samme stripsen mer enn 30 min vil det ikke ha noe mer blekeeffekt.

Edit: husk å skyll med fluor en gang om dagen iallefall. Styrker tennene. Tannlegen min sa det :-)

Endret av Prestekragen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Jeg føler for å ikke bare skylle etterpå, men pusse bort restene. det er jo ikke bra å få på slimhinnene. Har du hatt god effekt?



Anonymous poster hash: b21e2...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pusser du det bort :) Ja, veldig god. Men jeg drikker så mye kaffe at jeg trenger en oppfriskning et par-tre ganger i året, men da blir de kjempehvite og fine igjen. Og da trenger jeg ikke bruke mer enn noen få strips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pusser du det bort :) Ja, veldig god. Men jeg drikker så mye kaffe at jeg trenger en oppfriskning et par-tre ganger i året, men da blir de kjempehvite og fine igjen. Og da trenger jeg ikke bruke mer enn noen få strips

Ok, takk- er det professional effects du også bruker? Jeg har nå brukt den i 4 dager men kan ikke se særlig forskjell. jeg drikker ikke kaffe eller svart te og har ganske hvite tenner fra før, men tennene mine har reagert raskt på bleking før (opalescence) så håper det skjer noe her snart også.. :)

Anonymous poster hash: b21e2...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Ok, takk- er det professional effects du også bruker? Jeg har nå brukt den i 4 dager men kan ikke se særlig forskjell. jeg drikker ikke kaffe eller svart te og har ganske hvite tenner fra før, men tennene mine har reagert raskt på bleking før (opalescence) så håper det skjer noe her snart også.. :)

Anonymous poster hash: b21e2...3e9

Hvordan var den typen du brukte før? Siden du prøver Crest nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var den typen du brukte før? Siden du prøver Crest nå :)

Den var ganske grei- tannlegebleking i skinne. Fikk ganske så hvite tenner. Men greia er at skinna ble støpt til tennene mine i 2006 og den passer ikke helt til bittet mitt lenger (har gått litt tilbake etter jeg hadde tannregulering som ung). Jeg tenkte jeg kunne prøve å bruke den, klemme den inntil siden den er ganske myk, men viste seg at det ikke var bare-bare å få tak i blekemiddel lenger heller; tannlegen var vrien og mente jeg burde bestille time og undersøke og sjekke skinna osv, før kunne man bare kjøpe en tube over disk. Og siden mange her har skrytt slik av Crest tenkte jeg at det var enklere med strips fra ebay! ;)

Anonymous poster hash: b21e2...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke tannlegebleking da, men hjemmebleking fikset via tannlege ;)



Anonymous poster hash: b21e2...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grunnen til at jeg skal ha ny runde med bleking er at det er 3-4 år siden sist altså:)



Anonymous poster hash: b21e2...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dem? Jeg tenker å bestille Crest også, en sterk en!



Anonymous poster hash: d0151...450
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dem? Jeg tenker å bestille Crest også, en sterk en!

Anonymous poster hash: d0151...450

Ebay. fant en selger med bra reviews. jeg ville egentlig ha en sterk en men bestemte meg for en litt mildere variant som er bedre for emaljen; professional effects. Leste at de sterkeste kan man få mye ising osv av, så bedre å ta det gradvis. Forresten, i dag ser jeg forskjell på tennene, brukt 4 dager (eller er det 5?)

Anonymous poster hash: b21e2...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...