Gå til innhold

Sølvshampoo


Persephone

Anbefalte innlegg

Jeg har fått veldig gule toner i håret etter at fargen har vasket ut, men jeg vil helst ha en kaldere farge. Kan jeg få til dette ved å bruke sølvshampoo? Jeg er også litt skeptisk til å bruke shampoo til å koregere hårfargen. Funker dette faktisk og er det permanent eller bare midlertidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sølvshampoo av god kvalitet kan fungere, men den er ikke permanent og du må opprettholde det med shampooen.
Jeg brukte ofte Loreal sin. Bare husk å ikke bruk den for ofte, for da ender du opp med blått hår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Sølvshampoo fjerner gulskjær, men "farger" ikke håret på noen måte nei. Det virker permanent, men du må gjenta noen ganger for å oppnå effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en tid noe som heter "wella silver color fresh", jeg overdrev bruken og håret ble omtrent hvitt :ler2: Men den var virkelig bra altså :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god lillashampoo/søvlshampoo er alt du egentlig trenger for å opprettholde et kaldt, blondt hår. Det er ikke permanent, men du trenger heller ikke bruke det hver gang du vasker håret. Bruker du det for ofte kan du få grå/blåskjær i håret.

Jeg liker Fudge sin lillashampoo. Den gjør håret mitt nesten hvitt med en gang.



Anonymous poster hash: 4764c...2c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil ha noe som hjelper så er Wella Colour fresh virkelig god.

Dette er ikke en sølvshampo, men en toner som varer lengre enn sølvshampo.

Du får tak i de billig på Feelunique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god lillashampoo/søvlshampoo er alt du egentlig trenger for å opprettholde et kaldt, blondt hår. Det er ikke permanent, men du trenger heller ikke bruke det hver gang du vasker håret. Bruker du det for ofte kan du få grå/blåskjær i håret.

Jeg liker Fudge sin lillashampoo. Den gjør håret mitt nesten hvitt med en gang.

Anonymous poster hash: 4764c...2c8

Fudge sin er bra, men gjør jo huden i hånden lilla også! Husker at jeg slet med å få bort dette, så for min del ble denne for sterk!

Anonymous poster hash: b7767...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sølvshampo har lilla pigmenter i seg så de demper det gule og derfor funker det.



Anonymous poster hash: 3b800...f15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Lanza sølvshampoo i flere år og er veldig fornøyd med den. Bruker den ca 1 ganger i uka. Lanza sin shampoo er en av de få som ikke inneholder sulfater og den tørker ikke håret så mye som de fleste andre gjør. Pleier å bestille fra Strawberrynet.co.uk, der er det billigere og selv om du overstiger momsgrense, betaler Strawberrynet tilbake hele toll/momsavgiften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fan av Fudge sin, utrolig effektiv! Eneste dumme er at de ikke fungerer på hår som ikke er slitt, skulle ønske de også fungerte på min naturlige hårfarge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sølvshampoo av god kvalitet kan fungere, men den er ikke permanent og du må opprettholde det med shampooen.

Jeg brukte ofte Loreal sin. Bare husk å ikke bruk den for ofte, for da ender du opp med blått hår :fnise:

Blått hår er jo ikke så ille da. Bare jeg slipper den grufulle gulfargen jeg har nå er jeg fornøyd.

Jeg har brukt Lanza sølvshampoo i flere år og er veldig fornøyd med den. Bruker den ca 1 ganger i uka. Lanza sin shampoo er en av de få som ikke inneholder sulfater og den tørker ikke håret så mye som de fleste andre gjør. Pleier å bestille fra Strawberrynet.co.uk, der er det billigere og selv om du overstiger momsgrense, betaler Strawberrynet tilbake hele toll/momsavgiften. :)

Jeg tror jeg prøver denne da! Sliter med tørt hår. Jeg er egentlig på balsammetoden for å prøve å få bedre hår, men hadde planer om å gjøre et unntak for å få bort gulskjæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte blåshampoo for å fjerne gulskjæret i håret mitt. Det funket kjempebra, og var helt borte etter noen vask. Men ikke bruk den for mye. Jeg brukte den litt for mange ganger og det endte med at håret mitt så grått ut og fikk blåskjær i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...