Gå til innhold

Britique.com


Tannkost

Anbefalte innlegg

Hei!

Den 2. september bestilte jeg varer fra Britique for omtrent 1400 kroner, og dette har jeg ikke mottatt i posten. Jeg skulle inn på siden deres for å klage på dette og høre om den i det hele tatt er blitt sendt, men dette er problematisk da dette kommer opp når jeg søker opp britique.com;

Store Unavailable

This store is currently unavailable due to maintenance. It should be available again shortly.

We apologize for any inconvenience caused.

Vil dette si at siden er nedlagt? Kjente jeg ble veldig svett da søsteren min fortalte meg at jeg ikke burde bestille noe derifra og da jeg søkte opp erfaringer for denne siden på google var 90% negativt, hvor folk ikke hadde fått varer og hvor det sto at mange av merkene ikke er godkjent forhandler med Britique og at mange av produktene er falske. Så kommer millionspørsmålet, hva skal jeg gjøre nå?! Føler meg hjelpesløs med tanke på at siden kan være nedlagt og jeg har overført så mye penger til ingen nytte.

PS - jeg har funnet adresse å sendt email til de, men denne svarer de selvfølgelig ikke på. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer heller ikke siden, kanskje den blir oppdatert? Men britique er en elendig nettbutikk, og er treige eller svarer ikke på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det:

Britique er nede og er dessverre ikke tilgengelig for øyeblikket

Vi beklager eventuelle problemer dette medfører, Britique tar desverre ikke imot flere bestillinger for øyeblikket. for henvendelser angående bestillinger ta kontakt med oss på [email protected] [email protected]

Håper for guds skyld at det er oppdateringer og at de ikke er nedlagt uten å sende ut bestillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Jeg bestilte og betalte noe fra der for 1,5 mnd siden. Tenkte det skulle gå bra fordi jeg har bestilt der føt. Ingenting dukka opp, og ikke noe svar på de to klagemailene jeg har sendt. Heldigvis var det bare 100 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britique er kjent for å ikke svare på Mail, og a pakkene kan bruke flere måneder på å komme frem :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Britique er kjent for å ikke svare på Mail, og a pakkene kan bruke flere måneder på å komme frem :/

Synes at det er veldig rart at de bare ignorerer mailer, begynner jo å lure på om de driver med svindel.. Rart de ikke blir tatt for dette?? skulle vært pakkesporing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk heller aldri varer eller kontakt med de på mail. Kontaktet banken min. Man kan reklamere på transaksjonen. Har nå fått pengene mine tilbake via banken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper butikken har gått konkurs. De svarer aldri, har sendt epost til alle epost adressene man kan kontakte de på. Hadde betalt via paypal - fikk pengene igjen med en gang når jeg reklamerte via dem. Makan til drittbutikk skal man lete lenge etter. De er nok nede for godt - lurer nok bare de som har bestilt fra dem nå at siden liksom er " nede for vedlikehold "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper butikken har gått konkurs. De svarer aldri, har sendt epost til alle epost adressene man kan kontakte de på. Hadde betalt via paypal - fikk pengene igjen med en gang når jeg reklamerte via dem. Makan til drittbutikk skal man lete lenge etter. De er nok nede for godt - lurer nok bare de som har bestilt fra dem nå at siden liksom er " nede for vedlikehold "

Håper jeg og! Prøver å legge inn "tvist" på paypal, men går ikke an når jeg ikke har noe transaksjonsnummer, finner ikke på listen av betalingene mine. Har enda kvitteringsmailen jeg fikk etter jeg betalte da. Tror du jeg har sjangs til å få tilbake pengene dersom jeg sender den på mail til paypal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ er du sikker på at du har betalt via paypal da , og ikke bare direkte med ditt bankkort ? Rart hvis den ikke dukker opp da ? :s Uansett, om du har betalt med PP og ikke finner den selv, kan jo sikkert de finne den? Ville uansett tatt kontakt med de for å høre hvordan du bør gå frem - gitt at du har betalt via dem.

Hvis ikke, så ville jeg tatt kontakt med banken . Du kan også opprette reklamasjon via banken din :)

Håper det løser seg. 1400 er jo mye penger! Jeg handlet kun for 199, men det var mer prinsippet enn pengene for min del. Sendte de haugevis med epost, uten ett eneste svar. Bare tull alt sammen. Holder meg kun til feelunique og lookfantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ er du sikker på at du har betalt via paypal da , og ikke bare direkte med ditt bankkort ? Rart hvis den ikke dukker opp da ? :s Uansett, om du har betalt med PP og ikke finner den selv, kan jo sikkert de finne den? Ville uansett tatt kontakt med de for å høre hvordan du bør gå frem - gitt at du har betalt via dem.

Hvis ikke, så ville jeg tatt kontakt med banken . Du kan også opprette reklamasjon via banken din :)

Håper det løser seg. 1400 er jo mye penger! Jeg handlet kun for 199, men det var mer prinsippet enn pengene for min del. Sendte de haugevis med epost, uten ett eneste svar. Bare tull alt sammen. Holder meg kun til feelunique og lookfantastic.

Er ganske sikker, da jeg som sagt har kvittering fra Paypal? Hvor kan jeg eventuelt finne e-posten deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker, da jeg som sagt har kvittering fra Paypal? Hvor kan jeg eventuelt finne e-posten deres?

Nå tror jeg at jeg vet hvorfor du ikke får opp transaksjonen, kalenderen på paypal er automatisk stilt inn fra 26.9.2014 -26.10.2014. Har du sjekket dette, og endret det til fra 2.9, siden det var da du bestilte ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg at jeg vet hvorfor du ikke får opp transaksjonen, kalenderen på paypal er automatisk stilt inn fra 26.9.2014 -26.10.2014. Har du sjekket dette, og endret det til fra 2.9, siden det var da du bestilte ? :)

Har gjort det, kommer bare opp transaksjoner fra ebay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det, kommer bare opp transaksjoner fra ebay..

Hmm, merkelig. PP brukes sånn kontaktskjema på siden deres, de oppgir ikke noen e-post. Så du må sikkert bare prøve å gå via dem " Kontakt oss" linken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...