Gå til innhold

Noe som faktisk fungerer på hudormer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter jeg begynte å rense huden om kvelden før jeg la meg, og tørrbørstet huden et par ganger i uken, har jeg ikke lengre hudormer.

Anonymous poster hash: c4e00...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg....oppdaget hudormer for første gang i forrige uke! :fnise:
Begynner å bli gammel! -_-

Så disse tipsene skal jeg prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så kjøpte jeg produkter fra Jan Marini som skulle fungere på uren hud.

Fikk en eller annen syre med, husker ikke hvilken type, c-vitaminserum, krem og rens.

Det fungerte veldig bra, spesielt den syregreia tror jeg gjorde susen.

Var hudormfri i rundt 1 år.

De er tilbake nå da, produktene var så dyre at jeg kvier meg til å kjøpe nye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de er så store at de synes godt så er det ikke noe annet å gjøre enn å klemme de ut. Man blir sår og rød etterpå, men det går over.

Dersom du går til legen først og får resept på Dalacin linime (antibiotika man smører på huden) og epiduo, så kan du først ta en god og varm dusj for å åpne porene, deretter setter du deg med et speil og godt lys (jeg bruker å bruke lommelykten på mobilen) og så klemmer du ut hudormene, smører på med dalacin og deretter kan du gå over med en isbit som med et tynt klede rundt, slik at du får kjølt ned områdene og hevelsene. Smør så videre med Dalacin. Deretter er det bare å være nøye med sminke, rens og hudprodukter.

Porene vil alltid være der, og sannsynligheten for at man får nye hudormer er stor. Har en huorm først kommet så må du enten klemme den ut eller bruke noen stips som fysisk fjerner de og deretter bruke forebyggende produkter.



Anonymous poster hash: e40d3...cd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Hva var det produktet som var kjøpt fra Ebay og som hadde så bra resultat igjen?? Tror det var BabyBlue her inne som tipset om den først :) Jeg har den i skuffen og den er faktisk magisk i bruk :P Fungerte ihvertfall supert på meg!

Det er en nesestrips med en olje eller væske som legges over nesen, så virker den en stund. Tar den så av og de kan lett klemmes forsiktig ut. Må komme tilbake til navnet ^^

Produktet heter Good-bye Blackhead, er fra Ciracle.

Jeg er superfornøyd :) Er flere måneder sist, og ennå ser det noenlunde greit ut :laugh: Men dette fikk meg til å få lyst å prøve igjen på en ikke-fullt-så-ille-nese :fnise:

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjekk ut BHA-syre fra Paulas Choice, en gel som er exfoilerende og skal virke dypere i huden.



Anonymous poster hash: 23828...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut BHA-syre fra Paulas Choice, en gel som er exfoilerende og skal virke dypere i huden.

Anonymous poster hash: 23828...417

Den hadde jeg glemt! Søsteren min bruker den, og hun har fått mye bedre hud av den etter hun begynte med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til JorgObé, pleier å ta den på rett etter en lang, varm dusj så porene er åpne, og da tar den virkelig alt!

Den nye versjonen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mine klemt ut av en hudpleier, det koster meg 100,- og hun får ut mye! :)

Anonymous poster hash: 0aaa1...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...