Gå til innhold

Tv-serier dere liker med hovedpersoner dere hater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SATC: Enig med alle andre i Carrie. Klikker over hvor selvsentrert hun er. Dersom noen av de andre har et problem, så vier hun dem oppmerksomhet i ca 2 sekunder før hun begynner å whine om sine egne problemer. Kan ikke fatte at noen hadde giddet å være god venn med Carrie i virkeligheten.

PLL: Synes det er utrolig irriterende at uansett hvor mye rart som skjer med de, så gjør de de samme dumme tabbene igjen og igjen. Skulle tro de lærte etter å ha blitt outsmartet av A for hundrede gang, men neida. Så synes alle fire er ganske irriterende til tider!

Girls: Jeg synes Marnie er sykt irriterende. Hun er bare dum, roter til livet sitt så grundig og oppfører seg som en tenåring. Enig i at Hannah er skikkelig egoistisk og, men jeg liker henne likevel bedre av en eller annen grunn.



Anonymous poster hash: 290a0...590
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dexter. Serien er kjempebra, men Debra.... Altså, ærlig talt! Hun må være tv-verdenens mest irriterende dame. Hun sutrer og syter og tror alt dreier seg om henne. Hun var verst i siste sesong, synes jeg. Jeg var nesten litt lettet da serien endelig var over :)

One Tree Hill er ikke den beste serien jeg vet om, men det er god underholdning når man trenger noe "lett" å se på. Men jeg takler ikke Peyton! Hun kan minne litt om Debra, sytete og klagete. Serien ble bedre da hun forsvant.

Så da er det ikke bare meg som synes det!!! Dexter er jo superbra, men fy for en irriterende karakter (mulig hun bare er sinnsykt godt å spille!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer liksom ikke helt over at den serien sluttet, jeg heller. Den er helt fantastisk. Jeg har hele greia på DVD, men det blir ikke det samme.

Samme her, har sett serien på DVD fra start til slutt og enkeltepisoder så mange ganger at det er et under at jeg aldri har gått lei. Det er og kommer alltid til å være et ikon av en serie!

Angel serien har jeg en enda større kjærlighet for. Virker til at jeg er en av få som faktisk liker den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har sett serien på DVD fra start til slutt og enkeltepisoder så mange ganger at det er et under at jeg aldri har gått lei. Det er og kommer alltid til å være et ikon av en serie!

Angel serien har jeg en enda større kjærlighet for. Virker til at jeg er en av få som faktisk liker den serien.

Nope. Jeg har den også. Hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Carrie fra Sex og singelliv

- Kona til Walter White i Breaking Bad

- Kona til han agenten i Entourage som jeg ikke husker navnet på nå :P



Anonymous poster hash: 27b7a...76a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joffrey? Men hele poenget med Joffrey er jo at man SKAL hate ham. Det er BARE moren hans som elsker Joffrey, og selv det virker nærmest naturstridig.

Og ikke minst, så er han (heldigvis) ikke en hovedperson i serien. :) "Hovedperson" er riktignok et ganske løst begrep i Game of Thrones, men selv ikke her kan han kalles en hovedperson.

Jeg har nå sett første sesong av Torchwood. Liker serien godt etter hvert (når jeg kom forbi de første 2-3 episodene), men hovedpersonen Gwen irriterer meg grønn. Maken til fjollete, storøyd trutmunn-nek, og hun skal liksom forestille å være tøff og dyktig nok til å få en slik jobb? :vetikke:

Anonymous poster hash: 94a0b...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Girls: Ahh, Hannah var så ufattelig klein, irriterende og tok avgjørelser som en idiot at jeg droppet hele Girls etter noen episoder. Skjønner ikke hvorfor Girls får så mye skryt når hovedpersonen er irriterende.

- Breaking Bad: Både Walter, Skyler og Walter Jr. irriterte meg. Vet ikke hvorfor Walter var så irriterende, kanskje fordi han behandlet Jesse som dritt.

- Glee: Alle er så irriterende der at jeg ikke orket å se mer enn to episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter! Jeg kan ikke fordra søsteren hans!

Enig. Hun irriterer livsskiten av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona til Walter i BB ja, hun var irriterende. og Annie(?) i 90201!

Akkurat begynt å se Breaking Bad og kona til Walter er irriterende jaa! Bitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Irriterer meg at hun er så overdramatisk, det er så mye stressing og grining, virker som det klikker for henne av den minste ting. Hun skal jo være noe psykisk ustabil også, men det er så "all over the place" hele tiden. Blir sliten av å se på.

Hun har jo diagnosen bipolar da. Syntes hun er veldig god til å få frem de ulike trekkene jeg!

Når det er sagt HATER jeg Sansa. Hun er sytete hun! Og ikke minst naiv og hjelpeløs....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat begynt å se Breaking Bad og kona til Walter er irriterende jaa! Bitch

Skjønner ikke hvorfor så mange hater henne.. Mannen drar henne jo inn i tusen problemer...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Girls: Hannah er irriterende, men det er vel litt meningen at hun skal være også. Egoistisk og tåpelig.

Orange is the new black: Piper er til tider veldig irriterende. Spesielt i sesong 1.

True blood: Sookie og Bill. Hater dem ikke, men klarte aldri å helt like dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Orange is the new black: Daya. Kan ikke sette fingeren på hva det er, men klarer henne bare ikke! Ellers er også Black Cindy irriterende og "høy".

SATC: Mye enig i alt om Carrie. Noe som ikke er nevnt; den måten hun lukker øynene og smiler noen ganger, som liksom er søtt. Veldig teit. Irriterer meg også grenseløst at Miranda tar tungen så langt ut hver gang hun skal ta mat i munnen. Meen det har forsåvidt ikke noe med karakteren å gjøre :P

Frustrerte fruer: Hun naboen som holdt ene sønnen fanget i kjelleren.

Har helt sikkert fler :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of Thrones: Cersei Lannister, ondskapsfull og "jeg er bedre enn deg" innstilling. Bare det blikket hun har får meg til å mislike henne.

Breaking Bad: Skylar White, stakkars Walter som må leve med hu der... :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker The fosters, men ikke Callie, eller Jesus. 

Anonymkode: 4dafd...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Favorittseriene mine med personer jeg ikke liker

Greys: Izzie. Kjære vene, stort hat. 

Friends, Ross.

Glee, Quinn. (Digger henne ellers da!)

Andre serier:

One Tree Hill, Lucas og Peyton

Enig med alle om Carrie Bradshaw

Breaking Bad, kona ja!

The OC, Marissa og mora

Ganske enig med den som nevnte Lori fra TWD! 

Orange is the new black, ho blonde dama det starter om..Gidder ikke finne ut navnet..

Anonymkode: 17a49...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack i Lost. Så sta og vrang. Nekter og ta i mot hjelp om han har blitt skikkelig skada. Hyklerisk, bestemte alt "because i say so" og når da folk stadig kommer til han for å spørre om ting, hjelpe og ta beslutninger så klager han, hvorfor må jeg alltid bestemme. Fordi du tok på deg lederrollen og er sta som faen vel din løk.

Haley i One tree hill. Uerh! Så påtatt uskyldig og fnisete, goodie-two-shoes og bare irriterende.

Lucas i One tree hill. Måten han står og smiler og visker merkelige og oversøte ord til folk, er sykt hyklerisk og full av klisjeer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernadette i The Big Bang Theory. 

Nathan og Peyton i OTH.

Han der danske fyren i Olsenbanden.

Og selvsagt Lori i TWD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...