Gå til innhold

Tv-serier dere liker med hovedpersoner dere hater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest hockeyfrue

Dexter. Serien er kjempebra, men Debra.... Altså, ærlig talt! Hun må være tv-verdenens mest irriterende dame. Hun sutrer og syter og tror alt dreier seg om henne. Hun var verst i siste sesong, synes jeg. Jeg var nesten litt lettet da serien endelig var over :)

One Tree Hill er ikke den beste serien jeg vet om, men det er god underholdning når man trenger noe "lett" å se på. Men jeg takler ikke Peyton! Hun kan minne litt om Debra, sytete og klagete. Serien ble bedre da hun forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i Carrie. Elsker SATC, men hun var tidvis ganske så irriterende.

Meredith Grey er også ufattelig irriterende, men etter en sesong syntes jeg faktisk samtlige av karakterene var ekstremt irriterende og innså at serien ikke var noe for meg. Så den går ikke akkurat inn under "TV-serier du liker".

Desperate Housewives så jeg derimot alle sesongene av og likte godt, til tross for at Susan irriterte livskiten ut av meg i nesten hver eneste episode.

Elsker Buffy The Vampire Slayer, men Buffy er egentlig en relativt irriterende karakter, det er alle rundt som er bra. Bortsett fra Spike, som utviklet seg fra å være den karakteren jeg likte best, til å bli nesten like irriterende som Buffy.

Synes The Mentalist er grei underholdning, men Patrick Jane er en irriterende karakter. Men han skal vel være litt det også da.

Lori Grimes i The Walking Dead er den verste da, jeg tror samtlige fans jublet og poppet champagnen når hun døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt Gossip Girl da jeg var yngre, men da jeg så den igjen for ikke så lenge siden så hatet jeg Serena. Hun viste ingen karakterutvikling, og var rett og slett ufordragelig, men det gikk alltid bra med henne uansett. Egentlig så var det veldig få karakterer i GG jeg likte andre gangen jeg så den, forferdelig irriterende alle sammen. Bra mote da! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevnt den lille blonde prinsen/kongen i GoT ennå? Da gjør jeg det. :)

Det er jo meningen da.

Anonymous poster hash: 0a6c3...070

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i Carrie. Elsker SATC, men hun var tidvis ganske så irriterende.

Meredith Grey er også ufattelig irriterende, men etter en sesong syntes jeg faktisk samtlige av karakterene var ekstremt irriterende og innså at serien ikke var noe for meg. Så den går ikke akkurat inn under "TV-serier du liker".

Desperate Housewives så jeg derimot alle sesongene av og likte godt, til tross for at Susan irriterte livskiten ut av meg i nesten hver eneste episode.

Elsker Buffy The Vampire Slayer, men Buffy er egentlig en relativt irriterende karakter, det er alle rundt som er bra. Bortsett fra Spike, som utviklet seg fra å være den karakteren jeg likte best, til å bli nesten like irriterende som Buffy.

Synes The Mentalist er grei underholdning, men Patrick Jane er en irriterende karakter. Men han skal vel være litt det også da.

Lori Grimes i The Walking Dead er den verste da, jeg tror samtlige fans jublet og poppet champagnen når hun døde.

OMG, ja!

Anonymous poster hash: 0a6c3...070

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke fordra Carrie i SATC. Den liksom-søte hylinga hennes synes jeg rett og slett er kvalmende og provoserende. Blir også irritert over hennes tankegang iblant, og synes hun er i overkant dramatisk, sutrete og nokså umoden. Men elsker serien! :D

The Vampire Diaries: jeg er ikke særlig fan nå for tiden, men var ganske stor fan da den kom ut og gjennom de første sesongene. Her er det vel ikke overraskende Elena Gilbert som gikk meg på nervene. Hun også gråter og sutrer i ett sett, selvsentrert egoistisk dramaqueen. Liker dog veldig godt selve skuespilleren Nina Dobrev. Følger henne på Instagram og synes hun virker svært oppegående :)

Frustrerte Fruer: Verdens beste jenteserie! Men hater Susan Myers. Hvinete, vimsete og alt annet enn søt. Irriterende atferd så til de grader!

Gossip Girl: Serena Van Der Woodsen. Igjen, nok ei selvsentrert megge uten virkelighetsforståelse, empati eller evne til å reflektere. Likte godt mye av klærne hennes, men ikke selve vesenet! :)

One Tree Hill: Haley James Scott. Selvutnevnt overmoralist som alltid skulle vært så uskyldig og alltid ha rett. Irriterende perfekt, og til og med "feilene" hun gjorde var perfekt fordi hun ofte gjorde ting av altruisme, ikke egoisme.

Once Upon A Time: Takler ikke Mary-Margareth AKA Snow White.

Endret av Version 2.0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Frikjent:

er møkklei hun derre svenske kjerringen som hele tiden klager og sipper og skal på død og liv få Aksel dømt pga trynefaktor og at hun aller helst skulle sett at det var han som drepte datteren hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke Carl i WD. Forstår at det er apokalypse, men han er så veslevoksen og sjefete. (Har ikke sett siste sesong, uttaler meg på bakgrunn av ses 1-4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevnt den lille blonde prinsen/kongen i GoT ennå? Da gjør jeg det. :)

Han ble heldigvis seerne kvitt i forrige sesong :ler:

Anonymous poster hash: 4b137...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Bill og Sookie i True Blood. Hat blir litt å ta i, men irriterende var de hvert fall. I en serie som hadde så mange spennende karakterer, så var de overraskende kjedelige. Samme med Sam, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carrie i Homeland! Hater er vel et sterkt ord, men hun har irritert meg så vanvittig mye, stort sett hver eneste episode - men det er vel litt sånn det er lagt opp også. Når det er sagt, irriterer jeg meg mer enn jeg sympatiserer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mad Men. Genial serie, men Don Draper er jo en av de mer usympatiske hovedrollene jeg har sett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie i Homeland! Hater er vel et sterkt ord, men hun har irritert meg så vanvittig mye, stort sett hver eneste episode - men det er vel litt sånn det er lagt opp også. Når det er sagt, irriterer jeg meg mer enn jeg sympatiserer...

Enig.

Irriterer meg at hun er så overdramatisk, det er så mye stressing og grining, virker som det klikker for henne av den minste ting. Hun skal jo være noe psykisk ustabil også, men det er så "all over the place" hele tiden. Blir sliten av å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Special Victims Unit: Elliot Stabler

Sex and the city : Carrie, men jeg liker henne i the Carrie diaries

Glee: Rachel Berry

Hotel Cæsar : Albert Lunde(3) han kunne blitt sammen med Carrie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope absolutt ikke, Buffy f.eks er og kommer alltid til å være min første og aller største kjærlighet innen tv-serier, til tross for at det tok meg mange år å like hovedkarakteren.

Ja, jeg kommer liksom ikke helt over at den serien sluttet, jeg heller. Den er helt fantastisk. Jeg har hele greia på DVD, men det blir ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har nevnt den lille blonde prinsen/kongen i GoT ennå? Da gjør jeg det. :)

Joffrey? Men hele poenget med Joffrey er jo at man SKAL hate ham. Det er BARE moren hans som elsker Joffrey, og selv det virker nærmest naturstridig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...