Gå til innhold

71 Grader Nord: Kjendis Versjonen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Skihopper, aktiv på begynnelsen av 80 tallet

Ok, visste ikke det.

Anonymous poster hash: 6fc08...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvem som begynte, men det er vel litt vanskelig å være positiv mot noen som kaller deg en jåledukke bare fordi du tar på solkrem.

Anonymous poster hash: cf36a...c1f

Nå har jeg jo bare sett det som vises på TV - men der oppfattet jeg det slik at de var litt lei av at Aylar aldri var klar når de skulle dra , da kunne de vise bilder av at hun satt og smurte seg i ansiktet. Det var vel det at de alltid måtte vente på henne de var lei - uavhengig av om hun brukte masse tid på å ta på seg solkrem.

Det er vel noen seere som har misforstått og trodd at hun brukte masse tid på å sminke seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så avskjeden? Lurer fremdeles på om Aylar unngikk å klemme Nilsi. Har ikke nok datamengde til å se det på nett dessverre.

Anonymous poster hash: cf36a...c1f

De klemte hverandre, jo :) Så dem i bakgrunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han Roger egentlig? aldri sett han før.

Anonymous poster hash: 6fc08...a2e

Har du seriøst aldri hørt om Roger Ruud???? :P

Anonymous poster hash: a593f...8d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra at Emilie fikk frikort! :)



Anonymous poster hash: efbd3...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor føler dere at noen fortjener det mer en andre? Det er forskjellige nivåer på deltakerne, og det kan ikke være lett for feks Aylar som ikke er toppidrettsutøver som så mange av de andre. Jeg er enig i at det var litt mye klaging, men jeg syns ikke nivået burde telle på hvem som skal få være med å gå tur og oppleve Norges vakre natur!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor føler dere at noen fortjener det mer en andre? Det er forskjellige nivåer på deltakerne, og det kan ikke være lett for feks Aylar som ikke er toppidrettsutøver som så mange av de andre. Jeg er enig i at det var litt mye klaging, men jeg syns ikke nivået burde telle på hvem som skal få være med å gå tur og oppleve Norges vakre natur!

For min del var det den konstante klagingen. Alt var feil og hun var negativ heeeele tiden (av det som ble vist på tv Ihvertfall). De andre jobber sammen og gjør så godt de kan.

Emilie er ikke noen toppidrettsutøver hun heller. Ikke surferosa-Mariann heller. Men de prøver alt de kan og er blide :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det den konstante klagingen. Alt var feil og hun var negativ heeeele tiden (av det som ble vist på tv Ihvertfall). De andre jobber sammen og gjør så godt de kan.

Emilie er ikke noen toppidrettsutøver hun heller. Ikke surferosa-Mariann heller. Men de prøver alt de kan og er blide :)

Ja, det kan jeg være enig i. Men jeg tror kanskje hun lett tar offerrollen, og at det ble vanskeligere for hun å være positiv når hun ikke følte mestring, og de andre ble så irriterte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det bare meg, eller er nesten alle deltagerne blitt irriterende passiv-blid med tiden? Nei,men dettaaa ordnææær sæ se! "Bare å holde hodet kaldt å gi bånn gass nå fremover" mens de tenker åååååfaaenihelvete...



Anonymous poster hash: 2c1bd...e4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Det har vært en ganske kjip utvikling med dette programmet. At dette har gått fra å være ett program hvor deltakerne faktisk reiser (selvfølgelig med masse forskjellig transport) fra sør til nord ved å ha oppgaver som gikk i retning Nordkapp. Det å ta seg nordover i Norge var selve grunnkonseptet til heile programmet..

Nå blir deltakerne transportert fra plass til plass, hvor de skal gå en lang tur (eventuelt bruke sykkel eller kajakk) og løse ett par oppgaver i ett bestemt område. Deretter blir dem fraktet videre til en helt annet plass (riktignok nordover for hver episode) for så å gjøre nesten de samme tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkendisversjonen har vel alltid vært en light-versjon.

Men ja, om man ser på originalversjonen så syns jeg de blir fraktet fra sted til sted litt vel mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fadeeeeer så høyt og bratt og vræææælhgigjeiniwnignwi :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Blir redd bare av å se på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å ikke bli sjarmert av Emilie? Ei jente med gode verdier, i motsetning til de fleste andre bloggere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Emilie gikk ut, veldig imponert over henne. Så blid, positiv og strålende med en enorm stå-på-vilje.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som skal se på? Jeg ble overrasket over å se at aylar er med, hun har jo en sykdom som gjør at hun blir ofte utmattet så hvordan skal hun klare dette?

Da ble Bjørn Einar Romøren Norges tøffeste kjendis 2015. 🌷🐸

Anonymous poster hash: c4cbd...02b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Syns de 4 siste var skikkelige ferdige deltakere alle sammen :)

Hvem som helst av dem kunne vunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...