Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg syns han ligna mer på han Bellona fyren. Husker ikke navnet.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

Hvorfor stemte de ut Kristine? Var jo Maiken som gjorde at de tapte kampen. Fikk Maiken bli pga de deilige store silikonpuppene?

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Jeg elsker store pupper og syns hennes var deilige men jeg ville fortsatt stemt ut maiken fordi jeg syns kristine var en flottere person med en flott personlighet :) For å si det slik, det er mer fristende å være i et forhold med ei som kristine enn ei som maiken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns han ligna mer på han Bellona fyren. Husker ikke navnet.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

Han minner meg litt om bierko fra sesong 5 av 24 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg elsker store pupper og syns hennes var deilige men jeg ville fortsatt stemt ut maiken fordi jeg syns kristine var en flottere person med en flott personlighet :) For å si det slik, det er mer fristende å være i et forhold med ei som kristine enn ei som maiken ;)

Når du skriver slik om Kristinas personlighet så lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe? Det jeg så var ikke spesielt positivt - og med tanke på at ALLE stemte på henne på tross av at Maiken feila (det sier vel litt?), så skjønner jeg ikke hvor du så den flotte personligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver slik om Kristinas personlighet så lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe? Det jeg så var ikke spesielt positivt - og med tanke på at ALLE stemte på henne på tross av at Maiken feila (det sier vel litt?), så skjønner jeg ikke hvor du så den flotte personligheten?

Enig.

Likte Massimo. Han blir nok ikke der lenge, med tanke han eer svak i kamper, men han var så sprudlende.

Er mest redd det blir drittsekk-tv for alle pengene. Kjipt å se en konkurranse og ikke unne noen av ed i finalen seieren. Håper jeg tar feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver slik om Kristinas personlighet så lurer jeg på om jeg har gått glipp av noe? Det jeg så var ikke spesielt positivt - og med tanke på at ALLE stemte på henne på tross av at Maiken feila (det sier vel litt?), så skjønner jeg ikke hvor du så den flotte personligheten?

Tenker jeg på en annen person? :klo: Uansett, om man skulle valgt utifra utseende så hadde jeg gått for kristine istedenfor maiken :) Utstyr er jo ikke alt men jeg tviler sterkt det var det de gikk etter :)

Noen som har meldt seg på den nye sesongen? Jeg gjorde det akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hun Kristine vært chattevert på tv 2 sonen eller lignende før?

Anonymous poster hash: e87cf...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om denne Maiken er singel? Er jo et par kjekke karer der som sikkert kunne tenkt seg å kost med puppene til Maiken. Eller er det uvanlig med sex på disse Robinsonekspedisjonene?



Anonymous poster hash: 3423d...d61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hun Kristine vært chattevert på tv 2 sonen eller lignende før?

Anonymous poster hash: e87cf...a42

Mess TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor alle de interaktive programmene slutta, før hadde vi slike nattsending programmer både på tv norge på natten og morgenen, om natta på tv en liten periode på viasat og de hadde frokost quiz på tv norge og tv 2 og nå er alle vekke O: Frokost quiz på tv norge forsvant i slutten av 2009, mess tv i slutten av 2010, tv 2 sin frokost quiz i slutten av 2011 og tv 2 sin tv 2 sonen i slutten av 2012 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et poeng, er vell derfor de konseptene døde ut? Jeg savner tv 2 sin frokost quiz ihvertfall og tv 2 sonen, jeg likte å se på de forskjellige deltakerne konkurrere om premier og sitte oppe om natta og høre på programlederen snakke om forskjellige ting. Dog alle de folka i tv 2 sonen visst ikke var populær :fnise: Jeg savner å se line på tv 2, hun var digg :) Nei nå blir jeg bare nostalgisk :P

Hvem tror dere går ut i neste episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff for en snorking på hanTore. Sikkert mye å bli sprø av når en sover på stranda, men den snorkinga var sjuk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hvor jeg kan se Robinson på nett??



Anonymous poster hash: 4e30a...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...