Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at de filmer et lag om gangen og det er kun et kameracrew. Jeg tviler på de filmer hele tiden.

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Ja, jeg leste også nå at de ikke blir filmet hele tiden, men skulle trodd at lagene ble filmet samtidig i enkelte situasjoner.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Åh hadde vært så digg hvis LH tapte mot Rolf eller Julian i en finale :) Fint at Wanda? røyk ut.



Anonymous poster hash: 82478...23a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Veldig bra Wanda røyk ut. Begge de to har bare seilet igjennom og gjort det dårlig i alle konkurranser. Håper Vita ryker neste gang.

Jeg liker virkelig ikke Lars Helge. For en usympatisk og fæl fyr. Å gjemme bort tennstålet er veldig dårlig gjort. Ja det er en konkurranse, men synes ingenting om slike knep. Jeg er redd for at han kommer til å vinne hvis han kommer til en finale :( Han har tvillingene (tror jeg) og de 3 andre fra firerbanden. Håper han ryker før den tid.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som Vita blir sur på Monica siden hun ga henne en stemme i øyerådet. Du overlevde. Slutt å syt. De er så dramaqueens de to tvillingene.

Anonymous poster hash: 82478...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Monika er så dum at hun gir LH immuniteten?! Krysser fingrene for at han ryker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Lars Helge røyk ut. Jeg er litt redd for at jentene går sammen om å få ut gutta :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"So long Lars" Rolf nådde målet sitt med å få ut mobbegjengen #props Men ser ut som han og Julian får det vanskelig fremover mot 4 jenter. Nå må de begynne å gå løs på hverandre! Gleder meg til fortsettelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen til Kristine, så sier hun at Helena ville dra frivillig og da hadde Christer klikka. Dette ble ikke vist på tv. Christer blir alltid så sur når noen trekker seg. Husker jo da Peder sa han hadde brystsmerter og ville trekke seg, så fikk han den skyllebøtta av Christer i øyerådet. Han trodde Peder bare løy fordi de lege folka ikke fant noe. Men det kom fram at det faktisk var sant. Håper han ba om unnskyldning.

Anonymous poster hash: 82478...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med at to av de tre kjekkeste karene fortsatt er med! Nå må de bare overleve en evt. jenteallianse! :D



Anonymous poster hash: 41c30...4d8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

Men de får vel pengene etter finalen er vist på tv? Trodde det. Ellers kan det jo bli mye spoiling. Men håper inderlig ikke en av de vant! Tvillingene er jo bare så sutrete.

Anonymous poster hash: 4e30a...e06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

Jeg er ganske sikker på at den som vant var med på den turen da god kveld Norge jo spanderte turen, de har allerede hatt ett innslag om tvillingene på God Kveld Norge, så nå gjenstår det en å intervjue som nok er vinneren.

Anonymous poster hash: 17ecb...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror nok at det er Maiken som vinner. Hun er så godt likt av alle. Hvis hun er der til finalen, da er det ingen tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,da kan det virke som jentene får ut gutta :( Søren å. Ville Rolf skulle vinne jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,da kan det virke som jentene får ut gutta :( Søren å. Ville Rolf skulle vinne jeg.

Samme her! Ser mørkt ut for Rolf. Nå som enda alle vet om Alita. Christer liker jo Alita så godt, så han måtte vel få en mulighet til å møte henne. Endret av Adelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit hvis Maiken vinner, men Vita? Nei ærlig talt. Jeg synes ikke hun er en verdig vinner i det hele tatt. Bare seilet med og ikke gjort bra i konkurranser. Kun den siste.

Anonymous poster hash: 82478...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...