Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Hvor er det blitt av alle Home And Away- oraklene her inne ? :P



Anonymous poster hash: fc4c5...9c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er det blitt av alle Home And Away- oraklene her inne ? :P

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lurer jeg og på :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun som spiller Leah gravid? I virkeligheten altså?

Etter at hun pratet med VJ på vei til skolen, så kunne det se ut som at hun hadde en kul på magen. Akkurat idet hun gikk fra VJ

Ja hun var gravid som de sier. Derfor hun også er ute av serien en liten periode.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av alle Home And Away- oraklene her inne ? :P

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Dette "orakelet" syk på syvende dagen så har ikke sjekket inn på en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns at Ash er grisedigg? :hakeslepp: Godt med et nytt tilskudd. Håper han blir lenge :rolleyes:

VJ er så utrolig irriterende blitt at jeg har ikke ord :glare: Begynner også å bli møkk lei John og alle de idiotiske ideene hans, og nå skal han i tillegg bestemme hvilke fag Jett skal ta på skolen :roll: Er jo det samme med John og Marilyn hele tiden. Krangler om småting som dette osv :sleeping:



Anonymous poster hash: ef6e5...ced
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns at Ash er grisedigg? :hakeslepp: Godt med et nytt tilskudd. Håper han blir lenge :rolleyes:

Håret.. Stilen... Ahh.. det er ikke bare deg nei! Har en følelse av at hårsveisen har mye å si. Med kort hår hadde han ikke sett like heit ut.

Anonymous poster hash: 5f187...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som syns at Ash er grisedigg? :hakeslepp: Godt med et nytt tilskudd. Håper han blir lenge :rolleyes:

VJ er så utrolig irriterende blitt at jeg har ikke ord :glare: Begynner også å bli møkk lei John og alle de idiotiske ideene hans, og nå skal han i tillegg bestemme hvilke fag Jett skal ta på skolen :roll: Er jo det samme med John og Marilyn hele tiden. Krangler om småting som dette osv :sleeping:

Anonymous poster hash: ef6e5...ced

+ 1

Anonymous poster hash: 68426...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av noen episoder. Hva var det som hadde skjedd med brax i fengselet?

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av noen episoder. Hva var det som hadde skjedd med brax i fengselet?

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Æææh, jeg er så nyskjerrig! Er det ingen som har sett på i det siste? 😫

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææh, jeg er så nyskjerrig! Er det ingen som har sett på i det siste?

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Han sloss MYE, og tror han gjorde det fordi han ville ta selvmord? Altså kanskje ende opp med å bli banka ihjel? Men Ash reddet han fra det. Og nå som Ash er tilbake så får han minner tilbake om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig skjedd noe særlig i de siste episodene ?

( Jeg har ikke hatt tid til å se på de siste par dagene. )

.



Anonymous poster hash: ffe2e...4f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så død denne tråden har blitt da :(:sjokkert:

Får Brax skylden for å ha drept han fyren som Ash lette etter? (Dean, kjæresten til Billie). Var jo han fyren i baren som drepte han! Men nå får vel Brax skylda for det og åker rett i fengselet igjen? :roll:

Og det med Jett sin alder. At de fant ut han egentlig er 1 år eldre enn han er, er det pga det er så stor forskjell på Jett og VJ eller? :skratte: At de måtte finne på noe lurt der? :fnise:

Nå er det vel snart duket for bussulykken også :danse: Herreguud så langt etter vi ligger! :klaske:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med maddy og kreften?

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så død denne tråden har blitt da :(:sjokkert:

Får Brax skylden for å ha drept han fyren som Ash lette etter? (Dean, kjæresten til Billie). Var jo han fyren i baren som drepte han! Men nå får vel Brax skylda for det og åker rett i fengselet igjen? :roll:

Og det med Jett sin alder. At de fant ut han egentlig er 1 år eldre enn han er, er det pga det er så stor forskjell på Jett og VJ eller? :skratte: At de måtte finne på noe lurt der? :fnise:

Nå er det vel snart duket for bussulykken også :danse: Herreguud så langt etter vi ligger! :klaske:

Ja, ja og ja! Neida :P Joda, han får skylden. Billie finner også veien til home and away :P

Hvordan går det med maddy og kreften?

Anonymous poster hash: fc4c5...9c3

Hun får behandling, den første virket ikke men nå har de tatt hun på en annen behandling så godt mulig at den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja og ja! Neida :P Joda, han får skylden. Billie finner også veien til home and away :P

Hun får behandling, den første virket ikke men nå har de tatt hun på en annen behandling så godt mulig at den virker.

Men forsvant ikke Maddy samtidig som bussulykken? Altså forlot Summer Bay for godt? Eller kommer hun tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forsvant ikke Maddy samtidig som bussulykken? Altså forlot Summer Bay for godt? Eller kommer hun tilbake??

Hmm jo, hun stikker til "byen" men Oscar drar ut å finner hun å overtaler hun til å komme tilbake å få behandling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...