Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morkaken dekker ikke HELE fremsiden nei... Den blir jo bare opptil en viss størrelse. Livmora blir jo myyyyye større :Nikke:

Jeg har også morkaken på fremsiden, og kjenner masser av bevegelse! En helt fantastisk følelse :strix:

Så utrolig spennende med UL! Det at det er to er jo en reell mulighet slik du beskriver det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaken dekker vel sikkert ikke HELE forsiden uansett? :klo: Så da kan det jo være at den lå veldig uheldig hos deg sist?

Min ligger som sagt foran, og jeg kjenner rett som det er små dult innenifra jeg - spørs om det er en skikkelig vilter tass der inne da :fnise:

Håper dere er heldigere denne gangen - skjønner godt at det var kjedelig sånn du hadde det sist altså :klem:

Nei den skal i teorien ikke dekke hele forsiden :fnise:

Håper jeg bare var uheldig sist, men er fortsatt usikker på om det jeg kjenner faktisk er h*n :klo::sukk:

Spennende med ul om to uker :strix: Tenk om det er to der inne ja :fnise:

Herlig å begynne å kjenne små tegn til den lille :rodmer:

Gleder meg som en UNGE til UL!! :hoopendeglad:

Jeg har mine store tvil for om det er to der, men er sååå morsomt å se mannen bli mer og mer nervøs for det :fnise:

Morkaken dekker ikke HELE fremsiden nei... Den blir jo bare opptil en viss størrelse. Livmora blir jo myyyyye større :Nikke:

Jeg har også morkaken på fremsiden, og kjenner masser av bevegelse! En helt fantastisk følelse :strix:

Så utrolig spennende med UL! Det at det er to er jo en reell mulighet slik du beskriver det :jepp:

Håååper jeg kjenner mer denne gangen ja! :pls::Nikke:

Gleder meg til bevegelsene blir enda mer tydelige, det er så fantastisk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det UL! :hoppendeglad:

Gleeeder oss noe veldig! Og veldig glad for at timer er halv elleve, slipper å gå hele dagen å være spent :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: :klemmer:

Hørte at du ikke fikk komme inn til UL i dag alikevel... :(

Så da skulle jeg bare stikke innom med en klem..

Prøvde forresten å ringe deg, men fikk tak i venninne K som skulle være med deg, så da fikk jeg rede på det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper UL i dag har gått strålende! :nigo:

Gleder meg til oppdatering :hoppe:

*edit* Og der så jeg innlegget over - kom du deg ikke il UL likevel? :klo: Håper alt er bra likevel da :klemmer:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skulle jo tro at på et stort fylkessykehus skulle de ha en annen jordmor eller lege som kunne gjøre jobben? :klo:

Det er jo ikke akkurat som om det er et helt dagsarbeid å ta en UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra UL :hoppendeglad:

Alt ble ganske lik UL'n med Ronja :fnise:

Vi får en jente til, noe jeg blir bare mer og mer fornøyd med, både praktisk og for Ronja's skyld :Nikke:

Alt såg perfekt ut og terminen ble flytta én uke, til den 24 Februar, men det hadde jeg regnet med!

Var jordmoren som tok imot Ronja som utførte UL'n og hun var kjempetrivelig denne gangen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...