Gå til innhold

Terminliste


Gjest faerytale

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Fikk så lyst å ha en egen terminliste også! Så når folk har vært på UL og fått ny termin så fikser vi det og skriver inn kjønn for de som vet det! Bare skriv inn termindatoen så fikser jeg lista.

bizzy :babyjente:

4. mai

piip :babyjente:

4. mai

Kara W :babyjente:

8. mai

faerytale :babygutt:

11. mai

Jamp :babyjente:

14. mai

Arhirwen :babygutt:

19. mai

Petroline :babygutt:

21. mai

lavendeldrøm :babygutt:

22. mai

litaågo :babygutt:

27. mai

Dulcess :babyjente:

28. mai

IrmaAdele :babygutt:

2. juni

Linelia :babyjente:

9. juni

mocha :babyjente:

9. juni

naerin :babygutt:

19. juni

lilljan :babygutt:

23. juni

dinedama :babysmokk:

28. juni

Endret av faerytale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg ikke vært på den ordinære UL enda, så denne termin datoen fikk jeg på privat UL (da var jeg 11+3);

4. mai

kommer med oppdateringer 24. nov når vi skal på neste UL :) er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg har heller ikke vært på ordinær UL enda, men de fleste har jo en dato enn så lenge liksom ;) lhinn - du er oppført så forandrer jeg det bare etterhvert :) Jammen ikke lenge til din UL da - heldiggen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på ordinær UL enda, men de fleste har jo en dato enn så lenge liksom ;) lhinn - du er oppført så forandrer jeg det bare etterhvert :) Jammen ikke lenge til din UL da - heldiggen! :strix:

flott :)

ja, gleder meg veldig! var hos legen idag og fikk høre hjertelyd igjen, alltid deilig å høre! nå telles dagene ned til 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
2. Juni:D

Notert :nigo:

flott :)

ja, gleder meg veldig! var hos legen idag og fikk høre hjertelyd igjen, alltid deilig å høre! nå telles dagene ned til 24 :)

Å, jeg vil også høre hjertelyden :rødme: Skal til legen i morgen for noe annet - kanskje jeg klarer å overtale ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Notert :nigo:

Å, jeg vil også høre hjertelyden :rødme: Skal til legen i morgen for noe annet - kanskje jeg klarer å overtale ham ;)

ja, det du prøve på, er så herlig å høre! har du ikke hørt noe hjertelyd før? bare være obs på at det kan skje at de ikke klarer å finne hjertelyden...og det trenger absolutt ikke bety at noe er galt! Jeg har selv opplevd at den var vanskelig å finne, mens andre ganger fant han den med en gang! :) er greit å være klar over på forhånd, så man ikke blir helt hysterisk ;)

du får komme med oppdatering her imorgen hvordan det gikk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg har hørt hjertelyd på to ultralyder, så jeg har hørt den da :) Finner den ikke selv på angelsounden, men det er jo fordi jeg har foranliggende livmor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi. Hadde tenkt til å starte en slik liste selv etterhvert. Enn så lenge er termin 4. mai. Gleder meg til UL slik at jeg kan få en mer nøyaktig termin.

Også er jeg misunnelig på alle de som har hørt hjertelyd. men jeg har endelig kjent bevegelse :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har jo vært her inne litt siden den første terminen jeg fikk var 1.mai, men da jeg var 15 uker på vei fikk jeg termin 27.april... Har ikke hoppet over til mars-april klubben enda, venter til etter ordinær ul på Torsdag. Vet jo aldri, vips så blir man flyttet 5-6 dager andre veien igjen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

da har vi nettopp kommet hjem fra UL- og det var helt ubeskrivelig! det var så herlig å se den lille igjen...og vi fikk se kjønnet :)

Termin ble ikke forandret; 4. mai

og vi venter ei lita jente :babyjente:

for en heeeerlig dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ordinær ultralyd og fikk som ventet flyttet termin.. Så nå er den faste terminen; 4.mai 2010. Litt skuffa over å bli flyttet en hel uke tilbake, men det går nok fort over! Da får jeg i allefall være her inne hos dere søte damer ;)

Også er det jo fremdeles en liten søt jente :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...