Gå til innhold

Når begynner Tetracyclin å virke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått med på dette i over en måned og ser ingen forbedring i ansiktet :( Legen sa jeg skulle gå på kuren i 3-4 måneder, så håper kvisene skal forsvinne snart for jeg er dritt lei! Jeg er så lei kviser at jeg kunne ha spydd!!

Noen som har gått på dette? Tid ser man resultater?



Anonymous poster hash: ddb33...20b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg gikk på denne kuren før, og den virket ikke på meg. Jeg ble bare værre, noe som var utrolig kjedelig. Dra til hudlegen din, og spør om å få begynne på 'roacutan'. Det er en helvetes kur, men du blir kurert. Jeg sluttet i påsken i 2013; og de eneste kvisene jeg har nå er de jeg får før mensen! Anbefaler deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på de nå, og har gått to uker snart. Hittil bedringer, såvidt.. Eller ganske mye i ansiktet. Det er helt borte omtrent. Ellers er ryggen og brystet likt, men gi det tid. Håper du ser bedringer snart:/ Vet hvor jævlig det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket lite/ingen bedring. Sluttet før kuren var fullført og opplevde at hunden faktisk ble bedre da.

Tipper hunden ble glad da 🙊🙊

Anonymous poster hash: 39eb3...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ganske lang tid... men det hjalp ikke så veldig godt heller. Når jeg sluttet kom det rett tilbake, og det er ikke bra for den naturlige bakteriefloraen heller. Jeg foreslår også at du heller prøver noe annet. Roaccutan skal hjelpe veldig bra, jeg har selv gått for den mindre drastiske løsningen, p-pillene yasmin:p De fungerer ganske fint. :)



Anonymous poster hash: 663da...4b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper hunden ble glad da

Anonymous poster hash: 39eb3...d1e

:fnise:

Om jeg hadde hatt en hund hadde den nok blitt glad for å slippe ja. :hund:

Sånn går det når man ikke leser igjennom innlegg før man poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hud ble kjempe mye bedre!! og har aldri slitt me kviser senere! :D bare litt urenheter jeg holder i sjakk med skrubb og rens :) Det tok vel en måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på det to ganger, og det var ganske så bortkastet. Kvisene forsvant i en uke, men kom ganske så kjapt tilbake igjen. Roaccutane er tingen om du er sterkt plaget av kviser. En hard kur, men den funker, og kvisene kommer ikke tilbake igjen. I hvert fall ikke med samme mengde, og er lett å få bukt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...