Gå til innhold

Noen som kan fjernheale? Vær så snill og hjelp meg!


Liljekonnvall

Anbefalte innlegg

Jeg er bunnløst fortvilet pga. et familiemedlem som ligger på sykehus. Er det noen her som kan fjernhealing og kan sende varme tanker?

Send meg gjerne pm om det er behov for mer informasjon. Håper noen som kan fjernhealing finner det i sitt hjerte å hjelpe. Det er verdens beste person, og jeg og min familie kan ikke skjønne hvordan vi skal klare oss uten vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være at en som kan healing også er på kg..

Jeg kan ikke healing desverre.

Lykke til, håper det ordner seg! En vond situasjon å være i.



Anonymous poster hash: 410af...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med noen som kan fjernhealing istedenfor. Tror ikke du vil få mye seriøs respons her.



Anonymous poster hash: 57052...04b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at familiemedlemmet ditt får den medisinske hjelpen de trenger og finner trøst i det de måtte finne trøst i.



Anonymous poster hash: 7e9ad...b6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bunnløst fortvilet pga. et familiemedlem som ligger på sykehus. Er det noen her som kan fjernhealing og kan sende varme tanker?

Send meg gjerne pm om det er behov for mer informasjon. Håper noen som kan fjernhealing finner det i sitt hjerte å hjelpe. Det er verdens beste person, og jeg og min familie kan ikke skjønne hvordan vi skal klare oss uten vedkommende.

http://www.vandrermotlyset.net/Healing.html

Anonymous poster hash: 063e0...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at familiemedlemmet ditt får den medisinske hjelpen de trenger og finner trøst i det de måtte finne trøst i.

Anonymous poster hash: 7e9ad...b6a

Ja, det gjør det! Bare tenker at det ikke kan skade med noe ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, men dessverre så hjelper ikke healing



Anonymous poster hash: 4ae29...218
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det! Bare tenker at det ikke kan skade med noe ekstra

Ikke bruk penger på kvakksalvere. De er ute for å utnytte folk i nød for sin egen fortjeneste.

Anonymous poster hash: f8803...b26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med noen som kan fjernhealing istedenfor. Tror ikke du vil få mye seriøs respons her.

Anonymous poster hash: 57052...04b

Hun ber om fjernhealing. Hun kan ikke få seriøs respons noe sted.

Anonymous poster hash: b6409...379

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta med familiemedlemmet ditt i bønnene mine om du vil?

Håper virkelig at det ordner seg for dere.

Klem♥

Anonymous poster hash: 529ff...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sende god energi og varme tanker♡ men har du tenkt på å få noen til å komme dit og heale? Jeg har mottatt fjern healing flere ganger og ikke fått vite om det før etterpå, men har ikke merket noe.

Men healing med direkte berøring derimot det følte jeg virkelig. Men virkningen var ikke langvarig da en snau uke så må tilbake jevnlig. Det er et familie medlem som gjør det gratis da. Kan jo hende at de som er skikkelig flinke til det kan få det til å vare lenger ?

Anonymous poster hash: 87895...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta med familiemedlemmet ditt i bønnene mine om du vil?

Håper virkelig at det ordner seg for dere.

Klem♥

Anonymous poster hash: 529ff...934

Ja tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sende god energi og varme tanker♡ men har du tenkt på å få noen til å komme dit og heale? Jeg har mottatt fjern healing flere ganger og ikke fått vite om det før etterpå, men har ikke merket noe.

Men healing med direkte berøring derimot det følte jeg virkelig. Men virkningen var ikke langvarig da en snau uke så må tilbake jevnlig. Det er et familie medlem som gjør det gratis da. Kan jo hende at de som er skikkelig flinke til det kan få det til å vare lenger ?

Anonymous poster hash: 87895...9ec

Tusen takk! Er litt usikker på om jeg kan ta med noen på sykehuset

Endret av Liljekonnvall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mye bedre med direkte healing enn fjernhealing. Hvorvidt healeren er seriøs eller ikke, vil du sannsynligvis klare å finne ut av lett. Selv om en healer klarer å hjelpe deg, er det ikke sikkert at samme healeren klarer å hjelpe meg, og omvendt. Greia med fjernhealing er at da kan du like gjerne få healet friske tær som vonde tanker da healeren ikke kan ta direkte på deg, og ikke er i nærheten av deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...