Gå til innhold

Noen som har utført ivf etter sterilisering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer dette, og lurer på om det er andre som har gjort dette og hvordan det gikk? Tok det lang tid før du ble gravid? Komplikasjoner osv...



Anonymous poster hash: 1fb2d...b45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er sterilisert? Du? :) Ei venninne lyktes på første ivf men det var mannen som var sterilisert. Hun sa at det gikk helt fint. Kanskje litt verre om kvinnen er sterilisert.

Anonymous poster hash: 93d97...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er sterilisert, grunnet omstendigheter jeg ikke har lyst til å skrive om her.



Anonymous poster hash: 1fb2d...b45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg til å kontakte en ivf-klinikk og undersøke.

Hvorfor skulle det være mer problematisk når kvinner er sterilisert enn mannen? Jeg ville tenkt omvendt. Sterilisert mann produserer ikke lenger sædceller, altså må de hentes ut fra pungen med en nål. Kvinner har egg uansett, det er bare egglederne som ikke er åpne og kan føre egget til rett plass.

Jeg vet at steriliserte kvinner har ca samme suksessrate som ivf ellers. Tette eggledere kan sidestilles som diagnose. Lykke til.



Anonymous poster hash: 60533...acf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har undersøkt og fått vår første time i august. Er veldig spent, men vil ikke ha for høye forhåpninger...

Noen som vet tidsperspektivet? Altså fra man begynner med nesesprayen til egg innsetting? Og når begynner man med nesesprayen? Finner så lite info om akkurat når i syklusen man begynner...



Anonymous poster hash: 1fb2d...b45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan har det gått så langt? Er i akkurat samme situasjon og vi skal starte prosessen nå snart. Håper det har gått bra så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sterilisert før IVF. Jeg hadde ikke noe valg. Vi har fått det til nå med tredje forsøket ICSI.

Jeg regner med grunnlaget for steriliseringen sikkert har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...