Gå til innhold

Unge Mødre


Gjest Gjest_Hello Kitte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte

Er det bare jeg eller er det slik at disse unge mødrene bare blir eldre og eldre?

Greit nok med de som har vært med noen sesonger, men når nye deltakere er 20 år og eldre med nyfødte...jeg syns ikke det er så veldig ungt jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt man er ung mor når man er 20.

Anonymous poster hash: 2dec4...2a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Man er jo ikke en eldre mor akkurat, men heller ikke så ung at man trenger å være med i et program som omhandler unge mødre. Da kan jo like gjerne programmet dreie seg om mødre generellt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Er det bare jeg eller er det slik at disse unge mødrene bare blir eldre og eldre?

Greit nok med de som har vært med noen sesonger, men når nye deltakere er 20 år og eldre med nyfødte...jeg syns ikke det er så veldig ungt jeg

Har stusset litt på det jeg også.. De første sesongene var det jo faktisk unge mødre som var med.

Altså, man er nokså ung når man får barn i 20-årene, men syns ikke det er veldig ungt :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Har stusset litt på det jeg også.. De første sesongene var det jo faktisk unge mødre som var med.

Altså, man er nokså ung når man får barn i 20-årene, men syns ikke det er veldig ungt :vetikke:

Ja,når man er 20+ så burde man være voksen nok til å iallefall ha litt utdannelse, flyttet ut fra mor og far, jobber osv

Om et program skal dreie seg om unge mødre, så tenker jeg da 14-18 år som bor hjemme, går på skole, ikke har jobbet annet enn sommerjobber for ungdom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,når man er 20+ så burde man være voksen nok til å iallefall ha litt utdannelse, flyttet ut fra mor og far, jobber osv

Om et program skal dreie seg om unge mødre, så tenker jeg da 14-18 år som bor hjemme, går på skole, ikke har jobbet annet enn sommerjobber for ungdom

Sjekk MTV sin versjon. Du er ikke ute etter unge mødre, men tabloid tv om barn som får barn.

Anonymous poster hash: aa354...391

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Sjekk MTV sin versjon. Du er ikke ute etter unge mødre, men tabloid tv om barn som får barn.

Anonymous poster hash: aa354...391

Har sett klipp, og jeg er ikke ute etter det.

Jeg er ute etter unge mødre, som må lære seg å bli vokse litt før de egentlig behøver det. At de har et barn i den fasen hvor de skal flytte for seg selv osv.

Ønsker ikke å se søppel hvor unge mødre driver med masse dritt og krangling

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett klipp, og jeg er ikke ute etter det.

Jeg er ute etter unge mødre, som må lære seg å bli vokse litt før de egentlig behøver det. At de har et barn i den fasen hvor de skal flytte for seg selv osv.

Ønsker ikke å se søppel hvor unge mødre driver med masse dritt og krangling

Det er det jeg ser. De planlegger å studere etter mammapermen fordi de kun har vgs eller planlegger å gjøre ferdig vgs. De har venninner som synes det er litt spesielt at de har unger. Barna har oldemødre som ikke er pensjonerte ennå, og de lever på lånekassen, overgangsstønader og foreldre. De dagdrømmer om å få flere barn med andre menn før de har noe på plass, få av dem har bra kosthold eller kan lage mat. Og prioriteringer er ræva. De handler klær til seg selv de ikke trenger, spiser ute og det er lite prat om sparing, unntatt hun fra Tromsø. De er vimsete og alt annet enn voksne.

Jeg synes det er sjarmerende. Når de er unge og totalt vettløse så orker jeg ikke se på. Da føler jeg bare med barna. Noen av de fra tidligste sesonger har vel også mistet foreldreretten. Sier sitt.

Anonymous poster hash: aa354...391

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fra Tromsø sier at hun sparer ja, men det er jo helt tydelig at hun bruker masse penger på unødvendige ting. Jeg lurer på hvor disse unge mødrene får alle penga fra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s

Hun fra Tromsø sier at hun sparer ja, men det er jo helt tydelig at hun bruker masse penger på unødvendige ting. Jeg lurer på hvor disse unge mødrene får alle penga fra..

helt sikkert en blanding av nav of forbrukslån...



Anonymous poster hash: dc7d9...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om hvor hjernelam man må være og ikke alder.

Planlegge barn mens begge lever på minstetrygd, ingen er i jobb eller har noen form for utdanning.

Anonymous poster hash: f65a0...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler mer om hvor hjernelam man må være og ikke alder.

Planlegge barn mens begge lever på minstetrygd, ingen er i jobb eller har noen form for utdanning.

Anonymous poster hash: f65a0...3c0

så voksen kommentar... Vil si det er hjernelamt å snakke slikt om andre mennesker..

Anonymous poster hash: c8472...a05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner og identifisering av privatpersoner, samt svar til dette.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes heller ikke det er spesielt ungt å få barn når du er 20+. I utgangspunktet er jo kroppene våre laget for å nettopp få barn i den alderen, og stusser litt over at en på 21 er en "ung mor". Hun er ikke gammel, men unge mødre forbinder jeg med disse på 14-17/18 som nevnt over som får barn før de har flyttet ut hjemmefra eller i det hele tatt er myndige.



Anonymous poster hash: 55d0f...a9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de tidligere sesongene har fungert da, og det er færre virkelig unge mødre (14-18)?

Eller kanskje de har mødre som nekter dem å melde seg på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er det jeg ser. De planlegger å studere etter mammapermen fordi de kun har vgs eller planlegger å gjøre ferdig vgs. De har venninner som synes det er litt spesielt at de har unger. Barna har oldemødre som ikke er pensjonerte ennå, og de lever på lånekassen, overgangsstønader og foreldre. De dagdrømmer om å få flere barn med andre menn før de har noe på plass, få av dem har bra kosthold eller kan lage mat. Og prioriteringer er ræva. De handler klær til seg selv de ikke trenger, spiser ute og det er lite prat om sparing, unntatt hun fra Tromsø. De er vimsete og alt annet enn voksne.

Jeg synes det er sjarmerende. Når de er unge og totalt vettløse så orker jeg ikke se på. Da føler jeg bare med barna. Noen av de fra tidligste sesonger har vel også mistet foreldreretten. Sier sitt.

Anonymous poster hash: aa354...391

Vel, det er ikke sjarmerende når man faktisk kjenner flere slike jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for svar til moderering, samt hetsende innlegg.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...