Gå til innhold

Disneyland Paris.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når er det best å reise til Disneyland Paris? Vi har vært en gang i høstferien, det var helt overkommelig med mennesker, ikke så lange køer og masse gode opplevelser. Hvordan er det å reise på våren eller sommeren? Noen med erfaringer?



Anonymous poster hash: 58aca...c7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør du det nå som det er brutt ut meslinger på Disneyland?



Anonymous poster hash: e0184...308
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du det nå som det er brutt ut meslinger på Disneyland?

Anonymous poster hash: e0184...308

er jo hysteri... herregud.. du vet du kan få det på butikken her hjemme også? Vi er vaksinert...

Anonymous poster hash: 58aca...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hysteri... herregud.. du vet du kan få det på butikken her hjemme også? Vi er vaksinert...

Anonymous poster hash: 58aca...c7b

Vaksiner på må tas på nytt, vet du. Og nei: man kan faktisk ikke få det på butikken hjemme, da vi fortsatt har safety-in-numbers i Norge, men mange HAR fått det i Disneyland. DET er forskjellen.

Anonymous poster hash: e0184...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksiner på må tas på nytt, vet du. Og nei: man kan faktisk ikke få det på butikken hjemme, da vi fortsatt har safety-in-numbers i Norge, men mange HAR fått det i Disneyland. DET er forskjellen.

Anonymous poster hash: e0184...308

Og kanskje en grei ting å vite at det var i USA? Og ikke i Paris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyland (Los Angeles) på halloween anbefales hvertfall ikke, det var stappfult!

DIsneyland Paris har jeg testa ut på våren (april), det var helt overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaksiner på må tas på nytt, vet du. Og nei: man kan faktisk ikke få det på butikken hjemme, da vi fortsatt har safety-in-numbers i Norge, men mange HAR fått det i Disneyland. DET er forskjellen.

Anonymous poster hash: e0184...308

kanskje greit å få med seg at dette var i USA og ikke i PARis! Nå har jeg små barn dumma så de trenger ikke nye vaksiner på flere år! FØLG MED LITT DA! Hvis det var fare for å få meslinger i disneyland paris hadde de stengt parken, noen er så hytsriske og dumme. Sett deg inn i saken og lær deg GEOGRAFI!

Anonymous poster hash: 58aca...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje greit å få med seg at dette var i USA og ikke i PARis! Nå har jeg små barn dumma så de trenger ikke nye vaksiner på flere år! FØLG MED LITT DA! Hvis det var fare for å få meslinger i disneyland paris hadde de stengt parken, noen er så hytsriske og dumme. Sett deg inn i saken og lær deg GEOGRAFI!

Anonymous poster hash: 58aca...c7b

Jeez, jeg forsøkte bare hjelpe. Ingen grunn til å gå helt tourettes på meg bare fordi jeg bommet på noen få detaljer.

Sinnemestring, much?

Anonymous poster hash: e0184...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...