Gå til innhold

"Soffa" - Er de i familie på ordentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine favoritter er Adam /Tore og Jan /Sylvia. Syns også det pakistanske ekteparet er tøffe som stilte opp. Digger svarene hun gir mannen sin! :fnise:



Anonymous poster hash: b2010...b95
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det programmet faktisk... Selv om det er noe sykt med å sitte i sofaen og se på tv på folk som sitter i sofaen og ser på tv! Mmmeeetaaa.

Anonymous poster hash: f06cd...03c

Bare venter på at de i Sofa skal se på Sofa. Så blir vi sittende i sofan og se folk på TV som sitter i sofan og ser på seg selv på TV sittende i sofan og se på TV.

Anonymous poster hash: 905e1...8b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Sofa :yvonne: . Det er mitt nye favorittprogram. Jan og Sylvia er jo kjempekoselige. Liker forresten alle sammen. Synes de gjør en god jobb med å være seg selv/avslappet.

Noen som vet om de setter opp kamera selv, eller om det er et team der som filmer? Og kan de velge programmer fritt eller blir de instruert i alternative programmer å velge mellom?



Anonymous poster hash: d01f2...a89
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei de er jo så søte :D

De er kjempesøte! Men det ser ut som at de ikke kjenner hverandre i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg, kanskje de bare "distanserer" se litt siden det er på TV. Synes liksom det er så lite kjemi der, men det er jo begrensa hva vi ser :)

Anonymous poster hash: 19323...231

Ja, det kan være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er koselig og det ser ut som de har fin respekt for hverandre. Synes det er så fint å se.

(i motsetning til kjørelærerparet hvor han sitter og er morsom på ektefellens bekostning hele tiden).

Fikk også skikkelig sympati med Silvia da hun fortalte om tøffe tider i livet med tilbakefallende kreft og hvor mye broderingen har betydd for henne.

Men ellers synes jeg de kunne hatt med familier fra hele landet! Savner noen skikkelig ironiske trøndere og raljete nordlendinger i sofaen! Østlandsfolk er alltid så forbasket sammensnørte og pysete med å uttrykke seg.



Anonymous poster hash: 3e519...eda
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

Innbiller meg at den familien var med på dette NRK-programmet for noen år siden der norske familier dro for å leve med stammefolk forskjellige steder i verden. Var vel tre familier som ble sendt til hvert sitt stammefolk. Har ikke sjekket det opp, men er egentlig ganske sikker på at det er dem. Anonymous poster hash: 96ddb...a78

Er vel Prøis den familien heter(?), og det stemmer at de var med på det programmet, i tillegg har hun med familien vært med på et annet program som jeg jo ikke husker hva heter - men som var en slags videoblogg med innblikk fra hverdagen til flere personer, som en annen og beskrev. :)

Hun er forfatter og noen kjenner henne kanskje igjen fra det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Sylvia virker som at de ikke kjenner hverandre, men jeg forstod det i en artikkel som at de har tre barn sammen!

Er det de på Frogner?

Anonymous poster hash: 64261...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempesøte! Men det ser ut som at de ikke kjenner hverandre i det hele tatt!

Vel, dette er faktisk ikke Paradise Hotel kl 03:00...litt anstendighet og høflighet må du nok påregne og Oslo Vest har sine koder.

Anonymous poster hash: 64261...eb2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Prøis dama var med i Forbindelser på FEM, der ble vi også litt kjent med familien. I tillegg var de med på det nrk programmet som flere har nevnt tidligere.

Røykeparet som driver bed&breakfast og den pakistanske familien var med i et program på tv norge som het familieliv, så det er mye gjenbruk av folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER Jan og Sylvia! Mitt favorittpar :-) Familien Prøis virker så koselige og det kjederøykende paret i morgenkåper er helt legendariske. Sofa er et knallprogram!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt favorittprogram! Digger alle folkene, og blir i såå godt humør av det. Jan og Silvia er noe av det søteste jeg har sett. Og Adam og Tore, Pål og Bente, og det unge paret syns jeg er helt herlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER Jan og Sylvia! Mitt favorittpar :-) Familien Prøis virker så koselige og det kjederøykende paret i morgenkåper er helt legendariske. Sofa er et knallprogram!

Jan og Silvia er mine favoritter og!! Så søte sammen 😊 syns det ser ut som de kjenner hverandre godt jeg!

Anonymous poster hash: 7263e...d4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de burde utvide til en time :). De har sikkert mye råmateriale å ta av og i tillegg hele tre kanaler å velge å sende det på.



Anonymous poster hash: d01f2...a89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørelærerparet har også vært med i andre program. Jeg er ganske sikker på at stuen deres ble pusset opp i "Norges styggeste rom" for ikke så lenge siden.

Jan og Sylvia er jo aldeles herlige der de sitter.

Anonymous poster hash: 522b8...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Sylvia er jo aldeles herlige der de sitter.

Anonymous poster hash: 522b8...b35

Ja, også så søte når Silvia har funnet sunt "godteri" til Jan.

Men de som sitter og røyker, hva heter de igjen? Hun driver jo ofte enveiskommunikasjon, lite respons å få av han mannen, men de liker det vel slik da :)

Anonymous poster hash: f14b3...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, også så søte når Silvia har funnet sunt "godteri" til Jan.

Men de som sitter og røyker, hva heter de igjen? Hun driver jo ofte enveiskommunikasjon, lite respons å få av han mannen, men de liker det vel slik da :)

Anonymous poster hash: f14b3...6ca

"Jeg har funnet sunt godis til deg" -søtt :)

Pål og Bente heter de, synes de er morsomme jeg. Og de to venninnene også. Og Tore :rodmer:

Anonymous poster hash: d01f2...a89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

"Den store reisen" het den serien familien Prøis var med i. Elsket den serien :D

Forresten, Adam og Tore er best!

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at programmet sikkert var helt bedritent. Hva er gøy med å se på at noen ser på tv liksom.. Men det er jo faktisk gøy. I hvert fall de gangene jeg har sett samme program på tv, som de ser.

Har knapt sett TV i det siste, da er det ikke like stas.



Anonymous poster hash: 36d9c...a50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også så søte når Silvia har funnet sunt "godteri" til Jan.

Men de som sitter og røyker, hva heter de igjen? Hun driver jo ofte enveiskommunikasjon, lite respons å få av han mannen, men de liker det vel slik da :)

Anonymous poster hash: f14b3...6ca

ja hahaha... håper han bare er litt nervøs fordi de blir filmet og at de snakker litt sammen også.. var så gøy i forrige episode da de så på Nytt på nytt og Pernille kommenterte røykedama :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...