Gå til innhold

Flere som syns skisport på tv er kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest tsejG

Synes det meste av sport på TV er dørgende kjedelig, jeg, og fotball er det desidert verste. Litt skisport kan være ok innimellom. Det største problemet med sport på TV er jo at det er så mye av det - og reprise på reprise på reprise også, og i alle nyhetssendinger. Det absolutte lavmålet er jo når andre (og mye mer interessante ) programmer utsettes eller t.o.m. utgår pga TV-sporten!

Signerer denne, og kjenner jeg blir rød i toppen når bl.a. lørdagsunderholdningen må vike pga en jæ... fotballkamp. Samme stort sett hele sommerhalvåret når hele NRK-staben har tatt ferie (fra sånn ca medio april til uti slutten av september) og fri-idrett er tilbudet man har å velge i, (for sånne som meg som hater reklamebaserte TV-kanaler...).

Den eneste formen for sport jeg til en viss grad følger med på er ski-hopp, og det er dessuten såpass harmløst plassert i sendeskjemaet at det aldri går ut over gode underholdningsprogrammer. Fotball derimot, grøss og gru. Her står alt som heter TV og radio avslått hver søndag fra 1500 til dagsrevyen, da absolutt ALLE kanaler på begge mediene består av vrælende skingrende fotballkommentatorer, usj... Og når dagsrevyen er over begynner spetakkelet påan igjen, i sporten og sportsrevyen, med repriser og de evinnelige analysene av hvorfor det gikk sånn og ikke slik i helgas ørten "tullballkamper", bahhh...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...