Gå til innhold

Flere som syns skisport på tv er kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Veritaserum

Synes sport er til å sovne av. Og skjønner ikke hvorfor folk ikke bare skipper å se på og heller leser resultatet på nette senere.
Har sett en hel fotballkamp i mitt liv, sovnet under pausen og ble vekket av medelever fordi jeg MÅTTE se siste del også.

Sykkel-ting er litt morsomt, når de faller og slår seg. Mamma brukte å rope på meg når de krasjet eller noen ble skadet, slik at jeg fikk sett reprisen.
Så en hockey kamp i New York, det var morsomt det, ble slåsskamp på banen, da hadde jeg det gøy :fnise::danse:
Jeg er ikke helt psykopat i hodet, men det må være action og spenning! Men ski, *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, og om de har tatt feil type ski på seg. Kan jo være at svenskene vinner (de jævlene! :kjefte: ) fordi at nordmenna i farten tok på baklengsski :ler:

Ikke kall svenskene jævler, om jeg må be. Det finnes ikke mer koselige mennesker. Nordmenn derimot...

Anonymous poster hash: 3441d...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og om de har tatt feil type ski på seg. Kan jo være at svenskene vinner (de jævlene! :kjefte: ) fordi at nordmenna i farten tok på baklengsski :ler:

Ja. Når andre vinner, så må det være noe galt med skiene, selvfølgelig. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 6afae...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall svenskene jævler, om jeg må be. Det finnes ikke mer koselige mennesker. Nordmenn derimot...

Anonymous poster hash: 3441d...438

Nå snakket jeg på vegne av sportsidiotene, ikke meg selv ;)

Og jeg er helt enig med deg. Svensker er ofte å foretrekke fremfor innesluttede nordmenn som kikker rart på deg om du snakker til dem uten å kjenne dem ;)

(Men jeg sier ikke at det gjelder ALLE nordmenn. Bare hvordan mange turister oppfatter nordmenn ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Føler meg som en gammel og sur pensjonist når jeg sier dette, men igår gikk hoppsport et kvarter inn i Dagsrevyen!!! Fy flate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er såååå kjedelig med sport. Men blir ivrig hvis det står på og utøverne er på vei inn i mål og vinner. Tenkte å la fem-mila så på nå, men noen som vet hvor lang tid det tar før de er i mål?



Anonymous poster hash: d0055...707
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne faktisk hadd egne kanaler med sport på så får de som faktisk er interessert i det skru over på det sport er sågørrkjedelig ser på at noen går på ski og fotball se på at noen sparker inn ball inni i et mål yai jeg vant eller tapt ser ikke poenget med det

Anonymous poster hash: 0c3cd...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne faktisk hadd egne kanaler med sport på så får de som faktisk er interessert i det skru over på det sport er sågørrkjedelig ser på at noen går på ski og fotball se på at noen sparker inn ball inni i et mål yai jeg vant eller tapt ser ikke poenget med det

Anonymous poster hash: 0c3cd...7d9

Det sa jeg faktisk til noen som maste og maste og maste om fotball osv.

Jeg sa at i stedet for å la programmer som andre vil se på utgå på de vanlige kanalene burde det holdes på sportskanalene.

Svaret jeg fikk? Ja men da må det jo finnes egne kanaler for alt! Og vedkommende betaler mange hundre kroner ekstra i måneden for å ha ekstra sportskanaler...

Rare greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes skisport er kjedelig.



Anonymous poster hash: 6218a...5bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

TV-sport = blæh! Og Nrk har tatt fullstendig av, i månedsvis sender de sport til alle døgnets tider. Både i Nrk1, Nrk2, tidvis i Nrk3 og på P1. Det kaukes og heies hele dagene til ende, utøverne omtales som kongeligheter og det er landesorg dersom en av dem hoster litt og kanskje ikke kan delta. Jeg irriterer meg aldri så mye over lisensen som i vintermånedene. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det har vært ski-vm så har vi hatt på tv på jobb. Alle er veldig ivrige og jeg blir kalt rar som ikke bryr meg. Syns det er så sykt uinteressant. Liker fotball og ishockey på tv men that's it.

Anonymous poster hash: eb6d1...77b

det var jo også noe å grine og sruve over! Når du tenker deg om så blir det sendt 1/3 del sport på tv, mens 2/3 deler er programmer og andre ting. Skru over til en annen kanal hvis du ikke vil se. Og i nyhetssendingene så er det en del som heter SPORT, sier seg selv at da må de informere om sport, go figure :P Er som sagt bar eå skifte kanal! Man kan ikke forvente å like alt, og sånn er det bare. Brukt nett-tv om det plager deg at de sender vm på nrk1 og har innslag i sportsNYHETENE!

Anonymous poster hash: 5122f...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo også noe å grine og sruve over! Når du tenker deg om så blir det sendt 1/3 del sport på tv, mens 2/3 deler er programmer og andre ting. Skru over til en annen kanal hvis du ikke vil se. Og i nyhetssendingene så er det en del som heter SPORT, sier seg selv at da må de informere om sport, go figure :P Er som sagt bar eå skifte kanal! Man kan ikke forvente å like alt, og sånn er det bare. Brukt nett-tv om det plager deg at de sender vm på nrk1 og har innslag i sportsNYHETENE!

Anonymous poster hash: 5122f...5e8

Problemet er de etterhvert mange helgene det blir sent MYE sport, slik at det går ut over skikkelige programmer, som på fredag da alt ble utsatt pga noe sportsgreier som varte litt for lenge til at de fikk tid til det før gullrekka.

Og nyheter, hadde de bare klart å holde sportsnyhetene til sportsnyhetene, så hadde det vært greit, men når de skal bruke en tredel av søndagsrevyen på sport når sportsnyhetene kommer like etterpå, det forstår jeg ikke!

Jeg har egentlig alltid mislikt sport på tv når det går ut over andre ting, helt siden jeg var liten og til min skrekk oppdaget at de flyttet barneTV til NRK2, som vi ikke hadde, bare for å vise noen som gikk på ski.

Anonymous poster hash: a4d3d...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffelattn

Jeg har alltid zappet forbi sport på TV-det er det mest uinteressante jeg kan komme på!

Det gikk hardt inn på meg da jeg som barn ble tvunget inn i et stort klasserom fordi "alle møtte se på ski på TV": grusomt og jeg glemmer det aldri. Tror det ble et traume.

Jeg har alltid stilt meg svært undrende til fenomenet kubjeller i sneen kombinert med at folk roper i skiløypene.

Jeg tar gjerne en moderat skitur både på langrenn og alpin men da i komfort tempo og hygge med på turen: hyttetur, vin, film, annet.

Å sitte og SE på at andre løper fort er plagsomt og veldig effektivt sovemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEDER MEG TIL SKISESONGEN ER OVER! åh det var godt å si :skratte: hater hater hater vinteren! kaldt, mørkt og SKISPORT uansett hvor du ser omtrent! flytter til syden når jeg blir pensjonist



Anonymous poster hash: 05c76...44a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo også noe å grine og sruve over! Når du tenker deg om så blir det sendt 1/3 del sport på tv, mens 2/3 deler er programmer og andre ting. Skru over til en annen kanal hvis du ikke vil se. Og i nyhetssendingene så er det en del som heter SPORT, sier seg selv at da må de informere om sport, go figure :P Er som sagt bar eå skifte kanal! Man kan ikke forvente å like alt, og sånn er det bare. Brukt nett-tv om det plager deg at de sender vm på nrk1 og har innslag i sportsNYHETENE!

Anonymous poster hash: 5122f...5e8

Ro deg ned nå Francoise!

Anonymous poster hash: eb6d1...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste sporten jeg liker er teatersport.

Å teatersport <3 Beste sporten som finnes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tålmodighet rett og slett. Og det er så myyye av det. Hadde nå svenskene og andre land gitt de norske litt mer konkurranse i langrensporet, så kunne det kanskje vært mer interessant. Kan til nøds se på rally, utfor eller deler av Tour de France men that's it.

Var faktisk med og heiet på et skirenn(nasjonalt/internasjonalt i lavere klasser tror jeg, eller juniorer) med folkehøyskolen en gang. Malte oss i fjeset og heiet på hvem det nå var som kom forbi, ofte de som kom sist. Ante ikke hvem de var, men gøy var det. :ler:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som lar meg provosere av at Northug blir hyllet som en helt etter han kunne ha drept flere personer med fyllekjøring? Hørte på nyhetene at folk vil reise en statue av ham!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snjór

Jeg må jo være rar i den andre enden av skalaen igjen, for jeg synes bare ski på tven er interessant å følge med på mens alt annet av sportsaktiviteter er så drepende kjedelig at jeg trykker meg glatt forbi de kanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...