Gå til innhold

Flere som syns skisport på tv er kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå som det har vært ski-vm så har vi hatt på tv på jobb. Alle er veldig ivrige og jeg blir kalt rar som ikke bryr meg. Syns det er så sykt uinteressant. Liker fotball og ishockey på tv men that's it.



Anonymous poster hash: eb6d1...77b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Synes det meste av sport på TV er dørgende kjedelig, jeg, og fotball er det desidert verste. Litt skisport kan være ok innimellom. Det største problemet med sport på TV er jo at det er så mye av det - og reprise på reprise på reprise også, og i alle nyhetssendinger. Det absolutte lavmålet er jo når andre (og mye mer interessante ) programmer utsettes eller t.o.m. utgår pga TV-sporten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alt av sport er kjedelig, både på tv, in real, i aviser, på nett osv. Ser aldri på. Har faktisk ikke noe snøring på hva som foregikk i helgen, hvem som vant o.l.



Anonymous poster hash: 2b00e...fe3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Liker ikke noe som helst salgs sport. Gir også en stor F i om Norge tar gull eller ikke. Uinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er totalt uinteressant, og har heldigvis ikke vært nødt til å se det i det hele tatt i år :P Når andre er glad for at de har frihelg når det er vm, synes jeg det er helt topp å være på jobb istedenfor. Og det er jo ikke akkurat noen stor overraskelse om Bjørgen får gull osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt uinteressert. Alle andre er helt revet med ig synes at jeg er rar :P

Glad det ikke bare er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uinteressert i all slags sport. Men liker å høre lydene av skisport i bakgrunnen, av en eller annen grunn. Kanskje fordi det minner meg om barndommen; hvert år så pappa på skisport. Er så vant til det, at det hører til den tiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det meste av sport på TV er dørgende kjedelig, jeg, og fotball er det desidert verste. Litt skisport kan være ok innimellom. Det største problemet med sport på TV er jo at det er så mye av det - og reprise på reprise på reprise også, og i alle nyhetssendinger. Det absolutte lavmålet er jo når andre (og mye mer interessante ) programmer utsettes eller t.o.m. utgår pga TV-sporten!

Enig!

Det finnes sportskanaler for de som må se sport på TV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Det aller meste av sport er dørgende kjedelig. Dessuten er det jo absolutt over alt, hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes all sport er kjedelig, og har ingen interesse av å se noe av det på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fekting og Formel 1. Ellers er sport kjeeeeedelig. Ski? Går heller selv, enn å se på, og jeg har ikke ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Er totalt uinteressert i all sport. Men det føles som om jeg er helt alene om å ha det slik, for alle rundt meg er jo helt gærne. De snakker ikke om annet, og sitter foran tv og hyler og skriker av spenning. Det virker som om sporten gjør at de mister de hjernecellene de en gang hadde før dette begynte. Når det er en eller annen konkurranse, forvandles de til primitive individer. Jeg skjønner ikke dette voldsomme engasjementet folk har for å følge med på en gjeng med siklende, pesende og svettestinkende egoistene av noen sportsutøvere. Hvorfor er det så gøy å se andre konkurrere??? For meg er det revnende likegyldig hvem som vinner eller taper. Toppidretten er dessuten gjennomsyret av penger, doping, makt og egoisme. Ingenting handler egentlig om sport.



Anonymous poster hash: 6afae...aea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maylin

Jepp!

Har ikke fjernsyn så visste ikke engang at det gikk noe nå. Super pinlig når folk begynner å prate om det som om det er en selvfølge at jeg følger med, og jeg bare "Petter hvem?" :vetikke:

Endret av Maylin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan synes noe av det er kjedelig, men det blir gøy om man setter seg inn i det.

Så ikke første halvdel av ski-vm. Så begynte jeg å se for noen dager siden, og det er jo egentlig skikkelig spennende. Sånn er det med det meste for min del. Det blir utrolig gøy og spennende når man følger med og har satt seg inn i det.



Anonymous poster hash: 4dc99...6eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sport på TV er gørrkjedelig.
Jeg ser ikke hva som er verdt å hoppe rundt, juble, og skrike og hyle for.
Jeg blir helt stressa av å høre sendinger på TV og radioen hvor reporterne skriker og stønner og roper.

Hvordan kan noe så ubetydelig bli så viktig? Det er ikke som at det påvirker oss på noen måte om Northug får gull eller kommer sist. Det har jo null betydning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sport på TV er gørrkjedelig.

Jeg ser ikke hva som er verdt å hoppe rundt, juble, og skrike og hyle for.

Jeg blir helt stressa av å høre sendinger på TV og radioen hvor reporterne skriker og stønner og roper.

Hvordan kan noe så ubetydelig bli så viktig? Det er ikke som at det påvirker oss på noen måte om Northug får gull eller kommer sist. Det har jo null betydning.

Skjønner ikke den skrikinga jeg heller.. blir faktisk flau!

Anonymous poster hash: eb6d1...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker fekting og Formel 1. Ellers er sport kjeeeeedelig. Ski? Går heller selv, enn å se på, og jeg har ikke ski.

Ja, Formel1 er jo gøy. Men det er jo spennende også. Man vet aldri hva som skjer i flere hundre kilometer i timen, og det er så små marginer mellom første og sjette plass at det er spennende helt til siste slutt :)

Det verste som skjer i fotball er jo om de får en ball i hodet eller blir sparket i leggen.

På ski.. Ja da går de ikke raskt nok, de blir fort utpeste, og jeg har hørt at ved ETT tilfelle så har staven brukket.

Spennende? Not so much....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan synes noe av det er kjedelig, men det blir gøy om man setter seg inn i det.

Så ikke første halvdel av ski-vm. Så begynte jeg å se for noen dager siden, og det er jo egentlig skikkelig spennende. Sånn er det med det meste for min del. Det blir utrolig gøy og spennende når man følger med og har satt seg inn i det.

Anonymous poster hash: 4dc99...6eb

Hva er det å sette seg inn i, egentlig? Hvilken skismøring Bjørgen har på i dag? Ja, det er store , tunge saker å sette seg inn i må jeg si... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 6afae...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å sette seg inn i, egentlig? Hvilken skismøring Bjørgen har på i dag? Ja, det er store , tunge saker å sette seg inn i må jeg si... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 6afae...aea

Jepp, og om de har tatt feil type ski på seg. Kan jo være at svenskene vinner (de jævlene! :kjefte: ) fordi at nordmenna i farten tok på baklengsski :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, men ikke bare skisport. All sport er gørrkjedelig. Vi har ikke en eneste sportskanal på tv'en

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...