Gå til innhold

Ny sesong av Catfish. Flere som skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yeah, endelig en ny sesong av Catfish! Jeg elsker det programmet. Nev og Max er jo så søte. :)

Sesong premiere til søndag kl 1800. Flere som skal se på?

Anonymous poster hash: edcbf...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Gjett om jeg skal. Elsker Catfish jeg å. :)

Lurer på om jeg kan se det på nettet? Så slipper jeg å vente 1 uke for å se det ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drar det ut i det evige, blir kjedelig, så jeg spoler ofte når jeg ser det på nett, men kan hende jeg ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drar det ut i det evige, blir kjedelig, så jeg spoler ofte når jeg ser det på nett, men kan hende jeg ser på.

Sant nok, men de må jo fylle ut tiden med noe.

Anonymous poster hash: fb54f...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i dag? Hvilket klokkeslett?



Anonymous poster hash: 1875e...c38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Nå har jeg sett 1 episode. Kan sees på Watchseries.com

Zac Efron Charlamagne stepper inn i episode 1 nå som Max er midlertidig borte :rodmer:

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 1 var syk.



Anonymous poster hash: 5b53a...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i dag? Hvilket klokkeslett?

Anonymous poster hash: 1875e...c38

Begynner til søndag kl 1805 :)

Anonymous poster hash: fb54f...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har nettopp sett episode 4 nå.

Jeg fikk så vondt av jenten som var med :( Søsteren og faren døde med jevne mellomrom, å mora ga henne skylden for at faren døde :( Stakkars. Hun var veldig pen,

Jeg ble så glad at han hun snakket med var ekte! Jeg var sikker på han var fake siden han ikke ville snakke på tlf eller videochatte. Han var visst bare veldig sjenert,

Bare synd det ikke ble noe mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være spennende, men sluttet å se på da jeg fant ut at de har faket innspillinger og historier. Synes det er lavmåls og å lure seerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være spennende, men sluttet å se på da jeg fant ut at de har faket innspillinger og historier. Synes det er lavmåls og å lure seerne.

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: edcbf...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: edcbf...d80

Hørte at de har brukt skuespillere i serien. Forundrer meg ikke, alt på TV i dag er jo bløff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, uten tvil.

Det er jo en selvfølge at alle som skal være med i programmet signerer en kontrakt der de gir produksjonsselskapet rettighetene til å vise ansiktet deres på TV før i det hele tatt filmingen begynner. Det er mulig noen av historiene er ekte, men det skal også tenkes på at mye er fabrikert kun for å gjøre det slik at det skal være spennende å se på. Det kommer særlig frem i selve konfrontasjonene med catfisheren når de dukker opp utenfor døra. Begge parter har jo møtt hverandre fra før, men de er likevel nødt til å spille overrasket da TV-teamet dukker opp utenfor huset.

Fake reality på lik linje med annen typisk daytime TV som Pawn Shop, Storage Wars, Breaking Amish etc. men jævla gøy er det jo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett episode 4 nå.

Jeg fikk så vondt av jenten som var med :( Søsteren og faren døde med jevne mellomrom, å mora ga henne skylden for at faren døde :( Stakkars. Hun var veldig pen,

Jeg ble så glad at han hun snakket med var ekte! Jeg var sikker på han var fake siden han ikke ville snakke på tlf eller videochatte. Han var visst bare veldig sjenert,

Bare synd det ikke ble noe mellom de.

Han virket jo ikke interessert akkurat. Da hun spurte om han var interessert i noe forhold, så sa han bare "vet ikke. Det er vanskelig å si og vi får se hva som skjer" Da han snakket med Nev og han andre duden (som de gjør på slutten av episodene) sa han noe om at han ville teste ut flere? Da de spurte om hva som skjedde mellom de to.

Irriterende at Max er borte :(

Anonymous poster hash: edcbf...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Noen som har link til den nye episoden? :rolleyes:

Jeg får ikke lagt ut link, men så siste episode på Watch series.com. Trykk på linken GorillaVid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh elsker Catfish :D men det som irriterer meg er at på slutten av hver episode etter at de har møtt den som catfisha, så møtes de alltid dagen etterpå for å snakke nærmere osv, og da ender det alltid opp med at alle er venner og ingen sure miner osv... (stort sett da), men ender alltids godt. Det syns jeg kanskje er litt merkelig men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også kommer alltid Nev og de først. Hvis de skal møtes i en park som ofte er vanlig. Som regel så har catfishen skikkelig dårlig selvtillit eller skal hevne seg på han fordi han ikke ville ha henne eller hun hadde prøvd seg på typen til catfishen.

Var en episode (fra sesong 2) der han som meldte seg på hadde snakket med en med fake profil og bustet henne. Hun lagde en ny profil for å ta hevn fordi han ikke ville ha henne da han fikk vite hvem hun var. Veldig smålig av henne må jeg si.

Anonymous poster hash: edcbf...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...