Gå til innhold

4- stjerners middag


Jens

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer når folk slikker på fingrene og etterpå tar i maten som de skal servere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Er det bare jeg som reagerer når folk slikker på fingrene og etterpå tar i maten som de skal servere?

Jeg syns det er skikkelig ekkelt. Har ikke sett på denne uka, men reagerte da Brita M. Engseth gjorde det sist uke. Har også syns det var merkelig at ikke kokken kommenterte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer når folk slikker på fingrene og etterpå tar i maten som de skal servere?

Det var ekkelt å se. Han vaska jo ikke hendene en gang, bare tørka de på håndduken. Æsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags fobier hadde hun?

Anonymous poster hash: ad945...1e9

Pølseender? "Pølsesnabber" aom de vel kalte det.

Anonymous poster hash: 7f72f...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel bare is med kjeks som det er gluten i. Laktose derimot... plenty i is.

Det er mange is det er gluten I, flere enn bare de med kjeks i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Det er mange is det er gluten I, flere enn bare de med kjeks i.

Så du mener det er korn i iskrem? Gluten finnes i kornsorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener det er korn i iskrem? Gluten finnes i kornsorter.

Som cøliaker kan jeg forsikre deg om at jeg har rett.

Gullpinne har f.eks crisp I sjokoladetrekket på utsiden. Dermed utgår Gullpinne.

And the list goes on....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Huff, blir flau over han der Rein Aleksander. Først disse munn-øvelsene i fullt alvor og så fnising over at sjokolademoussen ligner en bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er korn i iskrem? Gluten finnes i kornsorter.

Og konsorter finnes i enkelte sjokolader, strø og ting man ikke skulle tro.

Så ville droppet den bastante holdningen der ;)

Anonymous poster hash: 85379...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir flau over han der Rein Aleksander. Først disse munn-øvelsene i fullt alvor og så fnising over at sjokolademoussen ligner en bæsj.

Noen ganger lurer jeg på om de er klar over at de blir filma. Syns også den uttalelsen hans om desserten var utrolig barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Og konsorter finnes i enkelte sjokolader, strø og ting man ikke skulle tro.

Så ville droppet den bastante holdningen der ;)

Anonymous poster hash: 85379...195

Slutt å vær ekkel, og feig med å skjule deg bak et ab for et så enkelt innlegg. Jeg har skjønt det nå, herregud for en diskusjon.

Det var heller ikke snakk om sjokolade og strø, det var snakk om iskrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over ukas 4-stjerners. Hadde trodd det skulle være litt mer futt når Lisa Tønne var med, men det var jo kjedeligere enn noen gang. Hun som vanligvis er så morsom og gæærn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ble skuffet over ukas 4-stjerners. Hadde trodd det skulle være litt mer futt når Lisa Tønne var med, men det var jo kjedeligere enn noen gang. Hun som vanligvis er så morsom og gæærn!

Jeg tenker det samme, ser reprisen nå. Trodde det skulle være mer latter og spøk rundt middagsbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeezz...han lave feminine metroseksuelle fyren tar opp følgende tema rundt middagsbordet:

Kreft, svulst, kvalme, morfin og elendighet - slikt tar man ikke opp bed DEN anledningen.

Utrolig irriterende "menn" som er med denne gangen...

Anonymous poster hash: 46e27...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme, ser reprisen nå. Trodde det skulle være mer latter og spøk rundt middagsbordet.

????

Komiker er et yrke - en jobb - Lisa Tønne er her en privatperson. Akkurat som Karen Marie Ellefsen.

Så utrolig korttenkt av dere som sier slikt😱

Anonymous poster hash: 46e27...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virka ikke som om Rein A. og Aleksander egentlig likte hverandre, nå som jeg har sett alle episodene etter hverandre fikk jeg en sterkere og sterkere følelse av at de to ikke fant helt tonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som reagerer når folk slikker på fingrene og etterpå tar i maten som de skal servere?

Æsj, gjør de det?!

Ikke mulig...burde ha vært forbudt!

Anonymous poster hash: 46e27...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

Komiker er et yrke - en jobb - Lisa Tønne er her en privatperson. Akkurat som Karen Marie Ellefsen.

Så utrolig korttenkt av dere som sier slikt😱

Anonymous poster hash: 46e27...dcb

Jeg snakker ikke om Lisa Tønne når hun står på scenen, men hvordan jeg generelt oppfatter henne. Både gjennom intervjuer og i andre settinger hvor hun er en privatperson, og ikke på "jobb". Derifra har jeg inntrykk av at hun er en dame med humør og futt. Jeg mente jo ikke at hun skulle sitte under middagen og holde stand up show.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vær ekkel, og feig med å skjule deg bak et ab for et så enkelt innlegg. Jeg har skjønt det nå, herregud for en diskusjon.

Det var heller ikke snakk om sjokolade og strø, det var snakk om iskrem!

Det er ikke jeg som har svart deg tidligere, og er da ikke ekkel.

Foreslår å ta en tur til Italia. Der er nesten all iskrem (uten noe på....) med gluten. Tenk :)

Anonymous poster hash: 85379...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

????

Komiker er et yrke - en jobb - Lisa Tønne er her en privatperson. Akkurat som Karen Marie Ellefsen.

Så utrolig korttenkt av dere som sier slikt

Anonymous poster hash: 46e27...dcb

Så så, ta det med ro.

Er ikke enig med deg. Hun er på tv. Hvorfor er hun på tv, jo pga karrieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...