Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

JAJAJAJAJA ! Syns hun var morsom jeg :D Likte henne veldig godt! Hvor på nettet ser du alt dette forresten? :)

Jeg håper også Carly får gjennomgå! Gleder meg til ny episode!

Dette er bare noe jeg tror altså. Jeg vet ikke 100% sikkert. Har kikket litt på instagramkontoene til Britt og Kaitlyn og googlet. Grunnen til at jeg tror det blir Kaitlyn er fordi jeg har inntrykk av at hun får mest kommentarer, har flere følger og får mer støtte sånn generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare noe jeg tror altså. Jeg vet ikke 100% sikkert. Har kikket litt på instagramkontoene til Britt og Kaitlyn og googlet. Grunnen til at jeg tror det blir Kaitlyn er fordi jeg har inntrykk av at hun får mest kommentarer, har flere følger og får mer støtte sånn generelt.

Jeg håper på Britt, men tror det blir Kaitlyn eller Becca om hun ikke blir valgt til slutt.

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare noe jeg tror altså. Jeg vet ikke 100% sikkert. Har kikket litt på instagramkontoene til Britt og Kaitlyn og googlet. Grunnen til at jeg tror det blir Kaitlyn er fordi jeg har inntrykk av at hun får mest kommentarer, har flere følger og får mer støtte sånn generelt.

Åja :) Jeg har Kaitlyn på snap og følger henne på instagram. Så hun var på fotoshoot i går (Kan jo være bare helt tilfeldig da) Og så på snap i dag at hun fikk velge mellom masse gratis bikinier. Kanskje det kan ha noe med det the bachelorette å gjøre? At hun får velge seg ut antrekk osv hun kan bruke under innspillingen.. Haha ikke aner jeg.

Hun var også på good morning america dagen etter hun ble sendt hjem av Chris på tv-skjermen.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge ut link til instagrammen til Kaitlyn? Hun er så fin :rodmer:

Jeg håper Kaitlyn blir neste ungkarskvinne, eller Whitney hvis han ikke velger henne. Jeg skjønner fortsatt ikke alt oppstyret rundt Britt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge ut link til instagrammen til Kaitlyn? Hun er så fin :rodmer:

Jeg håper Kaitlyn blir neste ungkarskvinne, eller Whitney hvis han ikke velger henne. Jeg skjønner fortsatt ikke alt oppstyret rundt Britt...

Kaitlynbristowe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere legge ut link til instagrammen til Kaitlyn? Hun er så fin :rodmer:

Jeg håper Kaitlyn blir neste ungkarskvinne, eller Whitney hvis han ikke velger henne. Jeg skjønner fortsatt ikke alt oppstyret rundt Britt...

Det kan virke som at enten er man team Britt eller så er man team Kaitlyn, for jeg skjønner ikke greia med Kaitlyn :) men altså Whitney? Hun håper jeg i hvert fall ikke blir ungkarskvinnen. Da er det bedre med Kaitlyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan virke som at enten er man team Britt eller så er man team Kaitlyn, for jeg skjønner ikke greia med Kaitlyn :) men altså Whitney? Hun håper jeg i hvert fall ikke blir ungkarskvinnen. Da er det bedre med Kaitlyn.

Tror nok ikke Whitney blir bachelorette. Produksjonen likte best å jobbe med Becca og Britt. Men Kaitlyn er også nevnt. Gud forby om det skulle bli Carly :fnise:

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) Jeg har Kaitlyn på snap og følger henne på instagram. Så hun var på fotoshoot i går (Kan jo være bare helt tilfeldig da) Og så på snap i dag at hun fikk velge mellom masse gratis bikinier. Kanskje det kan ha noe med det the bachelorette å gjøre? At hun får velge seg ut antrekk osv hun kan bruke under innspillingen.. Haha ikke aner jeg.

Hun var også på good morning america dagen etter hun ble sendt hjem av Chris på tv-skjermen.

Å har hun snap! Da må jeg også følge. Synes Kaitlyn er søt selvom jeg er team Britt all the way. Britt har forøvrig vært på Jimmy Kimmel.

https://m.youtube.com/watch?v=uZCdca8to7w

Anonymous poster hash: 2e827...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer neste episode? :)



Anonymous poster hash: 58ad3...93c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer neste episode? :)

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Går neste mandag i USA, sa de på slutten av dagens episode. Så da kommer den vel ut i løpet av tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går neste mandag i USA, sa de på slutten av dagens episode. Så da kommer den vel ut i løpet av tirsdag.

Skulle det ikke komt ut en i dag?

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det ikke komt ut en i dag?

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

Jo, det ligger ute på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det ligger ute på nett

Er det episode 10?

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt glad Carly får gjennomgå litt for oppførselen sin, men synes hun slipper billig unna! Og Chris klarer bare ikke savre for seg.. flaut!



Anonymous poster hash: 960aa...725
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å bli GAL av all grininga til Britt på women tell all. Jeg kjøpte ikke et ord hun sa, for hun satt jo bare å presset frem tårer, og det hele virket så utrolig planlagt og falskt. Sympatisøking på høyt nivå :filer: Hun klarte jo heller ikke å la være å avbryte Carly, og det var sykt irriterende.
Jeg fikk utrolig vondt av Jade, hun hadde det åpenbart ikke godt. Jeg synes egentlig verken hun eller Kaitlyn fikk noe særlig gode svar av Chris, og jeg begynner egentlig å få mer og mer vondt av jenta han ender opp med å velge, for han sier jo hele tiden at han var forelsket i alle tre og ikke klarte å velge, og ikke var sikker på avgjørelsen sin. Tenk så vondt å vite at forloveden din bare så vidt klarte å kvitte seg med sin andre kjæreste en time før han fridde til deg :(
Jeg måtte flire litt da. Jeg har tenkt på det mange ganger at de aldri har papir når de intervjuer folk som åpenbart kommer til å gråte, og i dag fikk de endelig litt igjen for det, da Chris måtte gi den lommegreia si til Kelsey :P De må virkelig lære seg å ha papir klart :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det episode 10?

Anonymous poster hash: 58ad3...93c

nei episode 11...

Anonymous poster hash: 960aa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å bli GAL av all grininga til Britt på women tell all. Jeg kjøpte ikke et ord hun sa, for hun satt jo bare å presset frem tårer, og det hele virket så utrolig planlagt og falskt. Sympatisøking på høyt nivå :filer: Hun klarte jo heller ikke å la være å avbryte Carly, og det var sykt irriterende.

Jeg fikk utrolig vondt av Jade, hun hadde det åpenbart ikke godt. Jeg synes egentlig verken hun eller Kaitlyn fikk noe særlig gode svar av Chris, og jeg begynner egentlig å få mer og mer vondt av jenta han ender opp med å velge, for han sier jo hele tiden at han var forelsket i alle tre og ikke klarte å velge, og ikke var sikker på avgjørelsen sin. Tenk så vondt å vite at forloveden din bare så vidt klarte å kvitte seg med sin andre kjæreste en time før han fridde til deg :(

Jeg måtte flire litt da. Jeg har tenkt på det mange ganger at de aldri har papir når de intervjuer folk som åpenbart kommer til å gråte, og i dag fikk de endelig litt igjen for det, da Chris måtte gi den lommegreia si til Kelsey :P De må virkelig lære seg å ha papir klart :fnise:

Hvis ikke Britt hadde avbrutt Carly så hadde hun jo ikke fått sagt ett eneste ord! Hvor lenge hadde du klart å sitte å høre på noen snakke stygt om deg? Jeg synes Britt er den som virker mest ekte av alle. Hvis hun hadde vært så falsk så hadde hun vel ikke vist at hun var forbanna på Chris på den siste gruppedaten? Hadde hun vært falsk så hadde hun holdt det inni seg og latet som ingenting slik alle de andre jentene har gjort. Synes ikke Carly fikk gjennomgå nok heller. For en grusom dame, og gjør noe med de øyenbryna hennes plis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det i grunn var urettferdig at når Kelsey satt oppe i sofaen og forklarte seg, og flere av damene ville si noe, så sa Chris (programlederen) at de måtte vente og Kelsey fikk forklare seg uten at noen avbrøyt. Men når Britt skulle forklare seg så ble hun avbrutt av Carly HELE tiden! Hvorfor kunne ikke hun få forklare seg først også uten å bli angrepet av de andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...