Gå til innhold

The Bachelor 2015


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Ja nå er det snart ny sesong av The Bachelor :danse: :danse: Veldig fornøyd med at det ble Chris Soules, den kjekke bonden fra Bachelorette Andi sin sesong :danse:
Starter 5.Januar i USA. Så håper jeg finner episodene på nett :hoppendeglad:

Flere som skal følge med? :jepp:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Takk for info! Jeg har lyst til å følge med, men er usikker på om jeg forstår engelsk i et realityshow uten norsk tekst. Forstår jo en del selvsagt, men det er jo noen dialekter ute og går der også. At det var Chris som ble den nye ungkaren sa de vel på slutten av Andi sin sesong, gjorde de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info! Jeg har lyst til å følge med, men er usikker på om jeg forstår engelsk i et realityshow uten norsk tekst. Forstår jo en del selvsagt, men det er jo noen dialekter ute og går der også. At det var Chris som ble den nye ungkaren sa de vel på slutten av Andi sin sesong, gjorde de ikke?

Ser den.. Nei de sa ikke det på slutten av Andi sin sesong. Det ble ikke kjent før senere i høst. Så har visst det en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det det starter på norsk TV?



Anonymous poster hash: c466c...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere årsaken er at det generelt sett er svært få kvinner og menn som er med som ikke har noe særlig utdannelse?

Anonymous poster hash: c466c...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er det det starter på norsk TV?

Anonymous poster hash: c466c...049

Aner ikke :klo:

Nå har det akkurat startet en sesong av Ungkaren Australia, så tror nok det er en stund til det starter på tv her i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere årsaken er at det generelt sett er svært få kvinner og menn som er med som ikke har noe særlig utdannelse?

Anonymous poster hash: c466c...049

Ikke noe særlig med utdannelse? Har du lest hva disse jentene jobber som eller? De fleste har jo en god utdannelse som jeg kan se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig med utdannelse? Har du lest hva disse jentene jobber som eller? De fleste har jo en god utdannelse som jeg kan se?

Det er jo mange som ikke har utdannelse i det hele tatt, med mindre det å være bartender, barnepike, servitør, modell, sanger på cruise, kakedekoratør og cheerleader krever utdannelse. Nå snakket jeg ikke kun om denne sesongen. Jeg mente generelt. I tillegg synes jeg det er merkverdig at nesten ingen har utdannelser i toppsjiktet (fra et amerikansk perspektiv selvsagt).

Anonymous poster hash: c466c...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som ikke har utdannelse i det hele tatt, med mindre det å være bartender, barnepike, servitør, modell, sanger på cruise, kakedekoratør og cheerleader krever utdannelse. Nå snakket jeg ikke kun om denne sesongen. Jeg mente generelt. I tillegg synes jeg det er merkverdig at nesten ingen har utdannelser i toppsjiktet (fra et amerikansk perspektiv selvsagt).

Anonymous poster hash: c466c...049

Åja, generelt ja, ja ser den. Men kakedekoratør er vel en utdannelse? Modell, krever vel ingen utdannelse, men det er jo ikke et enkelt yrke å få seg jobb i det heller. Bartendere og må vel ha en slags utdannelse. Men vet ikke hvorfor det er sånn at de fleste ikke har særlig utdannelse? Kanskje det er enklere for folk som ikke har sånn utdannelse å være med på programmet? Altså, enklere å ta seg fri fra jobb og være med på et sånn tv-show.. I dont know :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det snart ny sesong av The Bachelor :danse: :danse: Veldig fornøyd med at det ble Chris Soules, den kjekke bonden fra Bachelorette Andi sin sesong :danse:

Starter 5.Januar i USA. Så håper jeg finner episodene på nett :hoppendeglad:

Flere som skal følge med? :jepp:

Har gledet meg siden septemper! :D

Anonymous poster hash: 27e78...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på :D

Så bra at det ble han. Likte han veldig godt i forrige sesong :)

Ja, enig. Men litt kleint at kvinnen i publikum ville date han, mtp. at han var den nye ungkaren. Haha..

Anonymous poster hash: c466c...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig. Men litt kleint at kvinnen i publikum ville date han, mtp. at han var den nye ungkaren. Haha..

Anonymous poster hash: c466c...049

Hahah ja ikke sant.. Hun meldte seg sikkert på når hun fant det ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info! Jeg har lyst til å følge med, men er usikker på om jeg forstår engelsk i et realityshow uten norsk tekst. Forstår jo en del selvsagt, men det er jo noen dialekter ute og går der også. At det var Chris som ble den nye ungkaren sa de vel på slutten av Andi sin sesong, gjorde de ikke?

Det er jo en fin anledning til å lære seg mer engelsk! De har ikke dialekter i USA, men enkelte har aksenter. Det er med andre ord ikke så stor forskjell på hvordan de snakker, og amerikansk generelt er mye lettere å forstå enn britisk, australsk, skotsk, irsk osv.

Anonymous poster hash: 96599...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger noen ut link til episodene? :)



Anonymous poster hash: c466c...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke dialekter i USA, men enkelte har aksenter.

Anonymous poster hash: 96599...c11

Du, unnskyld meg. Har du hørt forskjellen på en fra f eks New York og en fra Texas? Det kalles dialekter.

Anonymous poster hash: 47337...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prince Farming kallles Chris, perfekt kleint! Gleder meg!

Haha :laugh: Jeg også! Håper episodene ligger på nett på tirsdag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er jo en fin anledning til å lære seg mer engelsk!

Anonymous poster hash: 96599...c11

Du har rett i det. :Nikke: Jeg må jo gi det et forsøk. :Nikke:

Prince Farming kallles Chris, perfekt kleint! Gleder meg!

:bolledeig: Pute-tv-alarm. :rodme:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...