Gå til innhold

Tv-serier på 90-tallet


aimee

Anbefalte innlegg

:ler: dette ble jo en kjempeartig tråd - takk for alle innspillene!

Jeg kom plutselig på Models Inc, den var jeg helt hekta på.. Og Supermann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både Felicity og Dawson's Creek startet jo opp på slutten av 90-tallet. Førstnevnte er en av mine store favoritter gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot i brøstet. Husker jeg var helt hekta, hihi..

:ler: jeg var til og med publikum der - to ganger!!! (litt flaut egentlig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

hei..

ingen som husker pasific palasides (eller noe sånt)?? Gikk på tvN. SKIKKELIG såpe på sitt beste. Husker det var to som var søstre, men så viste det seg at hun eldste egentlig var moren, ja dere skjønner;) Var ihvert fall midt i blinken for meg da jeg var rundt mine 15 år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som husker en serie som gikk en kort tid på TV2 (tror jeg), om en vennegjeng i collegemiljø? Det var ikke mange epiosdene, og de gikk på ettermiddagen....

Husker verken navn eller skuespillere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en serie som gikk en kort tid på TV2 (tror jeg), om en vennegjeng i collegemiljø? Det var ikke mange epiosdene, og de gikk på ettermiddagen....

Husker verken navn eller skuespillere.....

Hmm... Kan det stemme at i introen på den serien, så vi en banner hvor det sto noe sånt som "class og 98"? Og det var ganske beintøft i seg selv, siden det tross alt bare var 1992 :ler:

Så på Renegade-introen på youtube, og den kjente jeg ikke igjen. Catwalk derimot var jeg stor fan av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kan det stemme at i introen på den serien, så vi en banner hvor det sto noe sånt som "class og 98"? Og det var ganske beintøft i seg selv, siden det tross alt bare var 1992 :ler:

Så på Renegade-introen på youtube, og den kjente jeg ikke igjen. Catwalk derimot var jeg stor fan av!

Class of 96, het den. Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Class_of_'96 Hadde helt glemt av den serien, men husker jeg var veldig stor fan da den gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte tv2 andre dårlige franske serier?

De sendte også oppfølgerserien til Helene og gutta. Tror den het Kjærlighetens mirakel. I oppfølgeren hadde de fleste rollefigurene flyttet sammen i et stort hus, men ellers var det ikke mye forandring fra den første serien. Ganske dårlig, mener jeg å huske (men så var jeg kanskje ikke i riktig målgruppe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Husker en serie som gikk på Nrk som het 'Mørkeredd'. Husker jeg og bestevenninna mi så på den hver gang det gikk og at det skremte livskiten ut av oss. :ler:

Ellers var jo favorittseriene mine på 90-tallet, foruten Chicago Hope, Asylet og Beverly Hill, Lois & Clark - The New Adventures of Superman.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Mysteriet om det levende lik,

Furuhaugen Blues,

Borgen Skole(startet vel på 80-tallet men...)

Hadde dilla på Midt i Smørøyet gitt :ler:

Også var det Crossroads eller hva den nå heter.. om en far og sønn som skal bli venner igjen eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og fiender gikk vel også på slutten av 90-tallet.

Skulle hatt en egen kanal som sendte alle disse seriene igjen og igjen.

Husker jeg satt sammen med mora mi og så på Sunset Beach hver dag, det var jo så spennende, og diskuterte alltid hva som kom til å skje neste gang, som om det var vanskelig å skjønne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker en serie som gikk på Nrk som het 'Mørkeredd'.

Å ja! Den var så bra! Og skummel! Herregud, det må være lenge siden. Sikkert ti år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så Glamour, da. Husker jeg og lillesøstra mi så på det hver dag... Den serien var jo nesten så dårlig at den var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murder,she wrote (jessica fletcher?)

skulk (saved by the bell)

My so called life... :hjerter_rundt:

også var den er serie med ei nonne og en gammal kar som løste mord gåter.. hmm, kommer ikke på navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...