Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Neeei? Enda en ny jenny? herregud så teit. HUn virka skikkelig rar.

Jepp, enda en ny. Teit, spesielt siden hun er 4 år eller noe eldre enn hun andre. Syns Camilla Aanonli er flink, synd hun har sluttet. Håper nye-Jenny blir bra etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie Asplin (nye Jenny) er en flink skuespiller. Husker henne godt fra Reisen til julestjernen. Etter å ha sett ukessammendraget virker jeg likevel litt skeptisk. Men blir spennende å se :)



Anonymous poster hash: 4a907...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Kjenner jeg er litt skeptisk selv, men er sikkert bare det at det er uvant. Hun er sikkert flink. Men teit at Jenny plutselig blir 3-4 år eldre fra en episode til en annen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt skeptisk selv, men er sikkert bare det at det er uvant. Hun er sikkert flink. Men teit at Jenny plutselig blir 3-4 år eldre fra en episode til en annen. :fnise:

Ja, det er teit, men likevel forståelig. Vi vil vel ha gode historier i Cæsar. Det kunne de ikke fortelle med Camilla som skuespiller. Da måtte de gjøre Jenny litt eldre.

I og med at det er en såpeserie så må vi også finne oss i slikt hehe.

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er teit, men likevel forståelig. Vi vil vel ha gode historier i Cæsar. Det kunne de ikke fortelle med Camilla som skuespiller. Da måtte de gjøre Jenny litt eldre.

I og med at det er en såpeserie så må vi også finne oss i slikt hehe.

Anonymous poster hash: 4a907...d7d

Synes det er greit at de skifter ut Jenny med en eldre,men fra en episode til en annen. Synes fe kunne løst litt bedre med å la Jenny reise til Paris noen uker eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit at de skifter ut Jenny med en eldre,men fra en episode til en annen. Synes fe kunne løst litt bedre med å la Jenny reise til Paris noen uker eller noe sånt.

enig. hun kunne forsvunnet litt ut av serien først. ikke nok med at det er ny skuespiller, men hun har jo skifta personlighet også. bruker plutselig knallrosa leppestift og stikker av for å dra på konsert.. hmm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenåringer vett dere :P blir myye eldre , ny personlighet og endrer utsenede over natta :P

men jeg liker hun nye, å håper dette blir bra :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenåringer vett dere :P blir myye eldre , ny personlighet og endrer utsenede over natta :P

men jeg liker hun nye, å håper dette blir bra :D

ja, er mer spennende med en litt opprørsk tenåringsjente enn det englebarnet som gamle-Jenny var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Jenny ser da ikke så mye eldre ut?

Anonymous poster hash: 8b3c8...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hoppet flere år fram i tid? Siden dere sier nye Jenny er noen år eldre? Hadde besøk under episoden i går så fikk ikke med meg så mye, og i dag var jeg på besøk, så da fikk jeg heller ikke med meg så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde jo skirve Jenny ut av serien så mange ganger de har bytta hun, blir jo bare super teit!!!



Anonymous poster hash: 39289...2cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hoppet flere år fram i tid? Siden dere sier nye Jenny er noen år eldre? Hadde besøk under episoden i går så fikk ikke med meg så mye, og i dag var jeg på besøk, så da fikk jeg heller ikke med meg så mye :P

nei at hun er fire år eldre i virkeligheten... noen må ha det inn med teskje.....

Anonymous poster hash: 39289...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøste og bære, hele 669 sider diskusjon om denne serien... :sjokkert:

Tror jeg har sett 0,5 episode av den :fnise:

tumblr_inline_nkmfg1ff5o1r79k32.gif

Anonymous poster hash: 6a233...894

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Arnfinn blitt frisk igjen? Haha, han var jo dødssyk for en liten stund siden :P



Anonymous poster hash: 5a035...289
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Arnfinn blitt frisk igjen? Haha, han var jo dødssyk for en liten stund siden :P

Anonymous poster hash: 5a035...289

Det kan se ut som at opphold på Cæsar kan lege syke ja.. :P Sigrid (?) moren til Monica hadde jo Alzheimer noen episoder, men det har også blitt kurert :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan se ut som at opphold på Cæsar kan lege syke ja.. :P Sigrid (?) moren til Monica hadde jo Alzheimer noen episoder, men det har også blitt kurert :P

Sigrid latet vel som hun var dement for å komme nærmere Monica. Slik jeg tolket i allefall.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet når Ninni kommer inn i serien?



Anonymous poster hash: 8da71...a5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gabriel Munthe er kjekk på en bisarr måte. Selv om håret er stygt og han er gammel. Men vakkert ansikt.

Anonymous poster hash: 1d65d...698

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Arnfinn blitt frisk igjen? Haha, han var jo dødssyk for en liten stund siden :P

Anonymous poster hash: 5a035...289

Tja, tror han dør snart, ifølge tvguiden.

Episode 119 - 25. mars: Line svarer nei på Knuts frieri, og får ham til å gå. Men jo mer hun tenker på ham, jo mer innser hun at det er han hun vil ha. Arnfinn får en nedslående beskjed fra legen sin, og tar en beslutning om å gjøre store endringer i livet sitt.

Episode 121 - 30 mars: Juni og de andre får triste nyheter. Pelle virker å ha stålkontroll frem mot skjenkebevilgningsprøven, og er derfor høyt oppe.

Tror at den triste nyheten er det at Arnfinn har gaat bort.

Anonymous poster hash: 86ecc...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...