Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Bronkitt er et helvete, jeg har hatt det to ganger og det er IKKE moro! Håper du blir bedre snart, er lungene ok nok til veldig rolige turer? :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de er ikke bra nok til turer engang. :( Jeg blir mye verre bare jeg tar meg en tur til skolen og går i forelesninger. Sukk.. Er snart i uke 5 med dette. HERREGUD JEG ER RASTLØS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bært to favner ved inn i vedboden. Det var litt av en treningsøkt i seg selv. Er så svett at brillene ikke vil sitte på nesa mi. Hosten tok meg selvfølgelig noe jævelig nå, men det var likevel veldig deilig å bli svett så tror jaggu jeg skal stikke på treningssenteret igjen på mandag - vel, hvis tommelneglen min fester seg igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snødde det jaggu meg også. Jeg er glad jeg skiftet til vinterdekk i panikk over frost på mandag.

Den siste tiden har jeg vært veldig opptatt, både med å få gjort skolearbeid, men også med å få skaffet noen achievements in WoW før det ble for sent. Jaggu klarte jeg alt. Er fortsatt syk, så noe må jeg da finne på. Skal teste ut å trene neste uke igjen, ellers skal jeg muligens på fjellet neste helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Eeeeendelig ferdig med et tungt semester! Herregud, så mye det har vært å gjøre. Første feriedagen i dag, og jeg føler fortsatt at jeg har eksamensstress. :daane: Går nok over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Formen er bedre. Grunnen til at jeg ikke ble bra fra forkjøelsen var at astmaen min var forverret igjen. Går på sterkere medisiner nå, igjen, så er frisk nå! Har i mellomtiden hatt masse trøbbel med øya mine, men det virker som det endelig blir bra igjen. Blir vel muligens en treningsøkt i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt yoga siden jeg stakk innom sist. Tenkte jeg skulle starte å skrive matdagbok her igjen, sånn for min egen del. Får se om jeg husker det da. :P

I dag blir det nok ikke noe trening siden jeg har så innihelve** med mensensmerter, og smertestillende har ikke hjulpet en dritt. Skal også ut på julegaveshopping etterpå og tenker at det blir vel nok trening i seg selv. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nytt år og nye muligheter! I år skal jeg finne et kosthold som fungerer for meg og magen min, trene mer og ikke minst fullføre bachelor-graden min!

Jeg starter faktisk å bli frisk igjen, og det kan se ut som jeg slipper unna bronkitt denne gangen heldigvis. Har derfor starta så smått på kostholdet allerede, men trening må nå enda vente til jeg er i bedre form. Vil ikke gjøre vondt verre! :)

Tenkte jeg skulle sette opp en treningsplan etterhvert, om det blir i dag eller en annen gang vet jeg ikke. Eneste planen jeg har lagt for i dag, er at jeg skal lage granola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten i dag:

Frokost: Økologisk müsli blandet med eple og klementin.

Mellommåltid: En klementin og nesten en hel pose paranøtter.

Lunsj: Hjemmelagd rundstykke med peanøttsmør og banan.

Mellommåltid: Mer paranøtter, litt lakris og enda en klementin.

Middag: Hjemmelaget potetmos, økologisk pølse og stekt løk + minimais.

Kvelds: Nok en klementin og to rugsprø med brunost.

Ja, jeg er veldig glad i klementiner. :lol:

Ellers har jeg fått gjort noe yoga idag, med kun tøying. Bryst, skuldre, nakke og rygg er veldig glade for den økta! Håper jeg er i form til å gjøre noe mer i morgen.

Maten var ok til at det er første dagen på nytt år, og ingen butikker er åpne. Man tager vad man haver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår til dere og! Koselig å se dere igjen. :lol:

Nå er ikke dagen over enda, og jeg kjenner jeg blir å spise ett måltid til før jeg legger meg. Men dagens er sålangt:

Frokost: Et glass nypresset appelsinjuice, to håndfuller paranøtter, to klementiner, en rugsprø med brie og en rugsprø med peanøttsmør.

Mellommåltid: En økologisk müslibar med honning og et eple.

Middag: Gårsdagens rester!

Kvelds: En skål med hjemmelaget granola og en klementin.

Stod opp sent, så rakk ikke spise lunsj før middagen ble servert. :lol: Nå skal jeg gå og finne meg noe å spise en siste gang i kveld!

I dag tok jeg også en kort økt på 15 minutter med kombinasjons-yoga. Både styrke og tøying. Det var godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræææl. Ingen trening i dag, da jeg er litt verre igjen. Håper det bare er et lite tilbakefall, eller tilfeldig dagsform, og at jeg kan starte å trene ordentlig på mandag. Jeg er rastløs!

Ellers har maten i dag vært helt ok!

Frokost: To skiver hjemmelaget nøttebrød (skivene er ganske store, da brødet er rundt) med peanøttsmør, og to klementiner.

Mellommåltid: En håndfull paranøtter, müslibar og et eple.

Lunsj: En skive hjemmelaget nøttebrød med masse eggerøre og spekeskinke.

Mellommåltid: En klementin.

Middag: Hjemmelagde kjøttkaker med røstipoteter og asparges.

Lørdagssnacks: 30 g toblerone og en klementin.

Gleder meg til stipend, vil gjerne få handlet inn litt så jeg slipper å spise nøttebrød HELE tiden da, siden det metter så lenge av gangen. Vanskelig å få i seg nok mat da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, du skriver igjen! :hoppe:

Bra du begynner å bli frisk, håper det bare er et lite tilbakefall. Og håper virkelig du finner ut et bra koshold, må være utrolig slitsomt når det ødelgger så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Rainbow!

Håper jeg og, men er litt verre igjen i dag så det tyder jo på at jeg kanskje får bronkitt nå likevel. Er hvertfall bronkitt-følelse jeg har. Vi får se, jeg satser på at det er noe som går over i løpet av noen dager.

Ja, kosthold kan være noe dritt. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å finne riktig kosthold nå? Blir vel å bare se underveis hva jeg gjør. Skal spise så rent som mulig da, det hjelper jo generelt på energi hvertfall.

Maten i dag kunne vært bedre. Jeg kunne ha spist mer, og jeg kunne ha droppet kjeksen. :lol:

Frokost: En skål med granola, eple og gresk yoghurt naturell.

Mellommåltid/snacks: To chocolate chip cookies og en klementin.

Lunsj: To skiver rugbrød med eggerøre og spekeskinke.

Mellommåltid: To klementiner.

Middag: Hjemmelaget pommes frites, kylling og asparges.

Jeg har sovet dårlig de siste nettene. Håper jeg får sove ordentlig nå, siden jeg har semesterstart i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...