Gå til innhold

Change nothing, and nothing will change


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Usj, jeg husker når jeg bare jobbet kveld før nesten. Synes det tok hele dagen fordi det er så lite man får gjort på formiddagen følte jeg! Liker best å jobbe dag, og så heller ha kveld fri!

Kos deg på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det aller beste med turen i dag er at jeg gikk 20 minutter raskt tempo rett opp, og småjogget ned igjen (er en stenvei (ikke grus... sten!) og JEG FIKK IKKE VONDT I LEGGEN!!!!!!! Ååååh det er så deilig! Det ser ut til å gå fremover allikevel, for det der er en tur jeg har fått vondt i leggen av tidligere!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Nå fikk jeg masse motivasjon til å trene mer styrke hjemme for å styrke leggen. Nu, jævlar! Nu blir jeg sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg husker når jeg bare jobbet kveld før nesten. Synes det tok hele dagen fordi det er så lite man får gjort på formiddagen følte jeg! Liker best å jobbe dag, og så heller ha kveld fri!

Kos deg på jobb! :)

Ja, jeg er enig, men jeg er a-menneske av natur så kommer meg opp klokken 6 og 7, og når jeg ikke begynner på jobb før 16 er det litt jeg får gjort... Men det er som regel alene-aktiviteter, enten er de andre jeg kjenner i sengen sin eller på jobb.. Kjedelig! Turvenn søkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg opp tidlig jeg også, men det er nettopp det at ingen andre er tilgjengelige. :P Var hyggelig når jeg hadde hund, men trist uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og planlegger en dagstur i morgen...! :juble:

Jeg er så lei av å gå alene, men jeg får ta med meg lydbok, podcasts osv og ha på øret. Bedre enn å sitte inne alene, hvert fall. Tror turen jeg har planlagt tar to til tre timer, og går fra Solemskogen via Barlindåsen til Skar i Maridalen. Går veldig sjeldent i det området, så jeg har godt av å komme meg litt ut av min kjære Nordmark og litt ut i Lillomarka! Skal ta med meg bok også, er meldt så fint vær så vil egentlig være ute hele dagen. Får se hvordan jeg gjør det! Iiih, gleder meg, er lenge siden jeg har vært sånn på tur. Aller helst vil jeg jo sove ute, men det tør jeg ikke alene... :(

Men en kort tur er bedre enn ingen tur, er det ikke det man sier?

Dette er bildet fra turen jeg hadde i dag opp Vettakollen!

10424656_719489144776495_171604575_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes deilig ut! Jeg vil også på sånn tur, men jeg må jobbeeeee. Hadde heller ikke turt å sove ute alene. MEN FIN UTSIKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, turen i går var heelt fantastisk, og så deilig å navigere med kart igjen! Hadde glemt hvor gøy det egentlig er :fnise: Var fantastisk fint på Barlindåsen, og jeg satt der i to timer og leste. Nå planlegger jeg neste tur :wow: Har fått litt blod på tann igjen, men tror ikke jeg kommer meg ut før neste uke... Er jeg heldig får jeg med meg pappa og stemoren min!

Fire timer gåing i skogen har dog satt sine spor i benmusklene mine, jeg gikk opp 400 høydemeter og så ned igjen og frem og tilbake, opp og ned, så er noe støl! Deilig å kjenne på det da, klager ikke. Deilig at jeg fremdeles ikke merker noe i leggen (annet enn at jeg er støl).

Merker jeg trenger venner som vil være med ut i skogen :fnise:, er litt kjedelig å gå alene hele tiden...

Utsikten min i går:

10412976_269392226578242_189757085_n.jpg

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dagene bare raaaser avgårde....! Siden sist har jeg vært i bryllup, feiret bursdager osv... Nå blir det litt roligere fremover.

I går syklet jeg to mil på ergometersykkelen, og jeg har såå vondt i rumpa haha! I morgen skal jeg ut på langtur, 3-4 mil gåtur med litt tung ryggsekk; skal trene meg opp på langturer med tung sekk! Blir spennende og se hvordan dette går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om mange turer med tung ryggsekk? Jeg har bare tung ryggsekk om jeg skal sove ute flere netter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om mange turer med tung ryggsekk? Jeg har bare tung ryggsekk om jeg skal sove ute flere netter. :ler:

Går med en liten drøm om langtur... Av typen... 71 grader nord... :sjenert:

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Åh, både og... Har hatt en lang KG-pause, har vært ute i skogen og på stranden og gjort annet enn internett, det var nok lurt. Men nå har livet mitt sklidd ut igjen og tilbake til gamle vaner; mye alkohol som skaper enorme mengder angst og depresjonen kommer tilbake... Har ikke trent noe som helst, hverken syklet eller gått langt... Er nå heldigvis ferdig med å la livet skli ut. Nå skal jeg slutte å drikke, for jeg merker hvor utrolig påvirket jeg blir. Jeg gjør ikke noe gæernt når jeg drikker altså, det er bare det at dagene etterpå er helt forferdelige.. Så det er ikke verdt det.

Nå begynner heldigvis skolen igjen snart, det blir fint å ha noe å gjøre og konsentrere seg om, for det trenger jeg nå! Nå skal livet mitt bli fint igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av og til er det godt med internettpause :)

Høres ut som du trenger en :klemmer: det er det som er dumt med ferier, det er ofte at gode vaner forsvinner da. Rutiner er godt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei og hå! I dag har jeg vært å LØPT!!!! i TI MINUTTER!!! UTEN AT LEGGEN GJORDE VONDT; DEN BLE FAKTISK BEDRE!!!!!

Så jeg feirer. Masse. Jubler inni meg. Og lover at jeg skal ta det rolig nå. Ingen overbelastning!! Bare åååh endelig nyte at jeg kan løpe litt smått igjen.

Itillegg er semesteret godt i gang, jeg har masse å gjøre med både studier, jobb, studentforening og sosialt liv men det er deilig. Det går opp og ned, heldigvis mest opp.

WOHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til å løpe har jeg brukt balansebrettet mitt en del. FY FADER det er tungt å stå på ett ben med bøy i kneet i lengden :fnise: merker at anklene mine er sterkere - men lårene er definitivt svakere. Kondisen er bedre nå enn noensinne, selv om jeg ikke har løpt på mange mnd. Det er fordi all den ekle røykingen er på vei ut av lungene. Det er jeg sikker på, for da jeg måtte gi meg på løpingen(mai-ish om jeg ikke husker feil) løp jeg i ca 5 minutter sammenhengende og var ødelagt. Nå, for første gang, løp jeg i 10!!! minutter og ga meg sånn at leggen ikke skulle begynne å krangle. Det var altså så deilig å løpe igjen atte herreguuuuuuud. Ord kan ikke BESKRIVE den lykkefølelsen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hallo??? :fnise:

Leggen er grei, men løper ikke lenger, jeg tør ikke enda. Men til våren, når leggen er sterk og knærne er gode og kroppen min er fin, da skal jeg løpe igjen. Gleder meg allerede til den løpeturen!!! :fnise:

I mellomtiden: yoga. yoga. yoga. pilates. grunnmuskulatur. Lett styrketrening. Mer yoga og pilates. Balansebrettet, yoga. Lange gåturer. Tøying, strekking, få kroppen på plass. Så skal jeg løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...