Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk det samme 2ne2! :)

Grei håndballtrening i går og i morgen blir det kamp. Det tror jeg kommer til å bli veldig veldig hardt! Men deilig når vi er ferdig. Og nye treningssko hjelper da litt på.

Og i dag hadde jeg dobbelsprekk :frown: Greide ikke motstå snop eller snus. Har ikke vært så flink å holde meg opptatt de siste dagene. Skylder på skolen siden vi ikke er skikkelig i gang ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kampen over og jeg er helt ødelagt i kroppen! Herregud så sliten jeg var under kampen, hadde få innbyttere så måtte spille ganske mye. Må absolutt få opp kondisjonsnivået etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og ny uke! Er fortsatt stiv og støl i kroppen, men det begynner å komme seg heldigvis. Skal på trening igjen i dag og om den ikke er for hard så skal jeg prøve meg på enten wiien eller pump it up-økten som jeg testet forge uke.

Så blir det laks til middag i dag! Mmm :sikle:

Det ble forresten litt for mye usunt i helgen, slik det bruker å være. Men jeg har ikke smakt sjokolade siden forge søndag og det er jeg litt stolt over! :duskedame: For sjokolade er et av mine svake punkter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jill! :goodbye:

Så flink du er som har klart å holde seg unna sjokolade i over en uke! Det er er ett av mine svake punkter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så avhendi av sjokolade jeg! Går som regel greit å styre unna i ukedagene, men hvis ikke jeg får i helgene blir jeg sur :P

Blir abstinensene for ille i ukedagene må jeg skjeie(?) ut med ett knekkebrød med nugatti og et glass o'boy. Da blir jeg fort litt hyggeligere å være sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, men det varte ikke lenger enn til i dag. Fikk sånn studentpose på skolen med sjokolade opp i.. Disse sjokoladeprodusentene vet hvordan de skal ødelegge folk!

God trening i går. Men lang dag på skolen og håndballkamp på tv gjorde kvelden min ganske lite produktiv. Skrudde opp en krokrekke, og det var dagens trening. Men i morgen må jeg gjøre noe! Synest mange er så flinke til å sette opp treningsplan for hele uken, og det blir kanskje litt mer press om at en må følge den. Men det kommer så an på dagsformen så tror ikke jeg holder den likevel. Får uansett 3 treninger denne uken, men håndball mandag og torsdag og kamp på søndag.

Kylling, wokede grønnsaker og fullkornpasta til middag. Sunt, bortsett fra en klatt med smør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig trening i går med en del løping! Men kjenner det godt i føttene i dag, og da spesielt når jeg går i trapper. Så da blir det å holde seg i ro til kampen på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig trening i går med en del løping! Men kjenner det godt i føttene i dag, og da spesielt når jeg går i trapper. Så da blir det å holde seg i ro til kampen på søndag.

Lykke til på søndag! Du får oppdatere oss!

.......... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen seier i går, dessverre. Og vi var mange spillere så jeg måtte ikke spille så sinnsykt mye. Det var sikkert like greit for jeg merket jeg var tung i føttene, mest sannsynlig etter torsdagens løping.

I dag er det ny trening, og siden jeg ikke har mulighet til å trene på torsdag, da jeg skal ut å reise, så må jeg prøve å få trent i morgen også. Da blir det med andre ord egentrening, noe som ikke er min favoritt. Tror jeg satser på en runde med wiien jeg. Tipper det blir hardt nok, ettersom jeg har trent ca null styrke de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, jeg har blitt syk..

Så da er det bare å roe ned på treningen i noen dager og håpe det går fort over!

Ble litt trening på torsdagen og en spasertur på lørdagen. Tror det var spaserturen som tok knekken på meg, siden jeg ble veldig kald. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood bedring :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Jeg er på bedringens vei heldigvis, men holder meg unna trening i helgen også så får vi se på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fant jeg målebåndet mitt og fant ut det var på tide å få ned på papiret hvordan det ligger an. Kanskje dårlig utgangspunkt ettersom jeg har hatt dårlig matlyst når jeg har vært syk.

Kjører på likevel

Mage: 84

Arm: 23

Rumpe: 97

Lår: 56

Legg: 34

Bryst: 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi er like store omtrent! Like små rumper og like små lår, men du er visst litt mindre rundt magen! :)

Når har du tenkt deg å måle igjen og hvordan treningsplaner har du fremover? Mye å gjøre om dagen eller, syns du er sjelden innom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi er like store omtrent! Like små rumper og like små lår, men du er visst litt mindre rundt magen! :)

Når har du tenkt deg å måle igjen og hvordan treningsplaner har du fremover? Mye å gjøre om dagen eller, syns du er sjelden innom? :)

Morsomt du sier vi er små siden det er de tingene som er størst på meg og som jeg gjerne kunne ha krympet pittelitt. Men jeg vet jo at vi er helt normale egentlig :gjeiper:

Har ikke tenkt noe på hvor ofte jeg skal måle meg egentlig, kanskje en gang i måneden. Å treningsplaner blir å fortsette med håndball to ganger i uken pluss evt kamp og så få trent litt kondis og styrke innimellom.

Uff, etter sykdommen i forge uke har det vært skikkelig vanskelig å få ræva opp fra sofaen..men i dag klarte jeg det helt på egen hånd! :biggrin:

Gikk løs på den aerobic-filmen jeg lastet ned og jeg klarte å gå gjennom hele opplegget! Så det vil si ca 1 time og 15 min med trening i dag :) Klønet litt på en slags dansedel, der en skal vrikke på hoftene og bruke armer og bein samtidig, men bokse-bevegelsene liker jeg veldig godt! Så var det noe styrke og jeg holdt på å dø av armhevinger på knærne! Greit nok, jeg kan skylde litt på senebetendelse i håndleddet, men jeg har hvertfall vært sterkere før. Og situpsene svei så sinnsykt! Men det føles veldig godt nå! Super førnøyd! :biggrin: Og i morgen blir det håndball og så kamp i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar for kamp i dag. Men jeg har skikkelig gangsperre i magen og litt i leggene. Det gjør vondt i magen når jeg hoster. Og siden jeg nesten ikke har trent de siste ukene frykter jeg kondisen er fraværende, men det går som det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg regnet med gikk ikke kampen vår vei, men det gikk absolutt ikke så dårlig som vi fryktet. Det var godt å få løpt og kjempet litt hvertfall. Og i morgen er det ny kamp.

I helgen har jeg stappet i meg så sinnsykt mye drittmat! Matbutikkene skulle hatt en maxgrense på kjøp av sukker og fett..Vel vel, bedre lykke i uken som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud!! Jeg spilte så jævlig dårlig i dag!! Jeg fikk godt selskap fra de andre på laget, for vi var latterlige å se på.. Føler meg helt elendig i kroppen nå. Heldigvis er det ikke trening på torsdag og ikke kamp i helgen. Så da må jeg konsentrere meg selv om egentrening. Tar en fridag i morgen, men onsdag skal jeg ned i kjelleren med ballen min. 50 mottak med hver hånd, finne meg noe å skyte på, jogge litt på tredemølle og så tar vi resten på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...