Gå til innhold

Når to vil blir tre!


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Ja, da var det visst vår tur til å starte prøvingen!

Vi har vert kjærester i 6 år, og giftet oss tidligere i år. Vi har begge stabil og fast jobb, egen bolig, hund og katt. Anå mangler det bare en liten junior;)

Dette blir får pp1. Hadde EL 22 juli og IKM 5 august, så blir spennede å se om TR kommer eller om det blir to blå!:D Har hatt en del symptomer (ømme bryster, stikkinger i h. Side ved eggstokken, og KVALME) men om det er tilfeldig eller om jeg er gravid det får vi bare vente å se!

Blir spennende å se om spira sitter på første forsøk. Tviler på det, men går nå an å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hvordan går det med symptom-tolkingen?

Har de samma symptomene;) har våknet i 5-6 tiden de siste morgenene og kastet opp. så får vi nå bare se hva det betyr:) tok en test i forgårs (7dpo) men den var neg. Er nok uansett alt for tidlig:) tenker å prøve med morgenurin i morgen, hvis den er negativ venter jeg til IKM!:)

Og du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samma symptomene;) har våknet i 5-6 tiden de siste morgenene og kastet opp. så får vi nå bare se hva det betyr:) tok en test i forgårs (7dpo) men den var neg. Er nok uansett alt for tidlig:) tenker å prøve med morgenurin i morgen, hvis den er negativ venter jeg til IKM! :)

Og du da?

Negative tester i dag, 10 dpo. Er ett eller annet på gang, men vet ikke hva det er :P Blir nok å teste på morgenene fremover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative tester i dag, 10 dpo. Er ett eller annet på gang, men vet ikke hva det er :P Blir nok å teste på morgenene fremover. ;)

Spennende spennende;) krysser fingrene for deg også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å ta en test i dag, men lste litt ekstra på testene jeg har kjøpt og der står det jammen meg at de er troverdige 1 dag over ikm... Så venter til den tid... Er nå nare noen dager igjena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ett eller annet som skjer her! Kroppen føles annerledes! Fremdeles ømme bryster, obstipert, luft i magen (beklager detaljene) og kvalm morgen og kveld! Håper at tante rød ikke kommer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO;

- ømme tunge bryster

- mye luft i magen

- tett i nesen

- ekstremt følsom, begynte å gråte når det ikke var mer juice :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende! :D men tør ikke håpe for mye, er jo bare PP1;)

Hvor lang tid tok det før du ble gravid Spiremor?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller 20. januar og hadde positiv test 19. juni, så 5 mnd. Men jeg hadde veldig rare, lange sykluser, så jeg var bare i PP3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen, tenker å ta en test i mrogen å se! Spennende..

Har litt murriinger i magen nå, men er svakere enn normalt en dag før mensen. Så om det bare er mensen eller om det er en spire får vi bare vente å se på :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jeg også! Tør liksom ikke håpe heller, men kroppen har vert så annerledes nå enn den pleier! Kanskje bare psyken min som spiller meg et puss også;)

Men blir spennende hva testen viser! Er den neg. I morgen så venter jeg noen dage før jeg tar neste bare for å se om TR kommer i mellomtiden! Blir litt gal av all testfokuset;) noen andre som også blir veldig fokusert?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarte ikke å vente, så jeg tok en test i kveld.

Er det bare meg eller er det faktisk to streker her?!?!?

post-59503-0-49611200-1407178631_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det var veldig vanskelig å se på bildet.... Kan prøve å ta en med sterkere lys! Men den streken har ikke vert der før.

Første gang jeg tok test så trodde jeg at den overgangen var strek nr 2, men det er ikke den jeg sr nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lillemeg90! Jeg ser den!

Gratulerer så mye og måtte alt gå bra <3

En stor og god klem til deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...