Gå til innhold

stressa mor brygger på nok en bekymring


Kvakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nej.. tok vel to forsøk, og det ene var skikkelig dårlig, så egentlig ett..

med forsøk mener jeg PP

Endret av Kvakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdatering:

verdens fineste gutt: han går rundt og sjarmerer alle han møter, mest mammaen og pappaen sin. Han er så smart, tror jeg må ha laget verdens smarteste lille gutt (host...) og snill, og morsom.. hva mer kan man be om? Han kan noen ord, men snakker ikke sånn veldig,m men han lager lyder og "snakker". Han kan si mamma, hundens navn, nei, æsj, hadet, tittei, se der og pappa. Men han gjør seg veldig forstått allikevel, det er nemlig ingen tvil om hva han vil. Og nå kan han med letthet også hente det selv.

Ble så stolt herendag da jeg ba han hente appelsinen (som vi hadde lekt med litt før, åpenbart helt normalt å leke med appelsiner) også gikk han og hentet den!!!

verdens kjipeste forsøk på et søsken:

Går fortsatt til akupunktur, snart to mnd nå, blir dyrt er vel konklusjonen. Syklusen er KANSKJE forkortet med to dager, det finner jeg ut om et par uker, så det har jo skjedd noe. Merker også godt mindre melk etter å ha vært der, så det er jo absolutt noe som skjer, men noe befruktet egg, det har ikke skjedd ennå.

Begynner jo å bli litt dritt lei, er sur på alle magene jeg ser overalt nå. Må ta meg kraftig sammen, men er ikke så lett. Dag 14 idag, positiv EL-test, håper mannen skjønner at det må skje noe IDAG, og ikke imorgen, han er nemlig litt.. "haster ikke idag, vel" Og det er utrolig frustrerende.

"Tar det etterpå"

"Fikser det ikveld"

.... også skjer det jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som verdens fineste! :) Og så såå smart! For å si det sånn, din gutt er nok smartere enn Mini, hun har laaaaangt igjen før hun er der din der! Riktignok et par måneder yngre, men likevel :)

Synd med prøvingen, men altså - du har klart det én gang og det klaffer nok helt sikkert igjen :) Min kropp er fortsatt ute av balanse og system 10 mnd etter fødsel. Har konstant mensen... helt umulig å forholde seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er :hjertesmil: Virker som at min og skjønner ganske mye, og er tydelig hva han vil, er artig :)

Ble det noe sengekos på dere? :P Tar sikkert ikke veldig mange mnd siden det ikke gjorde det sist :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fikk det til, men ble dårlig "timing" på det, blæ!

EL-test ble positiv når den egntlig skulle, så det er jo håp i at syklusen kommer seg, får avskrive denne prøvemnd som en syklus-fikse-mnd

:)

så smarte de små er altså, og det skjer MYE på to mnd... helt skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

MEN!

tok en CB-digital med uker, og den sier 3+.. det er jo litt rart.

det er CD26 idag, så skjønner ikke at de er så sterke, de kom opp med engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hysteriet har begynt!!

uff, det er jo ikke gøy, men litt uansett

LYS ROSA UTFLOD, snufs.

uansett, jeg måtte teste idag, tilfeldig at jeg fant det ut SÅ tidlig, 3+4, sjekka kun i tilfelle på rutine da jeg skulle ta en test på sykehuset (som ble avlyst).

men er det ikke rart da, at testene er SÅ sterke og indikatoren sier 3+

og lys rosa .. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg lys rosa utflod til jeg var 12 uker på vei, så det trenger ikke bety noe :)

Men man vil jo helst slippe alt sånt selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er altså helt absurd dårlig til å vente

HVORFOR fikk jeg positiv (KJEMPE positiv test) 3+4?!

er det lenger på vei? er det innbilte hormoner?

må jeg virkelig vente så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer "blod"

slimete og lyserødt / brunt.

intet: 12:00

litt: 1300

mer ved tørk: nei

mengde: ca tjuekroning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, så kjedelig! Har du noe vondt da eller? CB er jo ikke nødvendigvis 100% pålitelig i forhold til antall uker, men dersom den viser 3+ så er du jo sannsynligvis en del lenger på vei enn 3+4, og små blødninger er jo helt normalt (men likevel veldig skremmende). Jeg ville gått til legen og få tatt hcg måling i morgen, og igjen på fredag evt mandag så ser du om det stiger eller ei :) og om du ikke vet hvor langt du er på vei er det nok på sin plass å be om en tidlig ul med tanke på oppfølgingen videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, :( skummelt, men også normalt da idag egentlig er ikm-dag, eller, dagene nå...

legen min var kjip med blodprøvemåling sist, så er litt redd for å dra dit, venter kanskje heller og ser?

er jo litt pysete og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, hadde du, så bra, eller, altså.. ja

Ja, jeg ble dritstressa selvfølgelig... Ringte helsestasjonen og ville prate med jordmor, men ble bare avfeid og latterligjort :rolleyes: Jeg var vel 3-4 uker på vei da jeg ringte og da de spurte hvor langt jeg var kommet så sa de bare "Åja, så kort. Ja, det er ingenting vi kan gjøre for deg her!" og slang på røret.

Men jeg tok det opp legen min senere, og hun ba meg ikke stresse med det. Kan være et blodkar som har bristet og derfor kommer det bittelitt farge i utfloden. Noen har mer følsomme underliv enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

skikkelig drittkjerring som var sånn, selv om det ikke er noe de kan gjøre ved så tidlig blødning.. FYSISK, så kan de jo FAKTISK hjelpe til og være litt støttende psykisk. Det er positivt uansett utfall.

Det er klart å stresse ikke hjelper noen, men hva er alternativet?! :P

idag.. intet, igår, ikkeno mer

kjedelig at alle appene jeg har sier jeg ikke er gravid ennå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...