Gå til innhold

Forslag til dagbokplattform på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal skrive masteroppgave i år, og fikk et tips om å føre en "dagbok" underveis der jeg skriver ned hva jeg har gjort (med oppgaven) hver dag, ideer osv. Ønsker å ha dette digitalt sånn at jeg kan få tak i den uansett hvilken PC jeg sitter på. Vil ikke ha et worddokument som lastes opp på dropbox, ettersom jeg synes det er kjedelig og uoversiktlig.

Noen som har forslag til en god "dagbok" på nett? Den må være gratis, og kun tilgjengelig for meg. Ingen andre skal se den ;) (kommer jo bare til å skrive kjedelige ting som "Leste kap. 4.1-4.8 i pensumboka + skrev to sider på kapittel 3 i oppgaven" osv...Men likevel, har ikke noe behov for at andre skal se det. Poenget med "dagboka" skal vist være å få oversikt over blant annet tidsbruk :)



Anonymous poster hash: 5a6ff...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag deg blogg da? En stengt en?:-) der kan du jo pynte og styre med hva du vil, legge til bilder, tabeller, linker osv... Eller vil du ha tilgang til det offline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo blogg kan sikkert være greit, så lenge ingen andre enn meg selv kan se den. Hva slags burde jeg gå for? blogg.no? wordpress?



Anonymous poster hash: 5a6ff...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring med blogspot, ville ikke brukt blogg.no nei... Men du får prøve deg litt fram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...