Gå til innhold

Timelønn som ringevikar i skolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ferdig utdannet adjunkt og har fått meg jobb som ringevikar på en skole. Jeg lurer på hva timelønnen min blir? Etter å ha søkt litt rundt på nettet, finner jeg ingen informasjon om timelønnen til adjunkter, det eneste jeg har funnet er årslønn, noe som ikke er relevant for meg som kun tar vikartimer.

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Takk for svar :) Jeg var ikke klar over at lønnen varierte fra trinn til trinn. Skolen jeg har fått jobb på er en grunnskole ( 1. -10. Trinn), jeg jobber kun på ungdomstrinnet.

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Jeg lurte på om du var ferdig utdannet adjunkt på den tiden? Eller var du under relevant utdanning? Jeg vet at dette er ganske utslagsgivende når det gjelder lønn.

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom rett i fra vgs, så hadde ingen erfaring fra før:-) dette er 5 år siden nå da, så er ikke helt sikker på satsene i dag, men godt betalt - det er det:-)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom rett i fra vgs, så hadde ingen erfaring fra før:-) dette er 5 år siden nå da, så er ikke helt sikker på satsene i dag, men godt betalt - det er det:-)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Ok, synes nemlig at 240 kr var litt lite ;)

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lærer men fikk 360 kr timen, nordpå. Mens ei venninne i Oslo fikk 450 kr timen. Vi var begge på småtrinnet tror jeg, iallefall jeg.



Anonymous poster hash: d2429...46c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...