Gå til innhold

Timelønn som ringevikar i skolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ferdig utdannet adjunkt og har fått meg jobb som ringevikar på en skole. Jeg lurer på hva timelønnen min blir? Etter å ha søkt litt rundt på nettet, finner jeg ingen informasjon om timelønnen til adjunkter, det eneste jeg har funnet er årslønn, noe som ikke er relevant for meg som kun tar vikartimer.

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Takk for svar :) Jeg var ikke klar over at lønnen varierte fra trinn til trinn. Skolen jeg har fått jobb på er en grunnskole ( 1. -10. Trinn), jeg jobber kun på ungdomstrinnet.

Anonymous poster hash: ffeb3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilket trinn du er på osv. Da jeg var ringevikar fikk jeg ca 240kr pr. Time som lærer i 1-7 trinn, og rundt 190kr som assistent. Vet at det er andre satser på u.skolen, der er bl.a norsktimene bedre betalt enn gym osv:p tror det varierer litt fra kommune til kommune, og ansenitet osv:)

Anonymous poster hash: 0714d...c7e

Jeg lurte på om du var ferdig utdannet adjunkt på den tiden? Eller var du under relevant utdanning? Jeg vet at dette er ganske utslagsgivende når det gjelder lønn.