Gå til innhold

Presentasjonstråd for januar/februar 2010


thumbalina

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i dag, enda jeg på en måte visste at det ikke var behov for det. :vetikke: Og jeg hadde rett.

Jeg og Mannen har vært sammen i ti år, og vært gift i snart 3 av de årene. Og dette er andre gang dette året jeg testet positivt, sist endte det i en exu.

Foreløpig termin er 31.januar 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 20 januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag, enda jeg på en måte visste at det ikke var behov for det. :vetikke: Og jeg hadde rett.

Jeg og Mannen har vært sammen i ti år, og vært gift i snart 3 av de årene. Og dette er andre gang dette året jeg testet positivt, sist endte det i en exu.

Foreløpig termin er 31.januar 2010.

:velkommen: og gratulerer så mye! Håper spiren klorer seg fast på rett sted denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare fortelle at jeg var på ultralyd i dag. Var skikkelig nervøs i forkant -ikke minst fordi jeg visste det måtte bli innvendig UL. Nervøsiteten gav seg med en gang jeg fikk se det lille nurket der inne. Hjertet slo fint, lå fint inne i livmora, og alt så bra ut der inne. Han sjekket også etter cyster og knuter i underlivet, men alt var bra! Det var en veldig fin opplevelse. Terminen viste seg å stemme ganske bra også, så den ble ikke endret.

Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var veldig godt og beroligende å se at alt var i orden med den lille :rødme:

Legen sa at siden jeg var kommet så langt nå, og at alt var bra, så var sjansen under 15 prosent for at det skulle skje noe galt..Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at den lille klamrer seg fast til januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo bare fortelle at jeg var på ultralyd i dag. Var skikkelig nervøs i forkant -ikke minst fordi jeg visste det måtte bli innvendig UL. Nervøsiteten gav seg med en gang jeg fikk se det lille nurket der inne. Hjertet slo fint, lå fint inne i livmora, og alt så bra ut der inne. Han sjekket også etter cyster og knuter i underlivet, men alt var bra! Det var en veldig fin opplevelse. Terminen viste seg å stemme ganske bra også, så den ble ikke endret.

Hurra! :)

Så koslig! Gleder meg til det blir min tur - håper virkelig jeg får se et bankende herte inni der :rødme: Jeg skal ikke bestille time før uke 10 - 11 jeg da.. vil vente så lenge som mulig egentlig.. samtidig som jeg gjerne vil vite hvordan det står til.. Har begynt å fly på do hele tida nå jeg.. må tisse alltid føles det som.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fly på do hele tiden gjør jeg også..Men etter at jeg ble gravid, så er jeg veldig ofte tørst og, så det har vel en sammenheng der.. :fnise:

Ja bare gled deg til det er din tur og se babyen i magen. Det var veldig spesielt :hjerte:

Kos dere i kveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med :jepp:

Jeg er 31 år, har en datter på 9 fra tidligere. Vært gift i snart 2 år :hjerte:

Termindato 26 januar .

Vi vet ikke om vi vil vite kjønnet. Har mer eller mindre blitt enige om at vi ikke skal vite hvis det er en :babysmokk: men er det 2 :babygutt::babyjente: så må vi få vite det.. Vi satte inn 2 egg nemlig, så det blir spennende. Skal til ultralyd 10 juni :)

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 20 januar :babysmokk:

* Sunny: 26. januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare flere og flere her jo - kjempegøy! Venter på at Puserjenta skal bli litt mindre kvalm, sånn at hun kan komme innom på besøk å skrive seg på her!

og så på IKM lista at det er flere som bør ta turen innom her etterhvert - Må ha vært mye babystøv ute å gått i april!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og vil være med! Eg er 25 år og kjæresten er 27. Vi har vært sammen i 8 mnd. Har termin 30 januar. Eg testa positivt både i går og i dag. Har Cp og sitter i stol så må være litt fosiktig. Var til legen i dag. Blodtrykket var høgt men ellers alt bra. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast. Skal tilbake til legen på torsdag.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil være med! Eg er 25 år og kjæresten er 27. Vi har vært sammen i 8 mnd. Har termin 30 januar. Eg testa positivt både i går og i dag. Har Cp og sitter i stol så må være litt fosiktig. Var til legen i dag. Blodtrykket var høgt men ellers alt bra. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast. Skal tilbake til legen på torsdag.

Velkommen skal du være! Masse lykke til hos legen - får håper det ikke byr på for mange ekstra utfordringer med å sitte i stol slik at du får et fint svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Baillie: 7 januar :babysmokk:

* Hilma P: 7 januar :babysmokk:

* Skogtussa: 8.januar :babysmokk:

* Cuba : 13 januar :babysmokk:

* Lille Ramona: 13 januar :babysmokk:

* Thumbalina : 19 januar :babysmokk:

* Annepålandet: 20 januar :babysmokk:

* Sunny: 26. januar :babysmokk:

* Frk Edderkopp: 30 januar :babysmokk:

* Nótt: 31. januar :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen skal du være! Masse lykke til hos legen - får håper det ikke byr på for mange ekstra utfordringer med å sitte i stol slik at du får et fint svangerskap.

Tusen takk! Det er så uvirkelig for meg at noko vokse inni meg. Håper alle her inne får et fint svangerskap eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil være med! Eg er 25 år og kjæresten er 27. Vi har vært sammen i 8 mnd. Har termin 30 januar. Eg testa positivt både i går og i dag. Har Cp og sitter i stol så må være litt fosiktig. Var til legen i dag. Blodtrykket var høgt men ellers alt bra. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast. Skal tilbake til legen på torsdag.

Velkommen! Og ikke minst gratulerer med den lille spiren. Lykke til hos legen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt at så mange er gravide! Gratulerer til dere alle sammen :klemmer:

Jeg skal til legen i dag jeg da... Jeg føler meg IKKE gravid og har vel egentlig ikke følt det i det hele tatt. Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg ikke har hatt mensen og ingen blødninger siden 19 /4 og to positive CB.

Så jeg har vel ingen grunn til bekymring men :klø:

Andre som føler det samme? Kanskje jeg skal spørre legen om å få henvisning til tidlig ultralyd....

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heller ikke gravid... men vet ikke helt hvordan det skal føles heller... har symptomer forsåvidt men ikke noe symptomer som ikke kan være noe annet.....

  • treg fordøyelse (har generelt sett ømfintlig mage, så ikke noe nytt for meg)
  • trøtt (har som regel sammenheng med magevondt)
  • murringer ( kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk)
  • sulten (hehe what else is new)
  • ømme pupper som vokser (det er vel den eneste jeg ikke kan bortforklare)

Men fikk helt klart resultat på graviditetstesten - og har ikke fått noe tantebesøk - så får jo bare stole på at kroppen min vet hva den gjør, så følger vel hodet og følelsene etter etterhvert...

tar nok bare litt tid før jeg klarer å sette meg inn i noe så stort tror jeg....

Men er du nervøs så kan du jo ta en tidlig UL - uten henvisning koster det ca 800 på privat gynekologkontor...

Jeg skal i uke 12 tenkte jeg..... vil se at alt er i orden før vi forteller det til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...